Sellainen asia josta sinä pidät, mitä suurin osa ihmisistä inhoaa?
Itse voisin mainita tiskaamisen. On jotenkin rentouttavaa huljutella käsiä lämpimässä tiskivedessä ja ajatella omia asioita.
Laitetaan vaan yksi asia per viesti niin on helpompi peukuttaa
Peukku ylös = samaa mieltä
Peukku alas = eri mieltä
Kommentit (553)
Itse tykkään kuoria keitettyjä kananmunia
Tupakointi. Nautin siitä ihan sanoinkuvaamattoman paljon. Eipä taida maailmassa ihanampaa asiaa olla. Mielestäni on todella surullista se miten paheksuen siihen nykyään suhtaudutaan.
Naivistisista tauluista, kuten nikolai lehdon taulut
Näkkäri tai korppu johon laitetaan voita ja sitten aromisuolaa. <3
Popkornin siemenistä, jotka ei ole poksahtaneet mikrotuksessa
Feminiiniset miehet. En voi sietää maskuliinisia miehiä.
Sammakot, ihania ja sympaattisia eläimiä!a
Vierailija kirjoitti:
Hämähäkit
Hämppikset on ihania! Yhtenä kesänä mun keittiön seinässä alhaalla ihan jalkalistan yläpuolella oli kaksi isoa ohutta pitkäkoipista hämppistä samassa paikassa vierekkäin ainakin kaksi viikkoa putkeen, ne ei liikahtaneetkaan mihinkään. Joskus kokeilin hieman jalasta pumpulipuikolla, että elääkö ne. Ne vaan heilautti sitä ohuen ohutta jalkaansa ja jatkoi olemista. Musta ne oli aivan ihania. Sitten ne vaan kerran oli kadonneet. Sympaattisia otuksia. Viettiköhän ne jotain lepoaikaa siinä.
Kinkku-ananaspizza. Kavereiden naamat menee aina nyrpeäksi kun tilaan pizzaa, jossa on kinkkua ja ananasta.
Sitä, kun ulkona on pimeää. Minusta se on jotenkin kodikasta ja ulkona on silloin kaunista, erityisesti vaikka katulampun valo muuten pimeässä ympäristössä. Jostain syystä olen aina viihtynyt paremmin pimeässä kuin valoisassa, en edes lapsena pelännyt pimeää.
Viihdyn todella hyvin kotona. En kaipaa oikeastaan minkäänlaisia lisävirikkeitä...mutta miehen ja lapsen takia on myös reissattava.
Omien kulmakarvojen nyppiminen