Plussa,haamu vai nega? Kaikki kuvien ja oireiden kera mukaan ketjuun :)
Heippa kaikille kuumeilijoille!
Täs eletää jännittäviä päiviä :p
Edelliset kuukautiset oli 22.6-25.6 ja oletettu ovulaatio oli 9.7, en tikuttanut mutta laskujeni mukaan. Ukon kanssa me pupuillaan lähes päivittäin niin ei tuo oviksen laskeminen oo ollu mitenkään se päälimmäinen juttu :) Seuraavat menkat pitäis alkaa 23.7
Olen kyllä lukenut että raskausoireita ei voi tulla ennen kun kiinnittyminen on tapahtunut mutta 4 päivää oletetun ovulaation jälkeen olen kärsinyt menkkamaisista jomotuksista PÄIVITTÄIN, ei se jatkuvaa ole mutta sellasia hetkiä on päivässä kun joutuu juosta ihan vessaan katsomaan että alkoiko menkat, joo typerää koska niiden ei pitäisi alkaa edes vielä :D 6 päivää sitten kun kärsin aika kovasta alavatsa jomotuksesta, illalla pupuiltiin ja tuntui todella epämukavalta, tuonne alapäähän pikkusen sattui mitä ei koskaan ole ennen tehnyt,kuivuutta se ei ole koska alapää on kyllä oviksesta asti ollut todella kosteana, ukkokin on mielissään :D ylävatsaa (suunnilleen peukalonmitan verran rinnoista alaspäin keskelle) on "puristanut" oudosti muutaman kerran, tiedä sitten onko edes raskausoire mutta ennen sellaista ei ole ollut, AHH, kyllä tää intoilu on samalla ihanaa vaikka stressaavaa :P rinnat kipeytyivät 3 päivää sitten ja se kipu on sellaista "rintojen sisäistä" kipua, painellessa ei tunnu kipua sen kummemmin, se särky on jossain tuolla sisällä ja varsinkin selälleen maatessa alkaa sellanen pistävä jomotus ja ilman rintsikoita nuo tuntuu roikkuvan polvissa asti :D, tosin kyllä pientä jomotusta tuntuu niissä myös mahalleen maatessa. rintsikat päällä se kipu on mun pongauksien mukaan voimakkaampi, tiedä sitten. nännipihat mun mielestä on lautasen kokoset, tossa aamulla peilistä niitä katselin ja mietin että eihän ne nyt tolta aina näytä,mutta meillä yk3 menossa ja hirveääkin hirveämpi vauvakuume molemmilla niin kai ne silmät saa raskaushaaveissa nännitkin näyttämään isommilta, haha :D pari päivää sitten väsytti niin per***esti,olisin voinut vaan nukkua, mutta se väsymys on jotakuinkin pois, uupunu olo kuitenkin seuraa päivästä toiseen. hmmm, sen kummempia toivottuja raskausoireita mulla ei ole.
No,pakkohan se on kertoa että todellakin MALTTAMATTOMANA, siis todellakin ihan täpinöissäni olen hölmö mennyt ja testannut jo 3 päivää sitten ekan kerran, puhdas negahan se sieltä tuli, tosin en kyllä uskonutkaan sen näyttävän vielä mitään mutta kyllähän te tiedätte :D Tänä aamuna se malttamattomuus sieltä taas astui esiin kun kaapissa kuitenkin yksi halpistesti mua huhuili, halus aamupissalle mukaan,olihan se pakko ottaa :D ihan testiajan sisällä olin kyllä näkeväni siinä tikussa toisen HAALEAN viivan,mutta ne silmät kyllä saattaa heittää ja pahasti. Ja senkin tiedän että liian aikaisin testaaminen ei kannata :/ Laitan kuvan tähän ja haluisinkin kuulla teidän mielipiteen testistä :) ja myös teidän tilannetta,missä vaiheessa kiertoa ja mitä oireita? Oikein paljon plussatuulia kaikille!(y)
Kommentit (3051)
Mitä sanotte tästä pregcheckin testistä?
Onnea Suklaa, positiivinenhan tuo on! 😊
Huomenta! Tässä eilinen kuivunut testi ylempänä ja tämän aamun testi. Uneton yö tietenkin takana, mutta kyllä tuossa jotain näkyy <3
Onko tässä nyt se klassinen viivanpaikka vai haamu? Tuli testiajan puitteissa. 5 päivää kuukautisten alkuun. Viimeksi raskaana keväällä ja oli kohdunulkoinen. Nyt sitten jänskättää että tärppäsikö. 🤭
Huomenta! Täällä näytti tänään tällaista. 😭 En meinaa uskoa. Kunhan vielä pysyy matkassa. Pakko varmaan joka tapauksessa tikutella joka päivä varmistukseksi.... 😅 Laitan vielä seuraavaan kommenttiin tän aamun haamun, josta suht. vaikee vielä päätellä mitään, mut onneks oli Clearbuen digitaalisiakin kaapissa. 😁
Aikamoinen haamu vielä liuskatestissä😂 mut siinä se on!
