Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ongelman helle aiheuttaa sinulle?

Vierailija
17.07.2018 |

Voit mainita useampiakin

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä on 38 astetta lämmintä ja alkaa heikottaa, jos ei pääse huilimaan säännöllisesti (kokki ei pääse, jos on yksin vuorossa ja asiakkaita jonossa). Ja sitten töiden jälkeen palelee leppoisassa järvituulessa mökin terassilla 27 asteessa, mutta siitä nyt selviää pukemalla päälle. Eli oikeastaan tuo työpaikan kuumuus on ainoa ongelma.

Vierailija
2/5 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aiheuta mitään ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasan kuumuudesta ruikuttavia kanssaihmisiä kun itse haluaisin nauttia lämmöstä.

Vierailija
4/5 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttärelläni on nettikaveri Singaporessa. Tytär sille kertomaan eilen , että on 33 astetta. Singaporelainen siihen sanomaan, että normaali lämpötila siellä. Siellä oli kuulemma juuri 39 astetta.

Pudotti maan pinnalle meidät. (Toki ollaan matkusteltu tytön kanssa etelässä ja kuumahan siellä on, joten kyllä se tietty tiedettiin) singaporelainen sanoi kadehtivansa Suomen vuodenaikoja. Häntä ärsyttää, kun on joko kuuma tai vielä kuumempi. Esim ulkovaatteille ei juuri ole käyttöä. Olis kuulemma hauska pukeutua erilaisiin tamineisiin lämpötilojen mukaan.

Vierailija
5/5 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmia? No ainakin sen, että koiran kanssa ei voi lähteä kunnon lenkille ennen kuin myöhemmin illalla kun edes hieman viilenee. Ja minä en tykkää lähteä iltaisin enää mihinkään. Nyt on pakko.

Ongelma on myös eräs läheinen joka KOKO ajan ruikuttaa  kuumuudesta! Hermot tahtoo mennä ja olen pahalla tuulella.

Muuten en kärsi millään tavoin, nautin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme