Plussa,haamu vai nega? Kaikki kuvien ja oireiden kera mukaan ketjuun :)
Heippa kaikille kuumeilijoille!
Täs eletää jännittäviä päiviä :p
Edelliset kuukautiset oli 22.6-25.6 ja oletettu ovulaatio oli 9.7, en tikuttanut mutta laskujeni mukaan. Ukon kanssa me pupuillaan lähes päivittäin niin ei tuo oviksen laskeminen oo ollu mitenkään se päälimmäinen juttu :) Seuraavat menkat pitäis alkaa 23.7
Olen kyllä lukenut että raskausoireita ei voi tulla ennen kun kiinnittyminen on tapahtunut mutta 4 päivää oletetun ovulaation jälkeen olen kärsinyt menkkamaisista jomotuksista PÄIVITTÄIN, ei se jatkuvaa ole mutta sellasia hetkiä on päivässä kun joutuu juosta ihan vessaan katsomaan että alkoiko menkat, joo typerää koska niiden ei pitäisi alkaa edes vielä :D 6 päivää sitten kun kärsin aika kovasta alavatsa jomotuksesta, illalla pupuiltiin ja tuntui todella epämukavalta, tuonne alapäähän pikkusen sattui mitä ei koskaan ole ennen tehnyt,kuivuutta se ei ole koska alapää on kyllä oviksesta asti ollut todella kosteana, ukkokin on mielissään :D ylävatsaa (suunnilleen peukalonmitan verran rinnoista alaspäin keskelle) on "puristanut" oudosti muutaman kerran, tiedä sitten onko edes raskausoire mutta ennen sellaista ei ole ollut, AHH, kyllä tää intoilu on samalla ihanaa vaikka stressaavaa :P rinnat kipeytyivät 3 päivää sitten ja se kipu on sellaista "rintojen sisäistä" kipua, painellessa ei tunnu kipua sen kummemmin, se särky on jossain tuolla sisällä ja varsinkin selälleen maatessa alkaa sellanen pistävä jomotus ja ilman rintsikoita nuo tuntuu roikkuvan polvissa asti :D, tosin kyllä pientä jomotusta tuntuu niissä myös mahalleen maatessa. rintsikat päällä se kipu on mun pongauksien mukaan voimakkaampi, tiedä sitten. nännipihat mun mielestä on lautasen kokoset, tossa aamulla peilistä niitä katselin ja mietin että eihän ne nyt tolta aina näytä,mutta meillä yk3 menossa ja hirveääkin hirveämpi vauvakuume molemmilla niin kai ne silmät saa raskaushaaveissa nännitkin näyttämään isommilta, haha :D pari päivää sitten väsytti niin per***esti,olisin voinut vaan nukkua, mutta se väsymys on jotakuinkin pois, uupunu olo kuitenkin seuraa päivästä toiseen. hmmm, sen kummempia toivottuja raskausoireita mulla ei ole.
No,pakkohan se on kertoa että todellakin MALTTAMATTOMANA, siis todellakin ihan täpinöissäni olen hölmö mennyt ja testannut jo 3 päivää sitten ekan kerran, puhdas negahan se sieltä tuli, tosin en kyllä uskonutkaan sen näyttävän vielä mitään mutta kyllähän te tiedätte :D Tänä aamuna se malttamattomuus sieltä taas astui esiin kun kaapissa kuitenkin yksi halpistesti mua huhuili, halus aamupissalle mukaan,olihan se pakko ottaa :D ihan testiajan sisällä olin kyllä näkeväni siinä tikussa toisen HAALEAN viivan,mutta ne silmät kyllä saattaa heittää ja pahasti. Ja senkin tiedän että liian aikaisin testaaminen ei kannata :/ Laitan kuvan tähän ja haluisinkin kuulla teidän mielipiteen testistä :) ja myös teidän tilannetta,missä vaiheessa kiertoa ja mitä oireita? Oikein paljon plussatuulia kaikille!(y)
Kommentit (3051)
Luonnonlapsi, mä testaisin parin päivän päästä uudestaan! Nään tuon alkavan hailuran, joka loppuu kesken.
Mun on varmaan pakko tämän perusteella uskoa, että ei tällä kertaa :D Erityisherkkä rfsu kp 26. (Dpo ehkä 11). Menkkakivutkin alkoi tönään :(
Mites käyttäjät -72 ja -73? :)
Neppunen toivotaan että olis haamu! Näillä testeillä monella tullut virheitä kuulemma.. Itse en tiedä mistä erottaa haamu ja viivanpaikan.
Tsemppiä!
Me saatiin lähete 6kk kohalla hoitoihin kun kävin gynellä. Ensi käynti olisi 2vkon päästä mutta tänään dpo9 ja pakko kai se on uskoa et plussa tuli 🙈😍 toivottavasti vahvistuu tuosta. Tää oli yk8.
Varovaiset onnittelut Nepsu! Mä ainakin näen haamuviivan.
Saitte lähetteen aika aikaiseen, luulin että piti vuosi olla yritystä takana? Parempi kuitenkin näin!
Tarrasukkia! :) <3
Neppunen kirjoitti:
Varovaiset onnittelut Nepsu! Mä ainakin näen haamuviivan.
Saitte lähetteen aika aikaiseen, luulin että piti vuosi olla yritystä takana? Parempi kuitenkin näin!
Tarrasukkia! :) <3
Kiitos paljon! Joo yleensä se onkin vuosi mutta tietyillä kriteereillä saa jo 6kk kohalla lähetteen. Meillä täytty kriteerit ja lähete hyväksyttiin. Moni ei ehkä tuota tiedä, mut löytyy tietoa kun vaan ettii 😊
Onko tää nyt positiivinen sitten? Tossa kontrolliviivan oikeella puolella on toi hassu laatikko? Voikohan olla jotenkin viallinen testi? Oon yksin kotona kuumeessa ja tein testin ihan vaan varalta, että uskallan ottaa buranan. En oikeen osaa ajatella selkeesti. Otin nyt sitten panadolin kumminkin sen buranan sijasta...
Käyttäjä43624 kirjoitti:
Onko tää nyt positiivinen sitten? Tossa kontrolliviivan oikeella puolella on toi hassu laatikko? Voikohan olla jotenkin viallinen testi? Oon yksin kotona kuumeessa ja tein testin ihan vaan varalta, että uskallan ottaa buranan. En oikeen osaa ajatella selkeesti. Otin nyt sitten panadolin kumminkin sen buranan sijasta...
Voi että, onneksi olkoon! Ymmärrän mitä tarkoitat, mutta minä ainakin luottaisin tuommoiseen tulokseen :)
Neppunen kirjoitti:
Käyttäjä43624 kirjoitti:
Voi että, onneksi olkoon! Ymmärrän mitä tarkoitat, mutta minä ainakin luottaisin tuommoiseen tulokseen :)
Kiitos! :) Oon kyllä ihan sekaisin ja onnistuin kumminkin ottamaan buranan panadolin sijasta :( Täytyy nyt vaan yrittää rauhoittua, ehkä tää ei tähän kaadu. Hyvä puoli on se, että nyt ainakin kuumeen pitäs laskea kohta, eihän sekään hyvästä ole. Ja tän jälkeen tuskin enää teen samaa mokaa toiste :/
Hei! Tääkö on nyt sit sitä haamua tai viivanpaikkaa? :O tänään dpo 10-11 ja kp 28/29-30.
Tohtiiko tästä ottaa nyt mitään itselleen?
Tikuttelija kirjoitti:
Hei! Tääkö on nyt sit sitä haamua tai viivanpaikkaa? :O tänään dpo 10-11 ja kp 28/29-30.
Tohtiiko tästä ottaa nyt mitään itselleen?