Onnea Suklaa , kyllä on plussa :) varsinkin kun ei ole vielä mitään herkimpiä testejä nuo, niin olisin luottavainen. Minä sain herkkiin vastaavaa mutta noihin pregcheckeihin paljon himmeämpiä mitä sinä, ei niistä viihtinyt edes ottaa kuvaa. Eli sinulla on hcg hormonia jo hyvin kun pregcheck noin selvä
kiitoksia ihmiset tsempeistä, täällä alko vuoto vaaleanpunaisena vetenä ja kauheina kipuina eilen kertalaakista ja nyt alkaa mulla se jännittävä IVF koitos. Mieli on jo parempi ja kerätään taas uskoa/toivoa siihen, että IVF sujuis hyvin. Huomenna vielä pakollinen hcg labra inseminaation jälkeen, typerää kun vuotaa jo, niin mennä sinne suotta.
Kiitos Kesä8kuus! Tein digitaalisen testi ja siinä oli raskaana 1-2 viikkoa eli oikeassa olet. Toivotaan, että kaikki menee hyvin myös tästä eteenpäin.
Kokemuksia one stepistä? Eilen huvikseni testasin rfsu.n herkimmällä kun kuukautiset eivät edelleenkään ole kierukan poiston jälkeen alkanut ja jo suunnittelin hakevani hormonit, että saadaan homma käyntiin. Yllätyksekseni kuitenkin tuli todella haalea haamu joka ei kadonnut kuivuessa niinkuin muut haamut/viivanpaikat. Sopivasti tänään saapui postissa ovulaatio ja raskaustestit ja ryhdyin heti tuumasta toimeen. Kuvan haamu/viivanpaikka ilmestyi samantien ja näkyy ihan hyvin 🤔 väristä en ole aivan sata varma. Dpo.sta ei tietoakaan, kun lopetin tikuttamisen, mutta jos puuhailu päivästä lasketaan niin voisi olla noin dpo 9. Kysymys siis ilmestyykö nuo viivanpaikat samantien vai yleensä pidemmän odottelun jälkeen? Ja tietty voiko olla plussa?
Näköjään tulikin aika sumea kuva 😅
Noh illalla ja tänään aamulla one stepit edelleen näytti todella haaleaa viivaa testiajan sisällä ja meni sitten hermo ja kävin apteekista hakemassa apteekin oman ja mielestäni ei tulos enää jätä arvailun varaa😐 kokemuksia ei tuosta testistä ole mutta hyvissä ajoin tuli viiva ja väriä on. Olen kuullut että joillain roskis haamuja antanut, mutta ei kai testiajan sisällä pitäisi sentäs vääriä positiivisia antaa 🤔
Hei! Tein tälle aamua testin ja näkyi omasta mielestä todella haalea toinen viiva... kuukautisten pitäis alkaa ylihuomenna mutta ollut sellaisia oireita, joita ollut edellisten raskauksien aikana niin en malttanut odottaa kuukautisiin asti. 😅 kuvaa tästä ei ole kerkesin heittää roskiin mut kysymys onkin noista testeistä että kuinka paljon rsfun testeillä jää viivanpaikkoja näkyviin?🤔 Mulla ei näistä testeistä oo kokemusta kun oon ennen ostanu vaan clearbluen digitaalisen testin kun kuukautiset ollu selvästi myöhässä vaan nyt en raskinut kun pelkkä aavistus vain raskaudesta😂 laitan kuvan viel paketista niin kokemuksia kaipailisin...🙂
Ja tässä viellä testistä kuva😅
Onko kokemusta aptequi, apteekin oma raskaustesti. En malttanut odottaa joten tein testin tänään, vaikka menkat pitäisi alkaa vasta 2-3 päivän päästä. Negaa näytti, enkö siis ole raskaana? Murrun jos en ole, en kestä odotukset oli niin korkealla
Rinnalla minulla 5 kk maailman ihanin vauva josta en voisi olla kiitollisempi, mutta itkin onnesta melkein jo eilen kun olin niin varma uudesta raskaudesta. En kestä jos en ole raskaana! Oireitakin on. ollut, tai luulin niin. Rinnat aristavat (tätä ei ole ollut muutamaan kuukauteen vaikka imetän), pissattaa usein (tämä oli viime raskaudessa oire). En tiedä ehkä etin vaan merkkejä kaikesta. Huoh
Vielä odottelin sen lähemmäs 3h ja tein uudelleen one stepin ja rfsu.n herkän 😁 one steppi näyttää edelleen toooodella haaleaa viivaa jonka juuri ja juuri erottaa, mutta yllätyksekseni rfsu antoi selkeämmän haamu viivan mitä olen aikoihin saanut 🤔 olen aivan äimän käkenä mitä oikein tapahtuu kun luulin tosiaan että täytyy käynnistellä menkkoja kierukan poiston jälkeen. Nähtävästi ovulaatio tullut sitten joskus kuukauden jälkeen poistosta
Äh tämä piina, kun odottaa että ne p”run menkat jo alkaisi j voisi masentua!
