Plussa,haamu vai nega? Kaikki kuvien ja oireiden kera mukaan ketjuun :)
Heippa kaikille kuumeilijoille!
Täs eletää jännittäviä päiviä :p
Edelliset kuukautiset oli 22.6-25.6 ja oletettu ovulaatio oli 9.7, en tikuttanut mutta laskujeni mukaan. Ukon kanssa me pupuillaan lähes päivittäin niin ei tuo oviksen laskeminen oo ollu mitenkään se päälimmäinen juttu :) Seuraavat menkat pitäis alkaa 23.7
Olen kyllä lukenut että raskausoireita ei voi tulla ennen kun kiinnittyminen on tapahtunut mutta 4 päivää oletetun ovulaation jälkeen olen kärsinyt menkkamaisista jomotuksista PÄIVITTÄIN, ei se jatkuvaa ole mutta sellasia hetkiä on päivässä kun joutuu juosta ihan vessaan katsomaan että alkoiko menkat, joo typerää koska niiden ei pitäisi alkaa edes vielä :D 6 päivää sitten kun kärsin aika kovasta alavatsa jomotuksesta, illalla pupuiltiin ja tuntui todella epämukavalta, tuonne alapäähän pikkusen sattui mitä ei koskaan ole ennen tehnyt,kuivuutta se ei ole koska alapää on kyllä oviksesta asti ollut todella kosteana, ukkokin on mielissään :D ylävatsaa (suunnilleen peukalonmitan verran rinnoista alaspäin keskelle) on "puristanut" oudosti muutaman kerran, tiedä sitten onko edes raskausoire mutta ennen sellaista ei ole ollut, AHH, kyllä tää intoilu on samalla ihanaa vaikka stressaavaa :P rinnat kipeytyivät 3 päivää sitten ja se kipu on sellaista "rintojen sisäistä" kipua, painellessa ei tunnu kipua sen kummemmin, se särky on jossain tuolla sisällä ja varsinkin selälleen maatessa alkaa sellanen pistävä jomotus ja ilman rintsikoita nuo tuntuu roikkuvan polvissa asti :D, tosin kyllä pientä jomotusta tuntuu niissä myös mahalleen maatessa. rintsikat päällä se kipu on mun pongauksien mukaan voimakkaampi, tiedä sitten. nännipihat mun mielestä on lautasen kokoset, tossa aamulla peilistä niitä katselin ja mietin että eihän ne nyt tolta aina näytä,mutta meillä yk3 menossa ja hirveääkin hirveämpi vauvakuume molemmilla niin kai ne silmät saa raskaushaaveissa nännitkin näyttämään isommilta, haha :D pari päivää sitten väsytti niin per***esti,olisin voinut vaan nukkua, mutta se väsymys on jotakuinkin pois, uupunu olo kuitenkin seuraa päivästä toiseen. hmmm, sen kummempia toivottuja raskausoireita mulla ei ole.
No,pakkohan se on kertoa että todellakin MALTTAMATTOMANA, siis todellakin ihan täpinöissäni olen hölmö mennyt ja testannut jo 3 päivää sitten ekan kerran, puhdas negahan se sieltä tuli, tosin en kyllä uskonutkaan sen näyttävän vielä mitään mutta kyllähän te tiedätte :D Tänä aamuna se malttamattomuus sieltä taas astui esiin kun kaapissa kuitenkin yksi halpistesti mua huhuili, halus aamupissalle mukaan,olihan se pakko ottaa :D ihan testiajan sisällä olin kyllä näkeväni siinä tikussa toisen HAALEAN viivan,mutta ne silmät kyllä saattaa heittää ja pahasti. Ja senkin tiedän että liian aikaisin testaaminen ei kannata :/ Laitan kuvan tähän ja haluisinkin kuulla teidän mielipiteen testistä :) ja myös teidän tilannetta,missä vaiheessa kiertoa ja mitä oireita? Oikein paljon plussatuulia kaikille!(y)
Kommentit (3051)
Muokkasin hieman...
