Plussa,haamu vai nega? Kaikki kuvien ja oireiden kera mukaan ketjuun :)
Heippa kaikille kuumeilijoille!
Täs eletää jännittäviä päiviä :p
Edelliset kuukautiset oli 22.6-25.6 ja oletettu ovulaatio oli 9.7, en tikuttanut mutta laskujeni mukaan. Ukon kanssa me pupuillaan lähes päivittäin niin ei tuo oviksen laskeminen oo ollu mitenkään se päälimmäinen juttu :) Seuraavat menkat pitäis alkaa 23.7
Olen kyllä lukenut että raskausoireita ei voi tulla ennen kun kiinnittyminen on tapahtunut mutta 4 päivää oletetun ovulaation jälkeen olen kärsinyt menkkamaisista jomotuksista PÄIVITTÄIN, ei se jatkuvaa ole mutta sellasia hetkiä on päivässä kun joutuu juosta ihan vessaan katsomaan että alkoiko menkat, joo typerää koska niiden ei pitäisi alkaa edes vielä :D 6 päivää sitten kun kärsin aika kovasta alavatsa jomotuksesta, illalla pupuiltiin ja tuntui todella epämukavalta, tuonne alapäähän pikkusen sattui mitä ei koskaan ole ennen tehnyt,kuivuutta se ei ole koska alapää on kyllä oviksesta asti ollut todella kosteana, ukkokin on mielissään :D ylävatsaa (suunnilleen peukalonmitan verran rinnoista alaspäin keskelle) on "puristanut" oudosti muutaman kerran, tiedä sitten onko edes raskausoire mutta ennen sellaista ei ole ollut, AHH, kyllä tää intoilu on samalla ihanaa vaikka stressaavaa :P rinnat kipeytyivät 3 päivää sitten ja se kipu on sellaista "rintojen sisäistä" kipua, painellessa ei tunnu kipua sen kummemmin, se särky on jossain tuolla sisällä ja varsinkin selälleen maatessa alkaa sellanen pistävä jomotus ja ilman rintsikoita nuo tuntuu roikkuvan polvissa asti :D, tosin kyllä pientä jomotusta tuntuu niissä myös mahalleen maatessa. rintsikat päällä se kipu on mun pongauksien mukaan voimakkaampi, tiedä sitten. nännipihat mun mielestä on lautasen kokoset, tossa aamulla peilistä niitä katselin ja mietin että eihän ne nyt tolta aina näytä,mutta meillä yk3 menossa ja hirveääkin hirveämpi vauvakuume molemmilla niin kai ne silmät saa raskaushaaveissa nännitkin näyttämään isommilta, haha :D pari päivää sitten väsytti niin per***esti,olisin voinut vaan nukkua, mutta se väsymys on jotakuinkin pois, uupunu olo kuitenkin seuraa päivästä toiseen. hmmm, sen kummempia toivottuja raskausoireita mulla ei ole.
No,pakkohan se on kertoa että todellakin MALTTAMATTOMANA, siis todellakin ihan täpinöissäni olen hölmö mennyt ja testannut jo 3 päivää sitten ekan kerran, puhdas negahan se sieltä tuli, tosin en kyllä uskonutkaan sen näyttävän vielä mitään mutta kyllähän te tiedätte :D Tänä aamuna se malttamattomuus sieltä taas astui esiin kun kaapissa kuitenkin yksi halpistesti mua huhuili, halus aamupissalle mukaan,olihan se pakko ottaa :D ihan testiajan sisällä olin kyllä näkeväni siinä tikussa toisen HAALEAN viivan,mutta ne silmät kyllä saattaa heittää ja pahasti. Ja senkin tiedän että liian aikaisin testaaminen ei kannata :/ Laitan kuvan tähän ja haluisinkin kuulla teidän mielipiteen testistä :) ja myös teidän tilannetta,missä vaiheessa kiertoa ja mitä oireita? Oikein paljon plussatuulia kaikille!(y)
Kommentit (3051)
Ansku567 kirjoitti:
Onko kenelläkään tästä testistä kokemuksia? Antaako näin pahoja viivan paikkoja vai voiko olla haamu? Testin vahvuus on 25uml.