Selvä hailura haamuhan tässä, kp 25/28-32. Kuitenkin alkoi epäilyttämään kun luin kokemuksia noista raskauskeijun one step- testeistä että antaisivat törkeitä turhia viivanpaikkoja tai haamuja. Kokemuksia?? Hitto kuin raastavaa. Säästän toisen huomisaamulle mutta tämäkin on otettu 5h pidätyksen jälkeen.
Niin ja kyseessä oli tosiaan se herkkä 10mIU puikkotesti. Testi tuossa avattuna että pääsi paremmin pällistelemään heh
Käyttäjä40694 kirjoitti:
Olemme siis miehen kanssa yrittäneet jo jokusen aikaa, tässä kuussa otin ihan ovis testejä ja niillä tarkkailin tilannetta. Puuhastelimme sitten juuri oikeina päivinä, olin yllättynyt koska ovulaationi olinkin jo kp 10 eli se selittää miksi ehkä aikaisemmin ei ole onnistunut kun väärään aikaan yritetty :D. No nyt sitten menossa kp 24 eli dpo 14 ja menkkoihin 7pv jäljellä. Otin testin 2päivää sitten ja sain haalean haamun clearbluen plussa testiin. Uutta minulle oli se että tuli tässä kuussa (kp 16) ruskeaa tiputteluvuoto ja se loppui kp 18 ja tulee vielläkin aina välillä vähän vaaleenruskeeta kun pyyhin. Muita ”oireita” huonoa oloa on aina syömisen jälkeen, aivastelen kokoajan, hikoilen enemmän kun ylensä, kiristävää tunnetta selässä ja mahassa, turvotusta, tissit kipeät/arat, sylkä alkanut erittyä paljon enemmän, kuumia aaltoja, suonenvetoa, mustelmia tulee helpommin, pierettää/närästää, outoja unia ja olen jotenkin todella ahdistunut ja epämukava olo.
Mitä mieltä olette? :)
Laitan tähän viellä pari kuvaa siitä vuodostakin JOS ÄLLÖTTÄÄ ÄLÄ KATSO😅
Mulla lähes samanlainen tilanne! Mullakin tuli rusehtavaa niukkaa vuotoa puolessa välissä kiertoa, ei siis paljon vaan pyyhkiessä ja pikkuhousunsuojaan vähän ja kesti kaks päivää. Ikinä ei ole tullut ennen ja siksi aloin testailemaan 😅 Kannattaa testata 😎😎😜
Käyttäjä40653: Moikka! Miten kävi? 🥰 Täällä ei raskaana olla. Toinen letrozol kierto nyt käynnissä. Mies menossa sperma analyysin parin viikon päästä. Jos sais selvyyksiä. Voikun pian tärppäisi.
Kesä8kuus: Tsemppiä sinne, olen pahoillani tuo tunne on kamala 😞❤️ Toivotaan että pian tärppää!
Merituulim: Onnea selkeä plussa! 😍❤️
Käyttäjä30080: Mäkin söin cerazette pillereitä about 7vuotta. Niitä ennen menkat oli paljon runsaammat ja pidemmät. Nykyään kun vuoden olen ollut ilman niin menkat niukemmat ja kestää vaan n.3 päivää (ennen siis jopa 8). Menkat siis tulee kyllä suht säännöllisesti mutta en oikein myöskään tiedä että onko pillereistä jäänyt jotain vajavaisuuksia. Tsemppiä yritykseen toivotaan että pian tärppää! Tosi turhauttavaa kun ei tiedä missä vika. Mutta teillä yritys ilmeisesti vielä aika alussa :)