Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plussa,haamu vai nega? Kaikki kuvien ja oireiden kera mukaan ketjuun :)

17.07.2018 |

Heippa kaikille kuumeilijoille!
Täs eletää jännittäviä päiviä :p
Edelliset kuukautiset oli 22.6-25.6 ja oletettu ovulaatio oli 9.7, en tikuttanut mutta laskujeni mukaan. Ukon kanssa me pupuillaan lähes päivittäin niin ei tuo oviksen laskeminen oo ollu mitenkään se päälimmäinen juttu :) Seuraavat menkat pitäis alkaa 23.7
Olen kyllä lukenut että raskausoireita ei voi tulla ennen kun kiinnittyminen on tapahtunut mutta 4 päivää oletetun ovulaation jälkeen olen kärsinyt menkkamaisista jomotuksista PÄIVITTÄIN, ei se jatkuvaa ole mutta sellasia hetkiä on päivässä kun joutuu juosta ihan vessaan katsomaan että alkoiko menkat, joo typerää koska niiden ei pitäisi alkaa edes vielä :D 6 päivää sitten kun kärsin aika kovasta alavatsa jomotuksesta, illalla pupuiltiin ja tuntui todella epämukavalta, tuonne alapäähän pikkusen sattui mitä ei koskaan ole ennen tehnyt,kuivuutta se ei ole koska alapää on kyllä oviksesta asti ollut todella kosteana, ukkokin on mielissään :D ylävatsaa (suunnilleen peukalonmitan verran rinnoista alaspäin keskelle) on "puristanut" oudosti muutaman kerran, tiedä sitten onko edes raskausoire mutta ennen sellaista ei ole ollut, AHH, kyllä tää intoilu on samalla ihanaa vaikka stressaavaa :P rinnat kipeytyivät 3 päivää sitten ja se kipu on sellaista "rintojen sisäistä" kipua, painellessa ei tunnu kipua sen kummemmin, se särky on jossain tuolla sisällä ja varsinkin selälleen maatessa alkaa sellanen pistävä jomotus ja ilman rintsikoita nuo tuntuu roikkuvan polvissa asti :D, tosin kyllä pientä jomotusta tuntuu niissä myös mahalleen maatessa. rintsikat päällä se kipu on mun pongauksien mukaan voimakkaampi, tiedä sitten. nännipihat mun mielestä on lautasen kokoset, tossa aamulla peilistä niitä katselin ja mietin että eihän ne nyt tolta aina näytä,mutta meillä yk3 menossa ja hirveääkin hirveämpi vauvakuume molemmilla niin kai ne silmät saa raskaushaaveissa nännitkin näyttämään isommilta, haha :D pari päivää sitten väsytti niin per***esti,olisin voinut vaan nukkua, mutta se väsymys on jotakuinkin pois, uupunu olo kuitenkin seuraa päivästä toiseen. hmmm, sen kummempia toivottuja raskausoireita mulla ei ole.
No,pakkohan se on kertoa että todellakin MALTTAMATTOMANA, siis todellakin ihan täpinöissäni olen hölmö mennyt ja testannut jo 3 päivää sitten ekan kerran, puhdas negahan se sieltä tuli, tosin en kyllä uskonutkaan sen näyttävän vielä mitään mutta kyllähän te tiedätte :D Tänä aamuna se malttamattomuus sieltä taas astui esiin kun kaapissa kuitenkin yksi halpistesti mua huhuili, halus aamupissalle mukaan,olihan se pakko ottaa :D ihan testiajan sisällä olin kyllä näkeväni siinä tikussa toisen HAALEAN viivan,mutta ne silmät kyllä saattaa heittää ja pahasti. Ja senkin tiedän että liian aikaisin testaaminen ei kannata :/ Laitan kuvan tähän ja haluisinkin kuulla teidän mielipiteen testistä :) ja myös teidän tilannetta,missä vaiheessa kiertoa ja mitä oireita? Oikein paljon plussatuulia kaikille!(y)

Kommentit (3051)

2701/3051 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tämä? Omaan silmään selkeämpi kuin aiempi, vaikka edelleen ihan super haalea. Kp 31, dpo 12-14

2702/3051 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-H- kirjoitti:

Mites tämä? Omaan silmään selkeämpi kuin aiempi, vaikka edelleen ihan super haalea. Kp 31, dpo 12-14

Tulipa taas heikompi kuvanlaatu tänne ladattaessa 🤦🏻

Sisältö jatkuu mainoksen alla
2703/3051 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onestepin liuskat loppui, eikä taida tulla enää käyttöön. Ylihuomenna aika lääkärille reilu vuoden tuloksettoman yrittämisen jälkeen, jokohan tällä tuloksella sitä uskaltasi perua?🤭 Apteekin ultra, 3h pidätyksellä illasta

2704/3051 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp 32, eipä tarvinnut enää arvailla 🥰

2705/3051 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kanssasisaret, vertaistuki needed! Lapsettomuushoitoja pari rundia takana ja piinapäivät menossa. Tein pari päivää sitten testin mikä oli puhdas nega. Nyt dpo 13, apteekin herkkä näyttää haaleaa viivaa ainakin silmällä?? Voi olla että olen myös vainoharhainen ja tän luulotaudin kourissa näen omiani Help! Olispa se plussa🤞🤞🤞

2706/3051 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tässä vielä viritelmä viivoista tässä valossa🙄

2707/3051 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei taas!

En tiedä onko tämä oikea paikka kirjoitella tästä, mutta kokeillaan!

Onko jollain ollut kiinnittymisvuoto n. 1 viikko kuukautisten jälkeen? Olen pillereillä ja kuukautiskiertoni on erittäin säännöllinen. Toki, kun otan pillerit, joiden tulisi alottaa kuukautiset, tulee ne aina 3-4 päivän päästä niiden otosta. Nyt kuitenkin menkkani tuli normaalisti, niinkuin ennenkin, mutta viikko sen jälkeen alkoi pieni kirkkaan punainen vuoto ja siitä se muuttuikin rusehtavaksi ja siitä vielä vaaleanpunaiseksi! Mitähän tämä voisi olla, ei ole varmaan kolmeen vuoteen ollut välivuotoja!

2708/3051 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epi kirjoitti:

- Hei Epi, tässä kahtelen tuota kuvaa koneelta ja pitää ihan itsekin siristää silmiä. Osittain siinä kyllä näkyy se toinen viiva ja sitten taas ei, sitä alkaa olemaan vainoharhainen viivojen suhteen. (varsinkin silloin, kun toivoo siihen toista viivaa näkyviin) mutta, tekisin varmaan lauantai aamulla toisen testin.  

Muussa tapauksessa, lääkärille tai neuvolaan soittoa. Siellä ainakin osaa sanoa sitten kunnolla, missä mennään, eikä sinunkaan tarvitse kaupan / apteekin testeillä ihmetellä ja arpoa. 

Pidän sinulle peukkuja ! :) 

2709/3051 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivi nalle kirjoitti:

Epi kirjoitti:

- Hei Epi, tässä kahtelen tuota kuvaa koneelta ja pitää ihan itsekin siristää silmiä. Osittain siinä kyllä näkyy se toinen viiva ja sitten taas ei, sitä alkaa olemaan vainoharhainen viivojen suhteen. (varsinkin silloin, kun toivoo siihen toista viivaa näkyviin) mutta, tekisin varmaan lauantai aamulla toisen testin.  

Muussa tapauksessa, lääkärille tai neuvolaan soittoa. Siellä ainakin osaa sanoa sitten kunnolla, missä mennään, eikä sinunkaan tarvitse kaupan / apteekin testeillä ihmetellä ja arpoa. 

Pidän sinulle peukkuja ! :) 

Kuvanlaatu kieltämättä huononi kun latasin foorumille sen kuvan. On tullut tehtyä muutama testi tänä vuonna mutta nää ilmestykset on olleet hyvin harvassa. Pidän toiveita korkealla kun viime kierrossa sain selkeän plussan dpo 9, mikä olikin parin päivän päästä puhdas nega, eli jonkinlainen kemiallinen raskaus oli kyseessä. Joten toivon niin kovin että tärppi ois nyt käynyt!🥺 Kiitti tsempeistä, palaan asiaan.

2710/3051 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirmeli12345 tarkoitatko että vuotoa tuli viikko kuukautisten alkamisesta? Ovulaatio tapahtuu n 12-13 päivää kuukautisten alkamisesta ja kiinnittymisvuoto voisi tulla vasta siitä viikon päästä aikaisintaan, joten kiinnittymisvuodosta ei nyt ole kyse. Ovulaation aikaan olen kuullut että joillain tulee vuotoa joten jos sun kuukautiset on kestäneet viisi päivää ja vuoto viikko sen jälkeen, vois kyseess olla sellainen.

N 39 M 39
lapset 11/2020 ja 07/2023

2711/3051 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyiskö täältä kokemusta siitä että viikkotesti näyttää enemmän viikkoja kuin mitä hedelmöittymisestä voi varmuudella olla? Mulla kävi näin eli testi näyttää nyt jo 3+ vaikka hedelmöittymisestä on enimmilläänkin mahdollista olla vasta 2+4.

N 39 M 39

2712/3051 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvi kirjoitti:

Löytyiskö täältä kokemusta siitä että viikkotesti näyttää enemmän viikkoja kuin mitä hedelmöittymisestä voi varmuudella olla? Mulla kävi näin eli testi näyttää nyt jo 3+ vaikka hedelmöittymisestä on enimmilläänkin mahdollista olla vasta 2+4.

Voi olla että odotatte kaksoset 😊 hormoni nousee tuplasti

Viimeistään ultrassa selvää montako tulossa.

2713/3051 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta Mustelma, kaksoset olis kyllä huikee juttu! Toivotaan et se olis syynä 🤭

N 39 M 39

2714/3051 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin innostua liikaa. Menkkoja ei kuulu (tänään dpo 14 inssistä), mutta tän aamun pregcheck näyttää sellasta huutavaa viivanpaikkaa(?) edelleen ja apteekin herkkä ei oo muuttunut miksikään. En jaksa uskoa olevani raskaana vaan. Raastavaa hommaa.. Näillä näkymin me otetaan pikku breikki hoidoista olosuhteidenkin pakosta ja aloitetaan kajoavammat hoidot ensi vuoden alussa.

2715/3051 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta Helvi! Tuo selvensi jo todella paljon. Olin vain ihan ihmeissäni, koska tällästä ei ole tosiaan vuosiin tapahtunut ja nyt yhtäkkiä sitten tulikin.😅

2716/3051 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte muut saanu Pregcheckillä vähintään selvästi näkyvän viivan mutta Clearblue ultra early silti nega? Nyt dpo 14, menkkoja ei kuulu mutta ei tuo pregcheckin viivakaan ihan vakuuta kun ennemmin harmaa

2717/3051 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein vielä toisen kaveriksi ja molemmissa näkyy jotain mutta miksi ultra herkkä nega jonka pitäisi olla tässä kohtaa jo >99% varma 😒

2718/3051 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epi kirjoitti:

Mielestäni näen kyllä toisenkin viivan, tee Digi! Tulisi asiaan varmempi vastaus.

Ya 7/21

2719/3051 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dpo 6 rinnat kipeytyi huomattavasti, ja alavatsaa jomotteli aika ajoin. Nukuin myös paremmin ja enemmän kuin yleensä. Dpo 8 ja 9 testasin puhtaat negat. Dpo 10 iltapäivällä testiin piirtyi haamu testiajan umpeutumisen jälkeen, n. 15min testin tekemisestä. Dpo 11 sama juttu. Dpo 12 testasin clearbluen digitaalisella, ja oli plussa 🥰 oireita ei ole muuta kuin ne kipeät rinnat ja alavatsan jomottelu ja kipristely. Menkkakiukku loistaa myös poissaolollaan 😄

2720/3051 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tää?