Mä tekisin vielä toisen merkin testin, ainakin itellä noi cbn plussatestit on antanu negakierrossakin ihan selkeitä viivoja..
Toki voi enteillä pelkkää hyvääkin🥰
Karoliinaaa kirjoitti:
Näkyykö jotain?
Vai onko nää niitä kuuluisia pcn viivanpaikkoja..
7kk sitten km, ei vielä uutta tärppiä sen jälkeen.
Päivälleen säännöllinen kierto, tänään kp 29/30.
Dpo ehkä 9-10.
Siinä mielessä poikkeavia oireita ennen kuukautisia, että tissit kipeytyi vasta pari päivää sitten, kun normaalisti reilusti viikko ennen menkkoja.
Minä ainakin olen huomaavinani alemmassa testissä toisenkin viivan, tosin haalean vielä. :)
Oonko väärässä paikassa nyt jos esittelen ovistestejä, enkä raskaustestejä, mutta paremmin ymmärtävät ehkä osaa paremmin näitäkin tulkita.
Oireet viittasi, että ovulaatio ois ollut 6.1., ja tummin viiva siinä on näissä teksteissäkin, mutta silti aika vaalea. Ei se tuosta juuri tummunut, ennemmin lähti vaalenemaan eikä tänään testatessa näkynyt enää mitään.
Ota näistä nyt selvää.
Hipsuhei kirjoitti:
Oonko väärässä paikassa nyt jos esittelen ovistestejä, enkä raskaustestejä, mutta paremmin ymmärtävät ehkä osaa paremmin näitäkin tulkita.
Oireet viittasi, että ovulaatio ois ollut 6.1., ja tummin viiva siinä on näissä teksteissäkin, mutta silti aika vaalea. Ei se tuosta juuri tummunut, ennemmin lähti vaalenemaan eikä tänään testatessa näkynyt enää mitään.
Ota näistä nyt selvää.
Syksymmällä toiveikkaana tein itekkin noita ovistestejä aina oletettuina ajankohtina ja sainkin testeihin plussaa, aikalailla myös samannäköinen kun tuo sun 6.1, ehkä hintsun verran tummempi.
Huomasin kans niitä tehdessä et vuorokauden sisällä toi tummuus vaihtelee ihan hirveesti!
Eli jos oot ottanu esim aamusin testejä, voi olla että lh huippu on ollu illalla, jollonka testi ois räiskyny väriä.😂 noi on kummallisia testejä, positiivisen raja on niin häilyvä ja sais olla jatkuvasti tikuttelemassa että sais aina positiivisesta kiinni.
Mutta joo, sanoisin näiden kuvien perusteella et tuolla 6.1 -> on varmasti ovulointi tapahtunut😍🥰
Ne ovistestit tosiaan on vähän semmonen oma taiteenlajinsa. Viivatestit voi näyttää aamulla negaa, puoliltä päivin positiivista ja illalla jo negaa. Se huippu näkyy niissä omalla kohdalla ainaki hetkellisesti. Parhaimmiksi havaitsin ne CB digiovistetit (ei kahden hormonin versio). Ne näytti aina tosi hyvin millon ovis ku kerran päivässä testas, eikä tarvinu venkslata viivatestien kanssa.
Tossa vielä vertailukuvaa dpo 12 ylimpänä ja keskellä dpo 15 ja pregcheck. Toiset testit rfsu:n herkkiä. CB viikkotesti näytti myös tuplaavan hormonitasoja näyttämällä korkeampia viikkoja. Raskausoireita ei hirveesti ole, epämääräistä juilintaa alavatsalla ja rinnoissa. Toisaalta malttamattomana odottaa oireita että saisi varmuutta raskaudesta ja toisaalta kauhusta kankeana odottaa sitä pahoinvointia.
Tsemppiä kaikille yrittäville, älkää ikinä luopuko toivosta💫💖
Kai tämän voi jo lukea haamuksi? <3 Toisesta lapsesta haaveillaan, lokakuussa oli keskenmeno ja tämä on kolmas kierto sen jälkeen. Pregcheckissä on selvästi väriä, mutta en saa sitä kuvaan (en ymmärrä miten te muut saatte niin hyviä kuvia? :D).
Laitoin tarkoituksella RFSU:n testaa varhain testistä mukaan kuvaan. Ihan surkea testi! Pitäisi olla herkkä (10mIU), mutta alempi pregcheck (25mIU) näyttää paremmin. RFSU myös edelleen puskee jotain "väripalkkia" vaikka on jo kulunut se 5min, jonka aikana testin pitäisi olla valmis.
Mites tämä?onko haamu muitten mielestä? Yllätyin kun ajattelin et menkat tulossa kun yöllä oli sellasta tunnetta vatsassa..kuitenkin testasin ja tältä näyttää😅
Ok
Täällä toinen kovasti haaveissa, mut onko tää testi viivanpaikka/nega? 🥹😖
Taas kierron jännin vaihe en tiedä näkeekö silmät omiaan vai onko vain viivan paikka, kun kovin olisi toiveessa plussa. Menkat myöhässä 3 päivää eli mulla normaalisti kierto kp 27 ja nyt kp 29 meneillään. Tein iltapäivästä eli ei kovin pidätystäkään alla.
Mä nään tässä kyllä selvästi viivan!!
Vähän huonolaatuinen kuva, mutta mitä mieltä?
Tässä on vielä jonkun toisen sortin testi edellisenä päivänä🤔
Mitä mieltä olette? Nyt kp 32/25 ja edelleen todella haalea oli aamupissasta.
Tänne kun näitä lataa niin laatu huononee, tässä toinen kuva.
Ajattelin jo laitella tänne kuvia raskaustesteistä että onko haamuja vai viivoja, mutta ei kyllä yhtään millään hyvällä tahdollakaan näy kuin yksi viiva. Dpo 11 ois testien mukaan tänään, joten ainakin herkimmille testeillä jotain voisi jo näkyä. Tosin viikonlopun ajan ollut nippailua alavatsalla ja nyt tänään tullut sellaista vaaleanruskean sävyistä/kirkasta limaa niin odottelen että kuukautiset alkavat tässä lähipäivinä.
Takana siis keskenmeno joulukuun lopussa, joten voihan se olla ettei ovulaatiota edes kunnolla tässä kierrossa tullut. Testejä löytyy kotoa vielä niin ehkä testailen varalta loppuviikosta uudelleen, mikäli kunnon vuoto ei ala.
Meltsku kirjoitti:
Tänne kun näitä lataa niin laatu huononee, tässä toinen kuva.
Oisko ovulaatio voinut olla vähän myöhemmin, kuin tavallisesti ja sen takia vasta aika haalea viiva? Testaa parin päivän päästä uudelleen vielä. 😊
Eilen töitten jälkeen apteekin omalla.
Onko tää nyt haamu vai viivanpaikka.. viivanpaikkahan tuossa kuultaa, mutta oikealla puolella ihan selkee viiva?
niija kirjoitti:
Onko tää nyt haamu vai viivanpaikka.. viivanpaikkahan tuossa kuultaa, mutta oikealla puolella ihan selkee viiva?
Näen kyllä ainakin vähän väriä siinä haamussa viivassa. Tee uuden testin pian niin näkee vahvistuuko viiva
Näkyykö jotain?
Vai onko nää niitä kuuluisia pcn viivanpaikkoja..
7kk sitten km, ei vielä uutta tärppiä sen jälkeen.
Päivälleen säännöllinen kierto, tänään kp 29/30.
Dpo ehkä 9-10.
Siinä mielessä poikkeavia oireita ennen kuukautisia, että tissit kipeytyi vasta pari päivää sitten, kun normaalisti reilusti viikko ennen menkkoja.