Sellainen asia josta sinä pidät, mitä suurin osa ihmisistä inhoaa?
Itse voisin mainita tiskaamisen. On jotenkin rentouttavaa huljutella käsiä lämpimässä tiskivedessä ja ajatella omia asioita.
Laitetaan vaan yksi asia per viesti niin on helpompi peukuttaa
Peukku ylös = samaa mieltä
Peukku alas = eri mieltä
Kommentit (553)
Vierailija kirjoitti:
Tykkään miehistä, jotka tekee ns. ruumiillista työtä ja on käsistään taitavia, siis niin kuin puuseppä, talonrakentaja, metallityöntekijä, kirvesmies, raudoittaja, mekaanikko jne. Lasinpuhaltaja aivan upea ammatti!
Tätä ei tarvi ottaa missään peukutuksissa huomioon, mutta siis mun mies on metallimies ja on tehnyt tähän meidän taloon kaikki ovenkahvat. Ne on uniikkeja ja hienosti tehtyjä. Sellaista arvostan.
wau!
Kotona oleminen.Kotityöt. Ei olisi sama asia jossain kaupunki kerrostalossa.
Anaaliseksi naisen kanssa, minä ottavana osapuolena.
Mies
Vierailija kirjoitti:
Laiskottelu. Olen siinä hyvä ☺️
Minulla taas työnteko :)
Tulee hirveä stressi pelkästä ajatuksesta, että pitäisi vain istua paikallaan ja pyöritellä peukaloita:D
Arki ja sen rutiinit. Ihanaa kun on jotenkin ennalta-arvattavaa kun tietää suurin piirtein päivän kulun.
Maksalaatikko. Muut perheessäni eivät tykkää ollenkaan, ostankin itselleni maksalaatikkoa jos olen jostain syystä yksin kotona.
Juokseminen sateessa/myrskyssä! Siinä extremejuoksu mulle, eikä tule lämpöhalvausta vaan jatkuva viilennys, pitää juosta lujaa. Aaah
Olen ihan pirunmoinen kielinatsi. Jos ihmiset eivät osaa kirjoittaa, niin pyrin kouluttamaan heitä etenkin oikeiden sanamuotojen ja varsinkin yhdyssanojen osalta. Täydellinen en itsekään ole, mutta paljon keskivertoa parempi kielioppiasioissa. Mitä enemmän laittavat vastaan, sitä intensiivisemmin tyrkytän heille tietouttani, koska nautin siitä. Äidinkielen opettaja en ole, mainittakoon se näin ohimennen. Jo sillä päästäisiin monista virheistä eroon jos ihmiset oikolukisivat oman tekstinsä ainakin 2-3 kertaa ennen sen lähettämistä.
Mä tykkään hammaslääkärissä, kun hammasta paikataan ja siihen hampaan ympärille laitetaan sellainen metalli"muotti". Kaikki muut sanoo, että se on inhottavaa ja ottaa kipeää, mutta mä jostain syystä tykkään siitä paineen tunteesta :D. Ei ole kyllä vuosiin tarvinnut paikata yhtään hammasta, mikä on tietysti itsessään hyvä asia.
Itsenäisyyttä ja yksilöllisyyttä. Peruspuhelinta. Yksin tekemistä.
Yksin oleminen. Ah ihanaa. Pätee kaikkialla: on ihanaa matkustaakin yksin.
Mustikanpoiminta (tuntuu olevan monien mielestä ihan kauheeta hommaa, mun mielestä on terapeuttista olla yksin metsässä vaikkapa mustikoita poimimassa).
Vanhassa talossa asuminen, aina jokin remppa vähän kesken. Mun mielestä on mukavaa, kun kotona on koko ajan puuhasteltavaa. Ikinä ei ole tylsää. Jos ei jaksa olla sisällä, loputon puuhamaa jatkuu ulkona.
Erikoisherkkupala Vaasasta nakkikioskilta. Kinkkua, kananmunaa ja mätitahnaa. Nam!!!
Pitääkin käydä Vaasassa ostamassa yksi. Vaikka matkaa on 500km.
Älyllisten kysymysten pohtiminen eli suomeksi filosofointi.
Kastraatio. Joku asia vaan eunukeissa kiehtoaa ja kyllä mäkin kastroisin itseni (vehje + pallot) aasialaiseen tyyliin yhdellä veitsen sivaisulla jos se olisi sallittua...
Fantasiaksi jää
Pidän imuroinnista, oletan että useimmat ei pidä.
Älkää laittako asioita joista varmasti suurin osa ihmisistä tykkää tai eivät ole kuullutkaan!!!