Miten saada äidin lupa kielikoruun
Otsikko kertoo kaiken. Olen siis 13-vuotias ja tiedän että olen todella nuori mutta olen miettinyt kielikorua jo yli vuoden ajan. Ensimmäisen kerran vihjailin äidille että haluaisin kielikorun vähän isompana koska olin muistaakseni melkein 12-vuotias. En nyt tiedä miten lähtisin suostuttelemaan äitiä kielikoruun. Mulla on hirvee kielikoru-kuume :D Kaikille jotka ihmettelee niin mä en oo väleissä isän kanssa niin ei vissii tartte isän suostumusta, yhteishuoltajuus silti. Ajateltiin kyllä hankkia yksinhuoltajuus äidin kanssa. Mutta olisin todella kiitollinen jos voisitte neuvoa. Ja ne ”Oot liian nuori” -kommentit voidaan jättää sitten ihan sinne omaan päähän.
Kommentit (24)
Tää palata on naurettava, lävistyksiä ei voi 13v ottaa, mutta jos olisi raskaana niin senhän olisi sitten ihan ok. Kumpikohan seuraus nyt ihan aikuisten oikeasti olisi sitten se loppuelämän kannalta vaikuttavin... ???
Sen kirlikorun voi ottaa pois, jos ei enää tykkää..
Kipeä tuo kieli tietysti aluksi on, mutta ei ihan synnytykseen edes siihen helppoon sektioon verrattavissa😂
Miksi tämä edes on tällä palstalla? Ajatteletko kielikorun jotenkin seksuaalisena asiana? Minulla oli parikymppisenä, kymmenisen vuotta sitten, kielilävistys, ja miehillä se tuntui lähinnä vain assosioituvan siihen, että suihinotto tuntuu paremmalta sen kanssa, ja tämä oli pakko aina ääneen sanoa minulle. Sitäkö sinä haluat? Ei todellakaan mikään lasten koru.
kielikoru tuhoaa hampaista kiillokkeen
http://www.tohtori.fi/?page=3177789&id=4092560