Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plussa,haamu vai nega? Kaikki kuvien ja oireiden kera mukaan ketjuun :)

17.07.2018 |

Heippa kaikille kuumeilijoille!
Täs eletää jännittäviä päiviä :p
Edelliset kuukautiset oli 22.6-25.6 ja oletettu ovulaatio oli 9.7, en tikuttanut mutta laskujeni mukaan. Ukon kanssa me pupuillaan lähes päivittäin niin ei tuo oviksen laskeminen oo ollu mitenkään se päälimmäinen juttu :) Seuraavat menkat pitäis alkaa 23.7
Olen kyllä lukenut että raskausoireita ei voi tulla ennen kun kiinnittyminen on tapahtunut mutta 4 päivää oletetun ovulaation jälkeen olen kärsinyt menkkamaisista jomotuksista PÄIVITTÄIN, ei se jatkuvaa ole mutta sellasia hetkiä on päivässä kun joutuu juosta ihan vessaan katsomaan että alkoiko menkat, joo typerää koska niiden ei pitäisi alkaa edes vielä :D 6 päivää sitten kun kärsin aika kovasta alavatsa jomotuksesta, illalla pupuiltiin ja tuntui todella epämukavalta, tuonne alapäähän pikkusen sattui mitä ei koskaan ole ennen tehnyt,kuivuutta se ei ole koska alapää on kyllä oviksesta asti ollut todella kosteana, ukkokin on mielissään :D ylävatsaa (suunnilleen peukalonmitan verran rinnoista alaspäin keskelle) on "puristanut" oudosti muutaman kerran, tiedä sitten onko edes raskausoire mutta ennen sellaista ei ole ollut, AHH, kyllä tää intoilu on samalla ihanaa vaikka stressaavaa :P rinnat kipeytyivät 3 päivää sitten ja se kipu on sellaista "rintojen sisäistä" kipua, painellessa ei tunnu kipua sen kummemmin, se särky on jossain tuolla sisällä ja varsinkin selälleen maatessa alkaa sellanen pistävä jomotus ja ilman rintsikoita nuo tuntuu roikkuvan polvissa asti :D, tosin kyllä pientä jomotusta tuntuu niissä myös mahalleen maatessa. rintsikat päällä se kipu on mun pongauksien mukaan voimakkaampi, tiedä sitten. nännipihat mun mielestä on lautasen kokoset, tossa aamulla peilistä niitä katselin ja mietin että eihän ne nyt tolta aina näytä,mutta meillä yk3 menossa ja hirveääkin hirveämpi vauvakuume molemmilla niin kai ne silmät saa raskaushaaveissa nännitkin näyttämään isommilta, haha :D pari päivää sitten väsytti niin per***esti,olisin voinut vaan nukkua, mutta se väsymys on jotakuinkin pois, uupunu olo kuitenkin seuraa päivästä toiseen. hmmm, sen kummempia toivottuja raskausoireita mulla ei ole.
No,pakkohan se on kertoa että todellakin MALTTAMATTOMANA, siis todellakin ihan täpinöissäni olen hölmö mennyt ja testannut jo 3 päivää sitten ekan kerran, puhdas negahan se sieltä tuli, tosin en kyllä uskonutkaan sen näyttävän vielä mitään mutta kyllähän te tiedätte :D Tänä aamuna se malttamattomuus sieltä taas astui esiin kun kaapissa kuitenkin yksi halpistesti mua huhuili, halus aamupissalle mukaan,olihan se pakko ottaa :D ihan testiajan sisällä olin kyllä näkeväni siinä tikussa toisen HAALEAN viivan,mutta ne silmät kyllä saattaa heittää ja pahasti. Ja senkin tiedän että liian aikaisin testaaminen ei kannata :/ Laitan kuvan tähän ja haluisinkin kuulla teidän mielipiteen testistä :) ja myös teidän tilannetta,missä vaiheessa kiertoa ja mitä oireita? Oikein paljon plussatuulia kaikille!(y)

Kommentit (3051)

1601/3051 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alice87, olen ymmärtänyt, että kemiallinen osalla näkyy vain päivän ja osalla taas useamman päivän haaleana ennen vuotoa. Eli varmaksi ei tietenkään voi vielä tietää.

