Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet 21-vuotiaasta naisesta, joka on seurustellut 16v. pojan kanssa

Vierailija
17.07.2018 |

Poika siis näytti vanhemmalta ja valehteli ensin ikänsä, sitten kun suhde eteni niin kertoi oikean ikänsä. Ei päättynyt siihen, mutta suhde ei olisi alunperin alkanut jos pojan ikä olisi ollut tiedossa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo melko typerää, miten voi luottaa, että toinen ei valehtele myös muista asioista.

Vierailija
2/11 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mitä ajatella. Pettyikö nainen enempi siihen, että mies tai no poika valehteeli hänelle ikänsä vai siihen, ettei itse tajunnut aluksi kuinka paljon heillä on ikäeroa. Huomaan aatteleavni oikeastaan kuinka paljon suuremmalta erolta tuntuu viiden vuoden ikäero silloin kun toinen on 16, eikä 21 verrattuna siihen, että toinen 21 eikä 26....  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedari.

Vierailija
4/11 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että se tykkää vähä nuoremmasta lihasta.

Vierailija
5/11 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 43 ja mun avomies täyttää 22...silti tuossa iässä (21 ja 16) pidän vähän epäilyttävänä. Tosin jos kundi ei kerran kertonut (ja siis jopa valehteli) ikäänsä, niin...

Vierailija
6/11 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pervo pedofiili.

Vierailija
7/11 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siinä mitään että 16-vuotias harrastaa seksiä 21vuotiaan tytön kanssa. ajan myötä tilanne muuttuu. kun poika on suunnilleen kahdenkymmenenviiden, niin tyttö on jo kolmikymppinen eli pitäisi alkaa etsiä nuorempaa kumppania tuossa vaiheessa.

Vierailija
8/11 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin 20-vuotiaana treffeillä rippikouluun menevän pojan kanssa, joka olisi riparin jälkeen täyttänyt 15.

Tutustuttiin, kun kuuluttiin samaan kaveriporukkaan, joka koostui 18-25-vuotiaista ja tästä 14-vuotiaasta. Tää poika sitten pyys mua treffeille ja tulihan sen kanssa sitten suudeltua. Juttu loppui aika lyhyeen, kun tää kertoi oikean ikänsä, eikä onneksi sänkyyn asti menty. Täytyy kyllä myöntää, että se poika on ollut paras suutelija tähän mennessä ja nyt muutamaa vuotta myöhemmin voisin jopa harkita hänen kanssaan suhdetta, jos molemmat oltaisiin sinkkuja.

Vierailija
9/11 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa ole ikäeroa kuin viisi vuotta, tosin kun toinen vielä teini niin varmasti näkyy. Monesti kun poikien henkinen kehitys on hieman tyttöjä jäljessä. 

Vierailija
10/11 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman omituista, ettei hän lopettanut suhdetta heti oikean iän tullessa ilmi. Jos poika oikeasti näytti vanhemmalta kuin oli ja valehteli ikänsä, niin ymmärrän kyllä naista.

Vierailija
11/11 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iän puolesta en näe ongelmaa jos ovat henkisesti jotakuinkin samantasoisia, mutta valehteleminen on ongelma koska jos valehtelee jo heti suhteen alussa niin miksi ei valehtelisi myöhemmin suhteen jatkuessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan