Plussa,haamu vai nega? Kaikki kuvien ja oireiden kera mukaan ketjuun :)
Heippa kaikille kuumeilijoille!
Täs eletää jännittäviä päiviä :p
Edelliset kuukautiset oli 22.6-25.6 ja oletettu ovulaatio oli 9.7, en tikuttanut mutta laskujeni mukaan. Ukon kanssa me pupuillaan lähes päivittäin niin ei tuo oviksen laskeminen oo ollu mitenkään se päälimmäinen juttu :) Seuraavat menkat pitäis alkaa 23.7
Olen kyllä lukenut että raskausoireita ei voi tulla ennen kun kiinnittyminen on tapahtunut mutta 4 päivää oletetun ovulaation jälkeen olen kärsinyt menkkamaisista jomotuksista PÄIVITTÄIN, ei se jatkuvaa ole mutta sellasia hetkiä on päivässä kun joutuu juosta ihan vessaan katsomaan että alkoiko menkat, joo typerää koska niiden ei pitäisi alkaa edes vielä :D 6 päivää sitten kun kärsin aika kovasta alavatsa jomotuksesta, illalla pupuiltiin ja tuntui todella epämukavalta, tuonne alapäähän pikkusen sattui mitä ei koskaan ole ennen tehnyt,kuivuutta se ei ole koska alapää on kyllä oviksesta asti ollut todella kosteana, ukkokin on mielissään :D ylävatsaa (suunnilleen peukalonmitan verran rinnoista alaspäin keskelle) on "puristanut" oudosti muutaman kerran, tiedä sitten onko edes raskausoire mutta ennen sellaista ei ole ollut, AHH, kyllä tää intoilu on samalla ihanaa vaikka stressaavaa :P rinnat kipeytyivät 3 päivää sitten ja se kipu on sellaista "rintojen sisäistä" kipua, painellessa ei tunnu kipua sen kummemmin, se särky on jossain tuolla sisällä ja varsinkin selälleen maatessa alkaa sellanen pistävä jomotus ja ilman rintsikoita nuo tuntuu roikkuvan polvissa asti :D, tosin kyllä pientä jomotusta tuntuu niissä myös mahalleen maatessa. rintsikat päällä se kipu on mun pongauksien mukaan voimakkaampi, tiedä sitten. nännipihat mun mielestä on lautasen kokoset, tossa aamulla peilistä niitä katselin ja mietin että eihän ne nyt tolta aina näytä,mutta meillä yk3 menossa ja hirveääkin hirveämpi vauvakuume molemmilla niin kai ne silmät saa raskaushaaveissa nännitkin näyttämään isommilta, haha :D pari päivää sitten väsytti niin per***esti,olisin voinut vaan nukkua, mutta se väsymys on jotakuinkin pois, uupunu olo kuitenkin seuraa päivästä toiseen. hmmm, sen kummempia toivottuja raskausoireita mulla ei ole.
No,pakkohan se on kertoa että todellakin MALTTAMATTOMANA, siis todellakin ihan täpinöissäni olen hölmö mennyt ja testannut jo 3 päivää sitten ekan kerran, puhdas negahan se sieltä tuli, tosin en kyllä uskonutkaan sen näyttävän vielä mitään mutta kyllähän te tiedätte :D Tänä aamuna se malttamattomuus sieltä taas astui esiin kun kaapissa kuitenkin yksi halpistesti mua huhuili, halus aamupissalle mukaan,olihan se pakko ottaa :D ihan testiajan sisällä olin kyllä näkeväni siinä tikussa toisen HAALEAN viivan,mutta ne silmät kyllä saattaa heittää ja pahasti. Ja senkin tiedän että liian aikaisin testaaminen ei kannata :/ Laitan kuvan tähän ja haluisinkin kuulla teidän mielipiteen testistä :) ja myös teidän tilannetta,missä vaiheessa kiertoa ja mitä oireita? Oikein paljon plussatuulia kaikille!(y)
Kommentit (3051)
RFSU herkkä testi dpo 10
Mahtaakohan olla vaan viallinen testi tai viivapaikka? Oon kuullut näistä huonoa..
Luonnonlapsi kirjoitti:
RFSU herkkä testi dpo 10
Mahtaakohan olla vaan viallinen testi tai viivapaikka? Oon kuullut näistä huonoa..
Katso mun testi muutama sivu taaksepäin tässä keskustelussa. Mulla tuli samantapainen dpo9 ja nyt menossa rv5+0 😊 luulin myös että testi oli viallinen ja et siinä on joku tekovirheenä tullu kupru, mut tosiaan enteili positiivista
Keppihevonen kirjoitti:
Olin sanonut miehelle etten koe tarpeelliseksi enää tehdä testejä, kun menkat ei alkaneet ja kuitenkin pohjalla oli näitä haaleita positiivisia. Eilen hän kuitenkin tuli kaupasta testien kanssa, joten suostuin vielä yhden tekemään lyhyen pidättämisen jälkeen. Raskaus konkretisoitui miehellekin paremmin. Tänään siis rv 4+3 🥰
Nepsu88 harmi, että testit ei vahvistuneet. Jos sinulla oli kemiallinen raskaus, niin seuraavassa kierrossa saattaa tärpätä helpommin (näin olen jostain lukenut). Minulla oli yksi kierto kemiallisen ja nyt tämän "oikean" plussa kierron välissä. Täytyy myöntää, että epäilen keskimmäisessäkin kierrossa olleen kemiallinen, mutta menkat alkoivat ajallaan ja testit näyttivät vain viivapaikkaa. Oireet olivat hyvin kuitenkin hyvin samankaltaisia. Tsemppiä matkaan!
Mulla on vahva tunne että tota kiertoa edellinen oli jo kemiallinen ja oon kans kuullu saman et sen jälkeen raskautuu ehkä helpommin. Mulla ennen tätä nuorimmaista oli 2 kemiallista kiertoa putkeen et näky digissä raskaana.
Nyt on kyllä tosi outo kierto, kp7 menossa ja koska mun menkat oli niin niukat ni tein eilen ovis sekä raskaustestin ja ovistesti oli aika tummahko ja pc rtestiin tuli haamu. Tänään tein samat testit ja ovistesti tummempi ja pc raskaustestissä punanen selvä viiva mutta tein myös digin mikä oli negatiivinen. Miten toi pc voi näyttää positiivista täs vaihees kiertoa? 😳 oviksen viime kierrossa tikutin sekä tein digi ovistestejä sekä seurasin lämpöjä joten se on tarkasti tiedossa. Kuva tän päivän testistä alla
Nepsu88 mulla olis tarjota erikoinen teoria 😅😁 raskauskeijun one step raskaustestit saattaa oviksen aikaan antaa haamua.. Oliko ne niitä millä testasit ne "haamun alut" ? Olisko näyttänyt ovista ne? Mä olen tänne lataillut niitä raskaustestihaamuja joita olen saanut oviksen aikoihin. En itse uskonut aluksi siihen mut kyllä ne vaan haamuili lh piikkiä 😅
Ja lisäyksenä, ovulaatio ei ymmärtääkseni aina tapahdu vaikka ovistestit niin antaisi ymmärtää. Ja ovisoireet voi olla samanlaiset kuin raskausoireet..
Toinen tylsempi teoria olisi et toi pc raskaustesti on viallinen 😐
Mansku kirjoitti:
Nepsu88 mulla olis tarjota erikoinen teoria 😅😁 raskauskeijun one step raskaustestit saattaa oviksen aikaan antaa haamua.. Oliko ne niitä millä testasit ne "haamun alut" ? Olisko näyttänyt ovista ne? Mä olen tänne lataillut niitä raskaustestihaamuja joita olen saanut oviksen aikoihin. En itse uskonut aluksi siihen mut kyllä ne vaan haamuili lh piikkiä 😅
No mulla tuli kyllä liuskoihin tummat ovisviivat samaan aikaan ku digi ovistesti näytti pysyvää hymynaamaa, laitan tähän kuvan. Ton lisäks lämmöt kerto et ovis tapahtu. Mulla oli kp18 se pysyvä hymynaama. Ja tosta oviksesta olis nyt dpo22 jos ei laske että mulla tuli menkat ajallaan. Et veikkaan vaa vahvasti et noi pc testit on viallisia 😅
Tarkoitin siis sitä, että liuskatestit näyttävät lh-huipun ja digitestit myös, mutta onko se takuu siitä että munasolu silti irtoaa? Voiko ovulaatio silti jäädä tapahtumatta vaikka lh nousisi?
Mansku kirjoitti:
Tarkoitin siis sitä, että liuskatestit näyttävät lh-huipun ja digitestit myös, mutta onko se takuu siitä että munasolu silti irtoaa? Voiko ovulaatio silti jäädä tapahtumatta vaikka lh nousisi?
Kai sekin voi olla mahollista mut en jaksa uskoo tohon teoriaan ku menkat tuli ajallaan. Eilinen ilta ja tän aamun testit oli negaa joten eiköhän se ollu ihan vaan viallinen teetipaketti. Mulla ei oo ollu ongelmaa sen suhteen etten ovulois tai ainanka sillonku oltii hoidoissa ja ultrattiin ahkeraa niin ovuloin aina sillon kun testitkin sitä näytti. Viikon päästä pitäis olla ovulaatio joten sitä odotellessa 🤭
Nepsu88, ok 😊 olipa kurja et noin selkeän viivan antoi toi viallinen rtesti. Niitä tainnut olla aiemminkin, mut muistaakseni ne viivat on ollu jotenki puolikkaita tai sit hävinnyt kuivuessaan tms.
Onnea tähän kiertoon 🤞
Mitä te näätte? En jaksa innostua vielä, mutta nään tässä jotain. Onko viivanpaikka vai haamu?
Ilonpilke kirjoitti:
Käyttäjä42953 on siinä haamu! Parin päivän päästä uutta testiä, pidän peukut pystyssä!
Kiitos, toivotaan parasta 🤞 kuukautisten alkuun vielä 5-6 päivää, voi olla että tein liian aikasin tän
Mulla alkoi eilen illalla ajallaan menkat ja olo oli aamulla kauhee kun mahaa sattui ja vähän pahoinvoiva olo myös. Kokeilin huvikseen raskaustestiä koska pahoinvointi, siihen suureksi ihmetyksesti tuli punainen haamu. Saa nähdä näkyykö tänne lataamisen jälkeen, mutta omaan silmään näkyy jopa aika selkeästi. En oikein tiedä ollako sitä raskaana vai onko menkat😯
Selkeämmät kuin haamuja. Tänään menkkojen pitäisi alkaa ja eilen epäilin raskautta kun ei ollut tavanomaista menkkavuotoa ennakoivaa tiputtelua. Aamulla tein kaksi testiä ja nyt alko tiputtelu :/
omppulainen kirjoitti:
Selkeämmät kuin haamuja. Tänään menkkojen pitäisi alkaa ja eilen epäilin raskautta kun ei ollut tavanomaista menkkavuotoa ennakoivaa tiputtelua. Aamulla tein kaksi testiä ja nyt alko tiputtelu :/
Voi olla alkio kiinnittynyt kohtuun mutta ei lähtenyt kehittymään niin menkat alkoi..?
Ollaan pahoillani.. toivottavasti seuraavalla kierrolla onnistuu parhaiten 💙
Oiii paljon onnea!! Upeat viivat 🥰
Ja Nepsu88 harmi 😔 Jospa ne menkat alkaisinja pääsette uuteen kiertoon paremmalla menestyksellä 💞