Hankkikaa ILMALÄMPÖPUMPPU! Sisällä +21C, ulkona +32C
Sisällä raitista ja viileää, ulkona paksu kostea hiostava löyhkä.
En ymmärrä miksi pitää netissä valittaa sitä, ettei saa hankittua parin tonnin hintaista ilmalämpöpumppua ja sitten hikoillaan sisälläkin.
Jos on varaa työntää vuokraisännän taskuun 10 000 € joka vuosi, luulisi rahaa irtoavan myös omiin tarpeisiin...
Kommentit (272)
Vierailija kirjoitti:
sähkö on kallista, käytämme ilppiä vain lämmitykseen
1€ päivässä sähköön, kallista?
Pysy luottavaisena kaikesta huolimatta
itse koen sen suunnattomana rikkautena.
Meillä ilmalämpöpumulla jäähdyttäminen vie sähköä n. 5 € hellekuukauden aikana eli parin jäätelön verran. Siis toi jäähdytys ei paljoa sähköä tarvitse.
Ilmalämpöpumppu on ainoa laite joka laskee ilman lämpötilaa ja poistaa siitä myös kosteutta mikä on merkittävä tekijä viihtyvyyden kannalta.
Mikään tuuletin tai läpiveto ei poista kosteutta. Sitä paitsi tuulettimesta kuuluu ääni ja läpiveto aiheuttaa äänien kuulumisen sisälle ja samalla tulee pölyä. Oikeat laatuilmalämpöpumput ovat äänettömiä, koska melutaso sisällä on alle 20 dB(A).
Tyyppi on ElävänElämänAnkeuttaja
En ole kyllä koskaan sitä Suomessa tarvinnut.
No ihmisiä on joka lähtöön toinen tuhlaa rahansa lastenvaatteisiin ja joku sitten johonkin muuhun.
Tervetuloa Pohjois-Suomeen! Täällä on ollut säälliset ilmat koko kesän, semmoista 20 astetta - pystyy jo uimaan mutta helle ei ahdista :)
Muutaman kuuman päivän takia joku laitehankinta...? 😂 En edes pöytätuuletinta hanki sellaisen takia.
Noh olikos ihmettelijä ap:lla jotain muutakin ihmeteltävää
Ilmalämpöpumput ovat rumia, pilaavat talon ulkonäön ja myös sisätilan, mihin se on asennettu.
En ota kantaa jäähdyttämiseen, koska en koe tarvitsevani sitä asunnossani.
En tarvitse. Mulle on tähänkin asti riittänyt pimennysverhot ja tuulettimet niin varmasti riittävät jatkossakin. Mulla ei ole tapana ostaa itselleni tarpeettomia asioita
Meillä okt ja molemmissa kerroksissa ollut ilpit jo 20 vuotta.
Raha on tärkeämpää kuin oma terveys. Jälkimmäisen menettää mieluummin.