Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä syötte nyt näin kuumilla helteillä jos ette vaan millään jaksa ruveta väsäämään mitään lämmintä ruokaa?

Vierailija
17.07.2018 |

Nälkä olis mutta kuumuus uuvuttaa niin ettei jaksa miettiäkään mitään ruuan valmistusta.

Kommentit (903)

Vierailija
461/903 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonnikalawrappia tänään väsäsin. Pastasalaatit myös mukavia kesäruokia. Lounasevääksi retkelle otettiin ihan vain minitomaatteja, kurkkulohkoja, prinssinakkeja ja juustokuutioita, sekä hiukan leipää.

Vierailija
462/903 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjalanpaisti ollut hautumassa uunissa reilu 3 tuntia, kohta syödään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/903 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talakkunaa eli piapoa sekä hörötintä eli piimäleilin pesuvettä

Vierailija
464/903 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on vaikea keksiä mitään tarpeeksi täyttävää ja viileää ja nopeavalmisteista. Kun minulla on kuitenkin nälkä kuten normaalistikin, joten en voi syödä pelkkää smoothieta tai salaattia.

Vierailija
465/903 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun on vaikea keksiä mitään tarpeeksi täyttävää ja viileää ja nopeavalmisteista. Kun minulla on kuitenkin nälkä kuten normaalistikin, joten en voi syödä pelkkää smoothieta tai salaattia.

Eihän kylmä ruoka tarkoita salaattia ja smoothieta.

Oma vika, jos et syömistä keksi :D:D

Vierailija
466/903 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä vi***  on raikas salaatti,raikas leipä... mikä raikas ?

Vierailija
467/903 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän kylmä ruoka tarkoita salaattia ja smoothieta.

Oma vika, jos et syömistä keksi :D:D

No oletpa avulias ja hauska ":D :D"

Vierailija
468/903 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

smoothieita tai salaattia

Vierailija
469/903 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on kuulkaas poikamiehen makuun kun kylmästä metrilenkistä pätkän napsauttaa ja vähän päästä toisenkin. Sinapilla tai ilman.

Vierailija
470/903 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinille on pakko vääntää ainakin yksi lämmin ateria päivässä.

Ei riitä ruokaisat salaatit ja voileivät ym.

Ei ainakaan kaloreita yhtään enempää lämpimänä eikä kuumana.

Vierailija
471/903 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haen lähikaupasta salaatin.

Pakastimessani myös on esim. keittoja, joita voi syödä kylmänäkin.

Voileivilläkin pärjää, päälle jotain proteiinipitoisia leikkeleitä ja lisäksi kurkkua, tomaattia tms.

No ei pärjää voileivillä

Miksei muka? Leivän päällehän voi mättää vaikka mitä.

Se on välipala tai iltapala. Tulee vain höntti olo

Ihmeellisintä perustelu aikoihin...

Vierailija
472/903 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helteellä teen kattilassa valmiista pata- ainespusseista ruokaa. Saatan paistaa nakkimunakasta. Teen kasvissosekeittoja. Keitän uusia perunoita ja syön sillin tai kaupan lihapullien kera. Lisukkeeksi salaattia. Saatan ostaa valmista tiskistä ja lämmittää mikrossa. Joskus tuunaan valmisaterioita. Teen pestomakaroonia jne... siirryn helteellä nopeasti keitettäviin tai mikrolla lämmitettäviin ruokiin. Uunia en käytä helteellä. Hellejakson ulkopuolella siis suurimman osan vuotta teen ruoat itse myös ne lihapullat.

Vierailija
473/903 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan valmista woltista tai foodorasta...

Vierailija
474/903 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen valmiin salaatin

Vierailija
475/903 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lämpimässä ruoassa on paha helteellä?

Jos perhe tykkää syödä joka päivä lämpöisen aterian helteestä huolimatta, teen sen mielläni.

Vierailija
476/903 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä lämpimässä ruoassa on paha helteellä?

Jos perhe tykkää syödä joka päivä lämpöisen aterian helteestä huolimatta, teen sen mielläni.

Ei siinä mitään pahaa olekaan. Joillekin ei vain maistu lämmin ruoka helteellä, vaan syövät mieluummin kylmää.

Vierailija
477/903 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylmä ruoka on pahaa. Samalla lailla tekee lämmintä mieli, oli ilma mikä vaan. Jätskikin tosin menee.

Niin, olemmehan erilaisia. Tosin en ymmärrä, miksi kylmä ruoka on mielestäsi pahaa. Tykkääthän jätskistäkin, eikä se lämmintä tietääkseni ole.

Kerran halusit tietää niin kylmät ruoat tosiaan yleisesti ottaen ällöttävät minua, etenkin jos puhutaan ruuista jotka on totuttu syömään lämpimänä. Lihapullat, nakit, kastikkeet, padat yms. Saan hajusta jo kylmiä väreitä. Jotkut harvat menee, esim ruokaiset salaatit mutta niihinkin mieluusti ottaisin proteiinit lämpimänä. Jätski ja muut jälkkärit on ihan eri asia, joiden ei ole tarkoitiskaan olla lämmintä.

Vierailija
478/903 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylmä ruoka on pahaa. Samalla lailla tekee lämmintä mieli, oli ilma mikä vaan. Jätskikin tosin menee.

Niin, olemmehan erilaisia. Tosin en ymmärrä, miksi kylmä ruoka on mielestäsi pahaa. Tykkääthän jätskistäkin, eikä se lämmintä tietääkseni ole.

Kerran halusit tietää niin kylmät ruoat tosiaan yleisesti ottaen ällöttävät minua, etenkin jos puhutaan ruuista jotka on totuttu syömään lämpimänä. Lihapullat, nakit, kastikkeet, padat yms. Saan hajusta jo kylmiä väreitä. Jotkut harvat menee, esim ruokaiset salaatit mutta niihinkin mieluusti ottaisin proteiinit lämpimänä. Jätski ja muut jälkkärit on ihan eri asia, joiden ei ole tarkoitiskaan olla lämmintä.

Ei kylmä ruoka tarkoita sitä, että ruoka, jota muuten syödään lämpimänä, syödäänkin kylmänä. Voi yhden kerran :D:D

Vierailija
479/903 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn syömässä ulkona jossain sushibuffassa tai salaattibuffassa. Onneksi niitä Helsingissä riittää.

Vierailija
480/903 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kylmä ruoka tarkoita sitä, että ruoka, jota muuten syödään lämpimänä, syödäänkin kylmänä. Voi yhden kerran :D:D

No yhden kerran sentään, kylmää silti. Esim keiroistakin täällä puhuttu, jotka yleensä syödään lämpimänä, anna toki lisää esimerkkejä. Senkus pilkkaat/te ja naureskelet, mutta en voi tälle ominaisuudelleni mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi