Sellainen asia josta sinä pidät, mitä suurin osa ihmisistä inhoaa?
Itse voisin mainita tiskaamisen. On jotenkin rentouttavaa huljutella käsiä lämpimässä tiskivedessä ja ajatella omia asioita.
Laitetaan vaan yksi asia per viesti niin on helpompi peukuttaa
Peukku ylös = samaa mieltä
Peukku alas = eri mieltä
Kommentit (553)
Teoreettinen fysiikka ja kvanttimekaniikka
Kyseessä ei ole työ tms vaan ihan pelkästään harrastus. Ja ihan hard core kamaa matemaattisine kaavoineen. Muille samanlaisille pervertikoille suosittelen Leonard Susskind:in YouTube videosarjaa "The Theoretical Minimum"
Tunnelissa ajaminen. Mitä pidempi maantietunneli, sitä parempi. Koen tunnelissa rauhan ja turvallisuuden tunnetta.
Telttailu. Leirintäalueilla ja kansallispuistoissa tapaa kyllä muita harrastajia, mutta useimmat tutut eivät aikuisina ole lainkaan kiinnostuneita.
Käärmeet: siirrän pihalta metsään
Sammakot: siirrän pois ajotieltä
Madot : sama
Hämähäkit: ruokin kärpäsillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämähäkit
Hämppikset on ihania! Yhtenä kesänä mun keittiön seinässä alhaalla ihan jalkalistan yläpuolella oli kaksi isoa ohutta pitkäkoipista hämppistä samassa paikassa vierekkäin ainakin kaksi viikkoa putkeen, ne ei liikahtaneetkaan mihinkään. Joskus kokeilin hieman jalasta pumpulipuikolla, että elääkö ne. Ne vaan heilautti sitä ohuen ohutta jalkaansa ja jatkoi olemista. Musta ne oli aivan ihania. Sitten ne vaan kerran oli kadonneet. Sympaattisia otuksia. Viettiköhän ne jotain lepoaikaa siinä.
Nyt löytyi sielunsisko tai veli! Lempieläimiäni ovat lukit (ovat noita pitkäjalkoja). Pidän kyllä muistakin hämähäkeistä. Jotenkin kiehtovaa miten hiljaa ja pitkään jaksavat odottaa saalistaan.
Hiiret, ne ihanat pienet vaaleanpunaiset varpaat, pitkät viikset ja hiirenpoikaset. Rakastan! En raskisi loukulla pyytää, joskus kuskannut autolla sankossa kauas kotoa ettei tule uudestaan vieraisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämähäkit
Hämppikset on ihania! Yhtenä kesänä mun keittiön seinässä alhaalla ihan jalkalistan yläpuolella oli kaksi isoa ohutta pitkäkoipista hämppistä samassa paikassa vierekkäin ainakin kaksi viikkoa putkeen, ne ei liikahtaneetkaan mihinkään. Joskus kokeilin hieman jalasta pumpulipuikolla, että elääkö ne. Ne vaan heilautti sitä ohuen ohutta jalkaansa ja jatkoi olemista. Musta ne oli aivan ihania. Sitten ne vaan kerran oli kadonneet. Sympaattisia otuksia. Viettiköhän ne jotain lepoaikaa siinä.
Nyt löytyi sielunsisko tai veli! Lempieläimiäni ovat lukit (ovat noita pitkäjalkoja). Pidän kyllä muistakin hämähäkeistä. Jotenkin kiehtovaa miten hiljaa ja pitkään jaksavat odottaa saalistaan.
Niin tiedä sitten loikkaavatko saaliin kimppuun, sillä näin kerran yhden hyppäävän aika näppärästi noin 30 cm matkan :)
Vierailija kirjoitti:
Gaki no tsukai
Kuka edes *voisi* vihata Gaki no Tsukaita? Veikkaan vaan ettei moni tiedä :D Endo on parhaus <3
Kookos tai kookos suklaa, ainakin kaikki lähipiiristäni inhoavat sitä.
Hammaslääkärissä käynti.
Hammaskiven poistattaminen on tyydyttävää ja on mukavaa olla jonkun hoidettavana, lopuksi tietää että on puhdas ja terve suu.
Tykkään nuoleskella etenkin miesten polkupyörien satuloita. Mitä haisevampi, sen parempi.
Vierailija kirjoitti:
Lihahyytelö.
Kyllä minä ainakin vaimostani pidän.
Vierailija kirjoitti:
Bensan haju
Ei suurin osa inhoa tätä.
Esim. kaikki läheiseni pitävät hajusta tai suhtautuvat siihen neutraalisti. Olen kysynyt aina vieraiden käydessä meillä, koska saunaan mennessä haisee bensa.
Pitävätoutona kirjoitti:
Näkkäri tai korppu johon laitetaan voita ja sitten aromisuolaa. <3
Suurin osa inhoaa? Suurin osa ei varmaan ole maistanut ja kuulostaa asialta josta moni varmaan pitäisi.
Vastatkaa kysymykseen, dorkat.
Gynellä tai millä vaan lääkärillä käynti.
Tulee sellanen fiilis siellä että musta pidetään huolta ja ylläpidän omaa terveyttäni, siksi se tuntuu aina mukavalta.
Siivoaminen. Etenkin silittäminen ja tiskaaminen on mun lempparit.
Kärpäset. Osaavat toki käyttäytyä ärsyttävästi (kukapa ei joskus), mutta symppiksiä.
Pelastan aina elävinä ulos sisätiloihin eksyneet pörisijät.