Varovaiset onnittelut, mä näen kyllä haamun!! <3
Kiitos, mutta vähän varauksella nyt suhtaudun... clear bluen digitaalinen näytti "ei raskaana" ja apteekin herkkä testi teki tällaisen "haamun"... hyvin vaikea nyt tietää mihin luottaa!!!
Varmasti aamulla pitää vielä tarkistaa mihin suuntaan etenee.
Hyvin vahvistunu liuskat, eilen tehty toinen digi ja tässä tulos. Eilen oli rv4+3. 😍
Heippa, saiskohan tällä ketjulla vielä vastauksia tälläiseen mieltä askarruttavaan kyssäriin? Ensimmäinen kerta ikinä kun saan testiin mitään haamulta vaikuttavaakaan. Nyt yk 7 ja dpo 9, rfsu testaa varhain puikko käytössä ja otettu ulos muovikuoresta koska se heijastaa ikävästi kuvissa Kiitos jo etukäteen 😅
Laitoinkin tänne eilen kuvan tuosta RFSUn puikkotestistä jossa näkyi jotakin hailuraa viivaa. Tein tänä aamuna pregcheckin liuska testin jossa selkeesti vahvempi viiva jo 😊 kai tähän voi jo uskoa että joku siellä kyydissä nyt on, kun vaan pysyis matkassa 🤞
Voisiko joku nyt oikeasti auttaa.!Eilen päivällä tehty testi rfsu testi, näkyykö muiden silmään haalea toinen viiva vai onko tämä nyt vaan toive ajattelu. Viiva tosiaan tuohon ilmeistyi jos nyt sitä on niin testi ajan sisällä tai juuri aika rajan aikana..
Tänään aamulla tehty pregcheck puhdas nega
Onko tämä kaikki vaan toive ajattelua.. kohta vuosi yritetty ja toiveet ovat korkeat jo kuukautisten alkamis kohta nyt juuri kohdalla..
Käyttäjä32931 kirjoitti:
Voisiko joku nyt oikeasti auttaa.!Eilen päivällä tehty testi rfsu testi, näkyykö muiden silmään haalea toinen viiva vai onko tämä nyt vaan toive ajattelu. Viiva tosiaan tuohon ilmeistyi jos nyt sitä on niin testi ajan sisällä tai juuri aika rajan aikana..
Tänään aamulla tehty pregcheck puhdas nega
Onko tämä kaikki vaan toive ajattelua.. kohta vuosi yritetty ja toiveet ovat korkeat jo kuukautisten alkamis kohta nyt juuri kohdalla..
Minä en näe tässä viivaa :( Ymmärrän että varmasti ihan kauhea turhautuminen ja paha mieli jos yritystä jo tuon verran takana :( <3 Et ole yksin. Tsemppiä ja jaksamisia, jos ei kuukautisia kuulu niin toki uuden testin voi parin päivän päästä tehdä, jospa sinun näkemä haamu sit vahvistuisi vielä <3
Moikka,
Mä olen tällä hetkellä myöhässä niin, että nyt on menossa jo 41/30. Mulla ei oo aikasemmin koskaan ollut myöhässä. Ei käytetä ehkäsyä ja raskaustestejä olen tehnyt ja kaikki negatiivisia. Viime viikolla tuli kuitenkin pieni määrä vaaleanpunaista vuotoa ja viikonloppuna alkoi menkkamaiset kivut. Olen ollut huonovointinen ja väsynyt. Voisinko kärsiä jostain gynekologisesta vaivasta ja voinko jo luottavaisin mielin lopettaa testien tekemisen?
Näkyykö tässä yhtään mitään?
Tänään kp30/23-27. Tosi vaihtelevat kierrot olleet. Ei ole mitään oireita että kuukautiset alkaisivat mutta ei kyllä ole raskaana oleva olo myöskään.
Onkohan haamu vai viivapaikka?