Sivut

Kommentit (165)

Moikka. Ekaa kertaa tänne kirjoittelen :) Kaipaisin kokemuksia vuodosta ennen menkkoja ja plussasta sen jälkeen. Tietääkö joku miten kauan varhainen keskenmeno tai kemiallinen raskaus tms näkyy plussana?

Edelliset menkat alkoi 25.8. ja nyt kp 23 alkoi ihan yllättäen verinen vuoto. Vuoto oli vähäistä, pikkuhousunsuoja riitti, mutta ihan selvää verta eikä rusehtavaa tms. Kp 24 tuli vähän rusehtavaa vuotoa, kp 25 taas veristä ja jatkui rusehtavana vielä pari päivää. Ajattelin, että kyseessä olisi normaalia niukemmat menkat ja kierto jäi lyhyeksi.

Nyt kuitenkin kolme kertaa raskaustestissä selvä plussa, joskin haalea viiva. Tein testin lääkärin suosituksesta, olemme lapsettomuushoidossa. Kierto on välillä ollut epäsäännöllinen enkä siksi tiedä tarkkaa menkkojen alkamispäivää, nyt kp 32. (Vaihtelee 28-34). Olen tehnyt testit päivällä, huomenna tarkoitus tehdä aamulla. En uskalla ”uskoa” plussaa todeksi tuon vuodon takia ja siksi mietin että miten kauan se näkyy testissä plussana, jos kyseessä on kemiallinen raskaus tai vastaavaa.

Kiitos jos joku osaisi vastata :) Kysyn asiaa toki lääkäriltäkin, mutta tässä odotellessa pienikin tieto olisi avuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Viime kierrosta ei tosiaan haamuja tullut, mutta nyt neljänä päivänä olen tehnyt testin, joka on vahvistunut joka päivä hieman! Eilen tai tänään olisi menkkojen pitänyt alkaa. Nyt olen vain huolissani, että olisiko testin jo pitänyt tummentaa enemmän tähän mennessä :D

Tiedän olevani hieman neuroottinen asian suhteen, mutta edellinen raskaus meni kesken, ja siitä ei sellaista tummaa viivaa tullut missään vaiheessa. Testi on raskauskeijun erittäin herkkä. Onko kukaan saanut tällä testillä tummaa viivaa?

Saniainen,kyllä sinä raskaana olet 😊 hirmusesti onnea! 👍 teeppäs muutaman päivän päästä vaikkapa uudelleen niin varmasti on vahvistunut, kyllä se tumma viiva sieltä tulee kunhan raskaushormooni on noussu tarpeeks 👍

Testitulos näytti tätä eilen. Onko tämä mielestänne haamu vai voinko todellakin olla raskaana?

Tulos oli ensin nega ja laitoin takaisin kuoreen, tsekkasin 15 min päästä niin näytti tältä. Oireita ei ole muuta kuin rinnat ehkä vähän turvonneet sekä kuukautiset myöhässä ja vatsakrampit ajoittain kestäneet jo yli viikon (mikä ei normaalia mulle).

Haalea positiivinenkin on kuitenkin positiivinen! Ehkä hormoni ei ole vielä noussut tarpeeksi? Ihmettelen myös omia haaleita viivojani, mutta ehkä se siitä vielä tummenee... ilmeisesti tuon hormonin nousu on hyvin yksilöllistä, eli ei vielä kannata (meidän kummankaan) heittää toivoa!

Käyttäjä19703 kirjoitti:
Käyttäjä23384 kirjoitti:
Mitäs ootte mieltä? :D Kuukautisiin ois viel viikko mut kun on hätähousu nii on hätähousu. :D 

Mä en valitettavasti nää tossa mitään, mutta voihan se olla että livenä näkyy. :)

Lähemmäs tätä vastausta määki oon tullut tässä päivän mittaa mitä enemmä oon tätä kuvaa kattonut. :D Pitää nyt malttaa viel ja testailla ens viikolla uusiksi. :D 

Näkeekö joku muu tuossa haamun? Tänään dpo10-11 ja aamuvirtsasta sain tuollaisen herkällä testillä. Eka yrityskierto menossa, joten en malttanut odottaa et menkkojen pitäis alkaa, nyt kp 26/30.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat