Propralia sydämentykytyksiin, Seroxatia paniikkihäiriöön, Arcoxia lihaskipuihin, Esomeprazolia vatsansuojaksi ja lopuksi jokin rauhoittava lääke ja sitten töihin tuottamaan veroja yhteiseen hyvään
Tällainen oli julkkiskokin selviytymis coctail työpäivään.
Kuulostaako tutulta?
Lindström ja Sipilä kiittävät.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiire on korvien välissä!
Mitä nopeammin teette, sitä enemmän hommia syydetään tehtäväksi.
Miten vtussa olette noin hölmöjä?
Jos puhaltaisitte yhteen hiileen ja kaikki hidastaisi tahtia, töihin olisi PAKKO palkata lisää väkeä.
Nutta ettehän te...pitää näyttää miten tehokas MINÄ olen.
Kusette omalla kintulle!
Mä hyppäsin pois oravan pyörästä jo aikoja sitren ja en ole katunut päivääkään.Ja kun hidastat, saat pomolta valituksia ettet tee tarpeeksi. Uusia kun ei ole mahdollista palkata...kuulemma. Kaikki ja vähän lisää revitään nykyisten selkänahasta. Pitää venyä ja venyä ja molemminpuolista joustoa ei ole. Laatua kytätään, jos yks huono palaute asiakkaalta...keskusteluun joudut. Määrää kytätään ja jos et yllä tavoitteeseen...keskusteluun taas, että missä mättää kun et pääse tavoitteeseen.
Jatkuvaa stressaamista.Huokaus..et sitten ymmärtänyt yhtään mitään tuosta kirjoutuksesta.
Katso peiliin, siellä stressin aiheuttaja on.
Minä katsoin ja olen myös lopettanut työnteon.Mitä jos kaikki tekisivät niinkuin sinä eli lopettaisivat työnteon? Miten luulet yhteiskunnan pyörivän sen jälkeen (sairaiden hoito, koulujen opetus, ruuan saanti...)? Eli sinusta kaikki vaan asumaan sähköttömään metsämökin ja luonnonmarjoja syömään?
Etpä näköjään ymmärtänyt sinäkään ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omaa tyhmyyttä. Kukaan ei tiedä ihmisen maksimaalista suorituskykyä. Itse olen älykäs, tehokas ja nopea oppimaan. En ole koskaan paljastanut täyttä suorituskykyäni missään. Suoritan 80% teholla, jolla saan aikaan kaksinverroin muihin verrattuna ja järjestän itselleni luovia taukoja niin, että toiset luulevat minun tekevän työtä. Ei ole stressiä.
Vedä se luova tauko mun leikkaussalissa kun näyttelet tekeväs työtä. En sano että älä tule toista kertaa, et edes kuule sitä kun sanon että ulos. Joku muu kertoo sen sulle kyllä.
Tyhmä.
Onkohan miten yleistä? En huomannut miehessä mitään erikoista tv:ssä, joten tästä voinen päätellä, että kuka tahansa työkavereistani saattaa olla samassa jamassa. Hui
Mulla se sekotus oli noin 8mg xanoria, 350mg Opamoxia ja 600mg Aurorixia päivässä. Mielestäni olin aivan kykenevä työhön...
Sähköhoitoon sitten vaan melkeinpä suorilta.
Nyt olen päässyt rauhoittavista vihdoin vuosikausien jälkeen irti. Uskokaa tai älkää, mutta se oli todella vaikeaa. Olen tyytyväinen työeläkeläinen! Teen toki hieman töitäkin, mutta en enää kieli vyön alla.