Kokemuksesta muistan, että kahden peräkkäisen päivän testiviivat näyttivät usein hyvin samalta ja eron värin tummuudessa huomasi vertaamalla joka toinen päivä otettuja testejä. Siltikään erot eivät olleet päätä huimaavia 😄 eli ehkäpä jos teet huomenna aamulla testin ja vertaat sitä sitten eilisen testiin niin näet mihin suuntaan tummuus etenee? Toivottavasti pikkuisesi pysyy matkassa mukana ❤️

1602/3051 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jolinda kirjoitti:

Alice87, olen ymmärtänyt, että kemiallinen osalla näkyy vain päivän ja osalla taas useamman päivän haaleana ennen vuotoa. Eli varmaksi ei tietenkään voi vielä tietää.

Kokemuksesta muistan, että kahden peräkkäisen päivän testiviivat näyttivät usein hyvin samalta ja eron värin tummuudessa huomasi vertaamalla joka toinen päivä otettuja testejä. Siltikään erot eivät olleet päätä huimaavia 😄 eli ehkäpä jos teet huomenna aamulla testin ja vertaat sitä sitten eilisen testiin niin näet mihin suuntaan tummuus etenee? Toivottavasti pikkuisesi pysyy matkassa mukana ❤️

Kiitos tästä tiedosta🤗 vähän ehkä hysteerinen taidan olla näiden kanssa :/ kaipa nämä tunne myrskyt kuuluu asiaan 🙈

Sisältö jatkuu mainoksen alla
1603/3051 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhoinennn kirjoitti:

6 päivää kuukautisiin.. onkohan haamu vai viivan paikka?😬

Mä kyllä näen ihan selkeän haamun. Lapsistani olen aina saanu tuollaiset haamut vasta kun menkkojen olisi pitänyt alkaa :)

1604/3051 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki taas😁 näkeekö joku täss jotain otin tänään toisen testin vaikka menkkoihin 5pv, tulen tässä ihan hulluksi kun en tiedä mitä ajatella.. äitini sanoi että näki jotain mutta minä en tiedä mitä ajatella🤷🏼‍♀️ Tänään ollut pientä todella lievää kiristävää kramppailua selässä ja mahassa enemmän vasemmalla puolella ja vessassa saan käydä kokoajan

1605/3051 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä viellä toinen kuva🥴 rfsu testi

1606/3051 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alice87, kyllähän näin isoa asiaa aina stressaa eikä se stressi helpota, vaikka sen vahvan plussan saa testiin 😄

1607/3051 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupussasta tämmöinen🤔

Viisipäivää menkkoihin

1608/3051 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisen tunnemyrskyn jälkeen koittanut jotenkin totutella ajatukseen että voi käydä niin tai näin. Eilen päätin sitten ostaa noita pregcheckejä kun täällä monet tuntuu sitä käyttävän ja herkillä testaaminen ajaa hulluksi kun koittaa päätellä vahvuuksista jotain 😅

Kokemuksia ei tuosta pregcheckistä ole joten ajatuksia sopiiko dpo 13? (Ovulaatio päivä ei täysin tiedossa) ja näyttääkö paljonkin turhia viivoja/viivanpaikkoja?

1609/3051 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pc on mulla aina selvää negaa, ei näy viivanpaikkaa. Ainakaan niin hyvin kuin esim Raskauskeijun one step liuskoissa. Mielestäni pc on hinta-laatusuhteeltaan tosi hyvä testi.

Rsfu:n liuskoihin en koske enää. Kerran niitä ostin ja se harmaa viivanpaikka on ihan tyhmä. 😁

1610/3051 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla tyhmä kysymys, mutta toimiiko nuo testit niin, että 25mlu reagoi silloin kun virtsassa on minimissään tuon verran? Ja sama 10mlu. Eli jos esim. Virtsassa on vaikka 19mlu niin 25 testiin ei tule edes haamua jne.

1611/3051 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alice87,

Kuvassa, miten minulla on kehittynyt pregcheck testi päivittäin. Tosin ovulaation tarkka ajankohta ei ole mulla 100% tiedossa ja varmasti yksilöllistä.

Kaikki testit tehty aamuisin, illalla jos tekee voi tulla haaleampaa. Varmaan nyt jos seurailet, että lähteekö viiva vahvistumaan. Näen kyllä selkeän viivan tuossa sinun kuvassa :)

1612/3051 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli sitten se pelottava aamu dpo 14 ja kun viivojen pitäisi näkyä jo todella hyvin. No eihän niitä sitten enää tullut 😔

Ylhäällä rfsu herkkä, keskellä rfsu 25mlu, ja alin ovistesti.

Kovan pettymyksen kera jään odottelemaan menkkoja ja 4vk päästä katsellaan taas 🙄

1613/3051 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alice87, mikä kp sulla on menossa? Outoa! Noissakin on luitenkin mun silmään haamut 🧐

1614/3051 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin eilen taas testasin pc puikolla ja ihan nega oli :( Tänään menossa kp 29

1615/3051 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alice87, onpa kurjaa 😔 mutta jos jonkun hopeareunuksen haluaa löytää niin kemiallinenkin on merkki siitäettä jotain on tapahtunut ja onnistunutkin ja mielummin km/kk tuossa kohtaa kuin vaikka viikolla 11 😕 tsemppiä seuraavaan kiertoon!

1616/3051 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nounou kirjoitti:

Alice87, onpa kurjaa 😔 mutta jos jonkun hopeareunuksen haluaa löytää niin kemiallinenkin on merkki siitäettä jotain on tapahtunut ja onnistunutkin ja mielummin km/kk tuossa kohtaa kuin vaikka viikolla 11 😕 tsemppiä seuraavaan kiertoon!

Näin koitan itsekin ajatella :/ seuraavalla kerralla testailen kyllä vähemmän ja samalla merkillä.

1617/3051 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään heräsin about 6aikaan todella huonoon oloon oli oksennuksen tulo lähellä. Luulin että menisi ohi mutta sama vaan jatkuu menee hetkeksi pois ja tulee takaisin ja jalat yhtäkkiä todella kipeät🥲 onneksi lääkäri huomenna saa tutkia ja ottaa testin. Mutta näkeekö joku tossa testissä jotain? Ylensä mulla ei tule noihin mitään mutta tämä näytti kyllä oudolta🤷🏼‍♀️ Aikasemmin saanu pari haamua amazonin tikkuihin mutta tästä en tiedä.

Kiitos valmiiksi vastauksista❤️

1618/3051 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

cloudlisun kirjoitti:

Alice87, mikä kp sulla on menossa? Outoa! Noissakin on luitenkin mun silmään haamut 🧐

En ole täysin varma, mutta pitäisi olla dpo 14. Ja hyvin hyvin haaleat haamut kyllä olikin. Se vaan kun aiemmin olen jo ihan selviä punertavia viivoja saanut :/ eli kemiallisesta raskaudelta vahvasti näyttää

1619/3051 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alice87 kirjoitti:

Nounou kirjoitti:

Näin koitan itsekin ajatella :/ seuraavalla kerralla testailen kyllä vähemmän ja samalla merkillä.

Tsemppiä aivan kamalasti! Itsellä ollut yksi raskaus joka mennyt kesken, olin 6 viikolla. Nämä eivät ole helppoja juttuja ihan sama missä kohtaa raskautta näin käy. Et ole yksin❤️

1620/3051 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alice87 kirjoitti:

cloudlisun kirjoitti:

En ole täysin varma, mutta pitäisi olla dpo 14. Ja hyvin hyvin haaleat haamut kyllä olikin. Se vaan kun aiemmin olen jo ihan selviä punertavia viivoja saanut :/ eli kemiallisesta raskaudelta vahvasti näyttää

Hei! Kannattaa viellä käydä verikokeissa ja varata aika varhaisultraan! Äitini kertoi joskus että on käynyt niin että ollut kaksoset, toinen mennyt kesken ja siksi näyttää haalempaa kuin ylensä.