Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mun tytärtä vaivaa?

Vierailija
17.07.2018 |

On teini. Jää jumittamaan. Esim läksyjä tehdessään yhtäkkiä lopettaa ja jäätyy ihan suolapatsaaksi. Ei tunnu kuulevan mitään (vai kuuleeko muttei kuuntele?) Katse lasittunut.

Sitten jatkaa kuin ei mitään. Saattaa olla noin 20 minuuttiakin. Sattuu tätä muulloinkin, myös silloin kun on tekemässä jotain mihin ei tarvitse keskittyä. Epäilisin päihteitä, muttakun on ollut tuollainen ihan pari vuotiaasta.

Suuttuu myös herkästi, vaikkei onneksi usein, ja silloin on arvaamaton. Lääkärissä ei olla otettu huoltani todesta. Ei ole kiinnostunut muista ihmisistä. Pärjää koulussa ihan ok, perus kasin oppilas.

Kommentit (147)

Vierailija
141/147 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epilepsiaa sattuu olemaan useaa erityyppistä ja kuvaus voi sopia poissaolokohtaukseen. Onko EEG mittaus jo tehty?

Vierailija
142/147 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan käydä useamman lääkärin tutkittavana ennenkuin voi pois sulkea noinkin vakavan vaivan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/147 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tytöt pyörii kahdestaan.. kolme on jo paljon. Lue vaikka jostain tutkimuksesta.

Vierailija
144/147 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käyty jo tutkituttamassa. Vuosikausia.

Vierailija
145/147 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poissaolokohtaus tai ADD?

Vierailija
146/147 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuota samaa oiretta. En tiedä miten pitkiä "katkoksia" tulee, kun asun yksin eikä kukaan ole huomauttamassa. Itseäni asia ei huolestuta. Huomaan vain että jaha, taas sitä on oltu jossain poissa.

Olen epäillyt jonkinlaista epileptistä kohtausta, näitä poissaolokohtauksia kun tulee eräässä tyypissä.

En aio stressata.

Vierailija
147/147 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan v*tutus.

Ketju on lukittu.