Sellainen asia josta sinä pidät, mitä suurin osa ihmisistä inhoaa?
Itse voisin mainita tiskaamisen. On jotenkin rentouttavaa huljutella käsiä lämpimässä tiskivedessä ja ajatella omia asioita.
Laitetaan vaan yksi asia per viesti niin on helpompi peukuttaa
Peukku ylös = samaa mieltä
Peukku alas = eri mieltä
Kommentit (553)
Suolakurkut hampurilaisen välissä. Ärsyttää ihmiset jotka ei tilaa ilman ja sitten noukkii ne pois.
Neuvottelua. Mistä tahansa asiasta. Esim. palkasta, bisnes-diilistä tai jostain tuotteesta.
Täällä on paljon sellaista mistä pidän. Ukkonen, pakkanen, kaatosade, yksinolo...
Rakastan valokuvia, ihka oikeita teetettyjä. Ei ne puhelimesta tai koneelta katsottuna ole ollenkaan sama kuin albumin selaus.
Ja pidän rälläkän tuoksusta miehen vaatteissa työpäivän jälkeen. Harmi ettei enään tee raksahommia...
Paistettu maksa, nimenomaa hieman mediumina. Ainakin tosi harva mun tutuista siitä pitää :D
Kunnon syys- tai lumimyrsky. Tuuli ulvoo ja vettä tai lunta tulee vaakatasossa.
Amfetamiini.
(Rakastan ja vihaan yli kaiken yhtä aikaa. T. ex-narkomaani)
Tykkään miehistä, jotka tekee ns. ruumiillista työtä ja on käsistään taitavia, siis niin kuin puuseppä, talonrakentaja, metallityöntekijä, kirvesmies, raudoittaja, mekaanikko jne. Lasinpuhaltaja aivan upea ammatti!
Tätä ei tarvi ottaa missään peukutuksissa huomioon, mutta siis mun mies on metallimies ja on tehnyt tähän meidän taloon kaikki ovenkahvat. Ne on uniikkeja ja hienosti tehtyjä. Sellaista arvostan.
Kunnon vanhanajan harmonikkamusiikki.
Sitruunasta puristetun mehun juominen, sellaisenaan, ihanan kirpeää.
Rakastan käydä häissä! Palstalta saanut sellaisen kuvan, että häät on suurimmalle osalle vain joku inhottava velvollisuus. Voisinpa mennä puolestanne. 😂
Jääkiekon tai muun urheilun seuraaminen.