❤️ 01/-10
❤️ 09/-12
❤️ 04/-14
Dpo10
25 mIU
❤️ 01/-10
❤️ 09/-12
❤️ 04/-14
Testi kuivettuaan.
❤️ 01/-10
❤️ 09/-12
❤️ 04/-14
Dpo11
❤️ 01/-10
❤️ 09/-12
❤️ 04/-14
Dpo 13, missä kohtaa viiva alkaa vahvistumaan? Kovin haalea omaan silmään 🥺?
Kiva kun löytyi aktiivinen keskustelu. 😻
Meillä tuli puolison kanssa vauva puheeksi pari kuukautta sitten, ja nyt takana ensimmäinen yritys. Viimeisimmät kuukautiset alkoi 16.3., ja mulla on todella säännöllinen kierto (28 päivää), joten kuukautisten tulisi alkaa huomenna. Ovulaatiota en tosin tikuttanut, mutta aika hyvin voin rajata päivät kuuntelemalla omaa kehoa ja sen muutoksia.
Testiä en ole vielä tehnyt, vaan ajattelin säästää omaa mielenterveyttäni ja odottaa kuukautisten alkamiseen asti. Viikon ajan on tuntunut päivittäin pientä menkkamaista jomotusta, mutta en ole ihan varma onko sitä ollut myös aiemmin ja olen huomioinut tämän nyt tarkemmin. Eilen ja tänään ollut sellaista vahvempaa jomotusta, mikä tulee juuri ennen kuukautisten alkua, eli olen kyllä aika varma että huomenna alkaa. Mutta eipä sitä voi koskaan tietää. 😊
Siellä se meidän viiva vahvhistuu Dpo 14
Hei kaikille! Meillä 2v taapero ja nyt toisen vauvan yritystä noin puoli vuotta takana. Taustalla epäsäännöllinen kierto ja usein aika myöhään tapahtuva ovulaatio. Tässä kierrossa sain pitkästä aikaa ovulaatioplusan jo kp 16. Eilen tein dpo 8 eli ihan liian aikaisin (😅) testin ja siitä kuva alla. Laitan ensin kuvan testiajan sisällä, jolloin testi oli vielä mielestäni märkä ja toinen kuva n. 30min testin teosta.
Tänään dpo 9 sitten ehkä vauvakuumepäissäni jonkun hailuran erotan mutta huonommin kuin eilen. Tämä testi ei ollut ensimmäisestä aamupissasta ja vajaan parin tunnin pidätyksellä. Laitan siitä myös kuvan vaikka siinä tuskin mitään näkyy.
Jään siis seurailemaan ja päivittelemään, plussatuulia kaikille 😊🤞🏼
Tässä äskeinen dpo 8 testi kuivana
Täällä ei ole menkkoja näkynyt, tänään olisi pitänyt/pitäisi siis alkaa. Tosin nyt on ollut tosi paljon stressiä työrintamalla, joten en ihmettele, jos sattuisikin pitempi kierto olemaan. Tänään on koko päivän paleltanut ja lämpö ollut hieman koholla, liekkö sitten joku tauti tulossa... 🤷 Näiden lisäksi on jäänyt menkkajomotukset pois, alaselkä kipeä ja on tullut runsaasti kirkasta, vetistä valkovuotoa - ja siis oikeasti runsaasti, välillä oikein tuntuu kun pulpahtaa ja pitää juosta vessaan tarkistamaan alkoiko menkat.
Teen viimeistään lauantaina testin. 🌸
Dpo 10 viivanpaikka vai voisiko olla haamu?
Tässä dpo 5 testit.
Ja joo tiedetään, ei mitään järkeä testata vielä, mutta teen testejä aina oviksesta menkkojen alkuun. Suotakoon minulle tämä hulluus.
Tässä ylin, muista erillään oleva testi on tehty vedestä, ja loput virtsasta. Virtsasta tehdyissä on hyvin haaleita viivoja, mutta mieheni näki viivat myös joten en ole ihan täysin hullu. Vedestä tehdyssä testissä ei ole yhtikäs mitään.
Nyt menossa Kp 20
Edellinen jatkaa:
Tänään kp 21, ja aamuvirtsa sai aikaan tämän. Viivanpaikka vaikka tuossa on väriä, vai lupaava haalea plussa? Viivat vahvistuneet nyt joka aamu.
Tehty myös taas vedestä testi, ja siinä ei tullut viivanpaikkaa näkyviin.
Varuilta kirjaan oireitani myös tänne:
-Maha ollut löysällä 2 päivää.
-Munasarjoja on nippaillut molemmilta puolilta ja välillä tuntunut hetkellistä kipua myös niiden keskellä. Tätä on ollut 5 päivää.
-Väsyttää kamalasti. (3pv)
-Nännit on vähän arat. (Tänään)
-Tunnetilat heittelee laidasta laitaan. (3pv)
Leskenlehti varovaiset onnittelut, mun silmään näyttää plussalle! onko kuinka herkkä testi tämä?
Mitä mieltä raati tästä testistä?
Tilanne: normaali kierto 23-24 pv, luteaali 12pv. Nyt menossa 27/23 MUTTA mahdollisuus plussaan ollut vain kp16. Mikäli on jostain syystä myöhäinen ovis niin tää testi olis öö.. dpo9-10?
Tosi paljon puikkimista ollut ja vauva olis iloinen asia, mutta tällä hetkellä eniten ärsyttää tietämättömyys kun testit ei anna edes kunnon haamua tai menkat ala. Argh.
Käyttäjä7173 kirjoitti:
Edellinen jatkaa:
Tänään kp 21, ja aamuvirtsa sai aikaan tämän. Viivanpaikka vaikka tuossa on väriä, vai lupaava haalea plussa? Viivat vahvistuneet nyt joka aamu.
Tehty myös taas vedestä testi, ja siinä ei tullut viivanpaikkaa näkyviin.
Varuilta kirjaan oireitani myös tänne:
-Maha ollut löysällä 2 päivää.
-Munasarjoja on nippaillut molemmilta puolilta ja välillä tuntunut hetkellistä kipua myös niiden keskellä. Tätä on ollut 5 päivää.
-Väsyttää kamalasti. (3pv)
-Nännit on vähän arat. (Tänään)
-Tunnetilat heittelee laidasta laitaan. (3pv)
Ainakin oireet on hyvät ja mun mielestä sieltä pilkottaa jotain! Jaksatko oottaa vielä muutaman päivän vai onko mahdollisuutta tehä herkempää testiä?
Moikka <3 Ihan uutena mutta pitkään seuranneena kirjoitan vertaistuen toivossa.
Kova vauvakuume jo pidempään ja hiljattain lähti ehkäisy pois. Sen jälkeen kumppani on ehkäissyt raskautta omatoimisesti, ei kondomeilla kuitenkaan.
Mietinkin sitten, että kuinka todennäköistä olisi olla raskaana. Tiedän, että ei hirveän todennäköistä. Harmittaa, kun rintojen järjetön arkuus ja kipuilu saa sitten toivomaan ja uskomaan ihan muuta :( On olleet jo monta päivää kipeät, mutta kun kp 25/30 vasta tänään niin tietty raskaustestit negatiivisia. Alavatsan kivuista nyt en voi olla ihan varma, että kuvittelenko vaan, vaikka ne iskeekin ihan yllättäen.
En osaa tästä toiveajattelusta luopua ja pidän kiinni toivosta, että negatiiviset testit on vaan liian aikaisin tehty :D Harmittaa. Tsemppejä kaikille jotka käy läpi samaa <3
Dpo9
❤️ 01/-10
❤️ 09/-12
❤️ 04/-14