Plussa,haamu vai nega? Kaikki kuvien ja oireiden kera mukaan ketjuun :)
Heippa kaikille kuumeilijoille!
Täs eletää jännittäviä päiviä :p
Edelliset kuukautiset oli 22.6-25.6 ja oletettu ovulaatio oli 9.7, en tikuttanut mutta laskujeni mukaan. Ukon kanssa me pupuillaan lähes päivittäin niin ei tuo oviksen laskeminen oo ollu mitenkään se päälimmäinen juttu :) Seuraavat menkat pitäis alkaa 23.7
Olen kyllä lukenut että raskausoireita ei voi tulla ennen kun kiinnittyminen on tapahtunut mutta 4 päivää oletetun ovulaation jälkeen olen kärsinyt menkkamaisista jomotuksista PÄIVITTÄIN, ei se jatkuvaa ole mutta sellasia hetkiä on päivässä kun joutuu juosta ihan vessaan katsomaan että alkoiko menkat, joo typerää koska niiden ei pitäisi alkaa edes vielä :D 6 päivää sitten kun kärsin aika kovasta alavatsa jomotuksesta, illalla pupuiltiin ja tuntui todella epämukavalta, tuonne alapäähän pikkusen sattui mitä ei koskaan ole ennen tehnyt,kuivuutta se ei ole koska alapää on kyllä oviksesta asti ollut todella kosteana, ukkokin on mielissään :D ylävatsaa (suunnilleen peukalonmitan verran rinnoista alaspäin keskelle) on "puristanut" oudosti muutaman kerran, tiedä sitten onko edes raskausoire mutta ennen sellaista ei ole ollut, AHH, kyllä tää intoilu on samalla ihanaa vaikka stressaavaa :P rinnat kipeytyivät 3 päivää sitten ja se kipu on sellaista "rintojen sisäistä" kipua, painellessa ei tunnu kipua sen kummemmin, se särky on jossain tuolla sisällä ja varsinkin selälleen maatessa alkaa sellanen pistävä jomotus ja ilman rintsikoita nuo tuntuu roikkuvan polvissa asti :D, tosin kyllä pientä jomotusta tuntuu niissä myös mahalleen maatessa. rintsikat päällä se kipu on mun pongauksien mukaan voimakkaampi, tiedä sitten. nännipihat mun mielestä on lautasen kokoset, tossa aamulla peilistä niitä katselin ja mietin että eihän ne nyt tolta aina näytä,mutta meillä yk3 menossa ja hirveääkin hirveämpi vauvakuume molemmilla niin kai ne silmät saa raskaushaaveissa nännitkin näyttämään isommilta, haha :D pari päivää sitten väsytti niin per***esti,olisin voinut vaan nukkua, mutta se väsymys on jotakuinkin pois, uupunu olo kuitenkin seuraa päivästä toiseen. hmmm, sen kummempia toivottuja raskausoireita mulla ei ole.
No,pakkohan se on kertoa että todellakin MALTTAMATTOMANA, siis todellakin ihan täpinöissäni olen hölmö mennyt ja testannut jo 3 päivää sitten ekan kerran, puhdas negahan se sieltä tuli, tosin en kyllä uskonutkaan sen näyttävän vielä mitään mutta kyllähän te tiedätte :D Tänä aamuna se malttamattomuus sieltä taas astui esiin kun kaapissa kuitenkin yksi halpistesti mua huhuili, halus aamupissalle mukaan,olihan se pakko ottaa :D ihan testiajan sisällä olin kyllä näkeväni siinä tikussa toisen HAALEAN viivan,mutta ne silmät kyllä saattaa heittää ja pahasti. Ja senkin tiedän että liian aikaisin testaaminen ei kannata :/ Laitan kuvan tähän ja haluisinkin kuulla teidän mielipiteen testistä :) ja myös teidän tilannetta,missä vaiheessa kiertoa ja mitä oireita? Oikein paljon plussatuulia kaikille!(y)
Kommentit (3051)
Tänään on 12 päivää 5-päiväisen alkion siirrosta eli vastaisi dpo17. Haamuplussat erityisherkillä jo 16.2., samana päivänä clearbluen earlylla "not pregnant". 17.2. Aamulla samainen cb "pregnant". 19.2. aamulla digillä 1-2, sama tulos tiistaina. Tikut on vähän voimistuneet. Tässä nyt tämänpäiväinen suora, nämä ei ole otettu aamulla, jolloin apteekin ultra herkässä samanlainen haalea plussa kuin eilenkin. Alin on Normalin liuska, joka on osoittautunut surkeaksi (näyttää välillä plussaa ja välillä ei mitään). Ylempänä pregcheckin 25-herkkyydellä. Molemmat on tehty noin tunnin rakon pidätyksen jälkeen. Onkohan kemiallinen kun ei vielälään ole tuon enempää vahvistunut? Aiempi lapsi tuoresiirto ja tässä vaiheessa oli jo tosi tumma plussa.
Dpo 8 eli liian aikaisessa testaan, mutta näkeekö kukaan muu tuossa pregcheck testissä haamua?😅
Onko tää ihan ovulaatioplussa? Loppu digit ja yritän tästä sitten tulkita🤔 Testi tehty eilen, tänään viiva oli selvästi jo haaleampi. En muuten miettis, mut tänään vasta kp 13 ja yleensä digi näyttäny ovulaation vasta kp 18 tienoilla😳 Seksiä toki on säännöllisesti, mutta Luget pitäis alottaa 4 vrk ovuloinnista niin siks tarkkaa tää puuha...😒
Haamu? Viivanpaikka? Ei mikään?
Oisko näillä testeillä ovulaatio ollut eilen, eli kp14? Pitäisi aloittaa Lugesteron tukemaan keltarauhasta ovulaatiota kolmantena päivänä, joten sen vuoksi tarkempaa tämä määritys. Oireiden vuoksi ajoittain myös ovulaation KP 14 tienoille, tosin osa oireista jatkuu tänäänkin vielä, vaikka viiva selvästi haalistunut.
Heipähei!
Miltäs tämä teidän silmään näyttää? Ei ole synnytyksen jälkeen vielä menkkoja ollut ja ollaan oltu uskaliaan huolimattomia ehkäisyn kanssa... Nyt jotenkin iski "se tunne" ja oli pakko tehdä testi kaapin perältä. Ensin olin vaan heittämässä negatestiä pois ja sitten silmä olikin näkevinään jotain. Ja kun se oli kerran näkynyt, näkyy se nyt omaan silmään koko ajan. Vauva 6kk, itselleni ei olisi katastrofi plussakaan, mutta mies hokee, että tämä vauva oli viimeinen. Kummasti silti ei kuitenkaan ole innokkaasti ehkäissytkään :D Ehkei neljän lapsen isä vaan vielä tiedä miten vauvat tulee... xD
Luulisihan sitä jo neljän lapsen äidinkin osaavan tulkita raskaustestejä ja tietävän, että viimeistään viikon kuluttuahan se on selvää, mutta tiedättehän te tämän malttamattomuuden. (:
Tässä vielä sama kuva puhelimen "kontrasti" -suodattimella...
Heippsuli!
Tänään kp 25-26/29 eikä menkkoja näy! Menkkojen alkamisen aikoihin oli kyllä kipuja josta päättelin, että varmaan alkamassa, mutta niitä odotellaan vieläkin🤭 Testi näytti tältä, kun oli kuivunut, toki tiedän, ettei niitä kannattaisi enään tulkita kuivumisen jälkeen, mutta osui silmään kun olin roskiin heittämässä. Mielipiteitä?
Pitääkin vielä odotella pari päivää, ennenkuin tekee uuden testin.😊
No kyllä nyt taisi tästä kierrosta onnistua.
Kauhean ristiriitaiset olot, kun toisaalta tuntuu että ihanaa, meille tulee vauva, mutta toisaalta pieni pelko että entä jos menee kesken tämäkin.
Vähän harmittaa, kun mieskään ei ole yhtään innostuneen oloinen. Kysyin, niin ei uskalla oikein vielä iloita kun edellinen meni varhaisessa vaiheessa kesken. Oisin odottanut, että saisin häntä toppuutella, että ei kannata vielä juhlia ja katsotaan vielä ja hän ois ollut enemmän innoissaan tästä.
Antaako Apteekin Ultra testi tällaisia viivanpaikkoja? Onko nämä testit miten luotettavia?
Käyttäjä12810 kirjoitti:
Antaako Apteekin Ultra testi tällaisia viivanpaikkoja? Onko nämä testit miten luotettavia?
Tuolla testillä itse sain ekan haamun dpo 10 ja luotettava oli.
Auttakaahan. Puhdas nega? Haalea viivanpaikka vai haamu?
Ya 7/21
Mitä mieltä? Dpo 10 tai 11. Oireet vain nipistelyä alavatsalla.
Tässä vielä 30 min testiajan jälkeen😄
Auttakaa😱 pos vai neg? Toisessa kuvassa muokkasin värejä kattoakseen että tuleeko viiva esille vai ei