Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hankkikaa ILMALÄMPÖPUMPPU! Sisällä +21C, ulkona +32C

Paras hankinta aikoihin
17.07.2018 |

Sisällä raitista ja viileää, ulkona paksu kostea hiostava löyhkä.

En ymmärrä miksi pitää netissä valittaa sitä, ettei saa hankittua parin tonnin hintaista ilmalämpöpumppua ja sitten hikoillaan sisälläkin.

Jos on varaa työntää vuokraisännän taskuun 10 000 € joka vuosi, luulisi rahaa irtoavan myös omiin tarpeisiin...

Kommentit (272)

Vierailija
261/272 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh olikos ihmettelijä ap:lla jotain muutakin ihmeteltävää

Huomasit varmaan että ap hehkutti asiaansa vasta vaivaiset 8 vuotta sitten...

Vierailija
262/272 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi kädessä ei tarvitse varoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/272 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ILP:lle käyttöä keskimääräisessä kesässä ehkä 2 viikkoa. Jos en lämmintä kestäisi ostaisin halvan siirrettävän ilmastointilaitteen.

Eri asia jos asuisi esim. sähkölämmitteisessä ja käyttäisi valtaosan vuodesta lämmitykseen sähkölämmityksen sijaan/tukena - silloin paljonkin järkeä.

Vierailija
264/272 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kotiin tultiin oli+18 yökin oli kylmä..eli se siitä kuumuudesta.Eteläsuomessa tämä.Jäi sinne löhtöpaikkaan sentään +21 sisälle.

Vierailija
265/272 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä säleverhit ja tzloyhtiön hyvä ilmanvaihto hoitavat homman, ei tarvita  moista härpäkettä.

Asuntomme ikkunat etelä-lounas suuntaan, 

Tavallinen koneellinen ilmanvaihto ei poista sisäilmasta kosteutta. Ilmalämpöpumppu poistaa.

mikä on tavallinen? meillä ilmanvaihtoyksikkö poistaa kosteutta.  jos käyn  vaikka suihkussa, tulee kontrollipaneeliin kuvake ”kosteuden poisto”. 

Vierailija
266/272 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin oli muuten erityisen kuuma kesä. Olin kesäasukkaana opiskelija-asunnossa kun opiskelija oli toisella paikkakunnalla kesätöissä ja itse juuri muutin ko. kaupunkiin. Kun hän palasi ja juttelin, että ihan hyvin mennyt, mutta turkasen kuuma, niin hän kertoi, että oli itse vaihtanut asuntoa kesän aikana kun oli ollut hänen kesäasunto liian kuuma.

Vierailija
267/272 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen kotiin tultiin oli+18 yökin oli kylmä..eli se siitä kuumuudesta.Eteläsuomessa tämä.Jäi sinne löhtöpaikkaan sentään +21 sisälle.

Meillä oli eilen 13 ja tänään 14, vesikuuroja.

Vierailija
268/272 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tähän asuntoon saa sellaista laittaa. Ihan varmasti olisi muuten.

Vihaan hellettä, tai menettelisi se muuten, mutta ei saa nukuttua.

Viime yönä oon nukkunut taas muutaman tunnin vaikka tuuletin pyörikin vieressä koko yön. Mittari näyttää sisälämpötilaksi +28 astetta klo 7 aamulla 😭.

Eiköhän näille raukoille rajoille tuhansia vuosia sitten asettuneista ylivoimainen enemmistö ollut helteiden vihaajia, joten Suomessa siihen liittyvää genomia lienee melko rutkasti!

Vierailija
269/272 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin oli muuten erityisen kuuma kesä. Olin kesäasukkaana opiskelija-asunnossa kun opiskelija oli toisella paikkakunnalla kesätöissä ja itse juuri muutin ko. kaupunkiin. Kun hän palasi ja juttelin, että ihan hyvin mennyt, mutta turkasen kuuma, niin hän kertoi, että oli itse vaihtanut asuntoa kesän aikana kun oli ollut hänen kesäasunto liian kuuma.

Niin oli. Poika lähti armeijaan ja Sodankylässä oli kotiväen päivillä 32, täällä olisi ollut vain 28, mutta oltiin Sodankylässä 

Vierailija
270/272 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mulla on ilmalämpöpumppu mökillä. Sisällä +19 ja ulkona +9

Vierailija
271/272 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli eilen 13 ja tänään 14, vesikuuroja.

Kun uusien alokkaiden (6. 7.) ahdistuneisuuteen liittyvä verta hyytävä autonomisen hermoston tonus (t. sympaticus) hellittää heidän kotiuduttuaan inttiin, eteläisimmässäkin Suomessa päivälämpötilat nousevat lähes silmissä. Siihen mennee keskimäärin viitisen päivää?

🤪😅

Vierailija
272/272 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pässi taida olla mikään latinanero! Se on sympatheticus, EI sympaticus! 🤬

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän