Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plussa,haamu vai nega? Kaikki kuvien ja oireiden kera mukaan ketjuun :)

17.07.2018 |

Heippa kaikille kuumeilijoille!
Täs eletää jännittäviä päiviä :p
Edelliset kuukautiset oli 22.6-25.6 ja oletettu ovulaatio oli 9.7, en tikuttanut mutta laskujeni mukaan. Ukon kanssa me pupuillaan lähes päivittäin niin ei tuo oviksen laskeminen oo ollu mitenkään se päälimmäinen juttu :) Seuraavat menkat pitäis alkaa 23.7
Olen kyllä lukenut että raskausoireita ei voi tulla ennen kun kiinnittyminen on tapahtunut mutta 4 päivää oletetun ovulaation jälkeen olen kärsinyt menkkamaisista jomotuksista PÄIVITTÄIN, ei se jatkuvaa ole mutta sellasia hetkiä on päivässä kun joutuu juosta ihan vessaan katsomaan että alkoiko menkat, joo typerää koska niiden ei pitäisi alkaa edes vielä :D 6 päivää sitten kun kärsin aika kovasta alavatsa jomotuksesta, illalla pupuiltiin ja tuntui todella epämukavalta, tuonne alapäähän pikkusen sattui mitä ei koskaan ole ennen tehnyt,kuivuutta se ei ole koska alapää on kyllä oviksesta asti ollut todella kosteana, ukkokin on mielissään :D ylävatsaa (suunnilleen peukalonmitan verran rinnoista alaspäin keskelle) on "puristanut" oudosti muutaman kerran, tiedä sitten onko edes raskausoire mutta ennen sellaista ei ole ollut, AHH, kyllä tää intoilu on samalla ihanaa vaikka stressaavaa :P rinnat kipeytyivät 3 päivää sitten ja se kipu on sellaista "rintojen sisäistä" kipua, painellessa ei tunnu kipua sen kummemmin, se särky on jossain tuolla sisällä ja varsinkin selälleen maatessa alkaa sellanen pistävä jomotus ja ilman rintsikoita nuo tuntuu roikkuvan polvissa asti :D, tosin kyllä pientä jomotusta tuntuu niissä myös mahalleen maatessa. rintsikat päällä se kipu on mun pongauksien mukaan voimakkaampi, tiedä sitten. nännipihat mun mielestä on lautasen kokoset, tossa aamulla peilistä niitä katselin ja mietin että eihän ne nyt tolta aina näytä,mutta meillä yk3 menossa ja hirveääkin hirveämpi vauvakuume molemmilla niin kai ne silmät saa raskaushaaveissa nännitkin näyttämään isommilta, haha :D pari päivää sitten väsytti niin per***esti,olisin voinut vaan nukkua, mutta se väsymys on jotakuinkin pois, uupunu olo kuitenkin seuraa päivästä toiseen. hmmm, sen kummempia toivottuja raskausoireita mulla ei ole.
No,pakkohan se on kertoa että todellakin MALTTAMATTOMANA, siis todellakin ihan täpinöissäni olen hölmö mennyt ja testannut jo 3 päivää sitten ekan kerran, puhdas negahan se sieltä tuli, tosin en kyllä uskonutkaan sen näyttävän vielä mitään mutta kyllähän te tiedätte :D Tänä aamuna se malttamattomuus sieltä taas astui esiin kun kaapissa kuitenkin yksi halpistesti mua huhuili, halus aamupissalle mukaan,olihan se pakko ottaa :D ihan testiajan sisällä olin kyllä näkeväni siinä tikussa toisen HAALEAN viivan,mutta ne silmät kyllä saattaa heittää ja pahasti. Ja senkin tiedän että liian aikaisin testaaminen ei kannata :/ Laitan kuvan tähän ja haluisinkin kuulla teidän mielipiteen testistä :) ja myös teidän tilannetta,missä vaiheessa kiertoa ja mitä oireita? Oikein paljon plussatuulia kaikille!(y)

Kommentit (3051)

2661/3051 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulossa varhainen keskenmeno vai ainakin luulen niin koska viiva tuli niiiin haalea haalea viiva eli raskaus hormoni lähtemässä pois. Huomenna menkat pitäis alkaa.. toivottavasti pian onnistuu..

2662/3051 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein päiväpissasta PC testin, onko haamu vai rikkinäinen testi? Aamulla uudestaan testaan 😌

Sisältö jatkuu mainoksen alla
2663/3051 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7523 kirjoitti:

Onkos tämä nyt haamu? Dpo 12 menossa

Tein nyt vielä toisen illasta mutta eri merkin

2664/3051 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näen toinen haaaaaaalea viiva ? Näettekö te? Vai onko täys negatiivinen testi ?

Tällä hetkellä menkat ei näkynyt

2665/3051 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustelma kirjoitti:

Miksi näen toinen haaaaaaalea viiva ? Näettekö te? Vai onko täys negatiivinen testi ?

Tällä hetkellä menkat ei näkynyt

Mä nään haamuviivan! 🤗

2666/3051 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yk 1 käynnissä ja tänään on kp 24/28. Malttamattomana tein aamulla testin, joka oli tietenkin nega.

Oireita on, en vaan tiedä onko pms vai raskaus syynä. 😅

Kp 20 tunsin vähän aikaa kovaa nipistelyä alavatsassa keskellä ja siitä lähtien samassa kohdassa on ollut pistelyä ja nippailua, välillä kovaakin.

Lauantaina alkoi pohjaton väsymys ja tälläkin hetkellä väsyttää niin, että silmiä kirvelee. La ja su meni nukkuen ja lepäillen. Viime yönäkin nukuin kunnon yöunet.

Väsymyksen lisäksi janottaa koko ajan ja ravaan usein vessassa. Nälkä kurnii, mutta normi pms oireista poiketen, herkut ei maistu.

Jännittää tuleva viikonloppu ja alkaako menkat lauantaina vai ei. Täällä on paljon plussanneita näköjään. Toivottavasti itsekin pian saadaan plussa testiin.

2667/3051 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään aamulla 😍 menkat jäi tulematta.. toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti.

2668/3051 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tein ovistestin huvikseni ja tulos tämä. Meinaako tää mitään kp 25/28 🤔🙈

2669/3051 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidihei kirjoitti:

Oletko tehnyt raskaustestin?

2670/3051 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustelma kirjoitti:

Heidihei kirjoitti:

Oletko tehnyt raskaustestin?

Tein raskaustestin aamulla ja puhdas nega tuli. 😒

2671/3051 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä malttamattomana odottelen et pääsen testaamaan, nyt on dpo3. Ovis tuli selkeempänä ku koskaan ennen ja hyödynnettiin hyvin. Lämmöt näyttäis hyvältä täl hetkellä. Viime kierto oli sekasin ku seinäkello 😅. Millä dpo:lla ootte saanu aikasimman haamujen haamun? 🙈😍

2672/3051 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylemmän kommenttini PC oli joku maanantaikappale, koska tuli puhtaita negoja eikä viivanpaikkoja mutta tän aamun testissä olin olevinaan näkeväni hyvin hentoa haamua. Laskujen mukaan dpo11 olis tänään (ovisplussasta laskien). Ajattelin testailla uusiksi sunnuntaina/maanantaina. Pääsette tiirailemaan ja seuraamaan.

2673/3051 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neyaliini kirjoitti:

Ylemmän kommenttini PC oli joku maanantaikappale, koska tuli puhtaita negoja eikä viivanpaikkoja mutta tän aamun testissä olin olevinaan näkeväni hyvin hentoa haamua. Laskujen mukaan dpo11 olis tänään (ovisplussasta laskien). Ajattelin testailla uusiksi sunnuntaina/maanantaina. Pääsette tiirailemaan ja seuraamaan.

Mä en nää tässä valitettavasti mitään. 😒

2674/3051 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli tänäänkin nega, mutta viivan paikalla yläreunassa pikkuisen punerrusta. Varmaan viallinen testi tai jotain.

2675/3051 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidihei kirjoitti:

Neyaliini kirjoitti:

Mä en nää tässä valitettavasti mitään. 😒

Joo valitettavasti kuvanlaatu kadotti sen vähäisen minkä luulin kuvaan saaneeni kun foorumille laitoin😔

Noh, muutama päivä odottelua ja sitten jos kuukautiset ei ole tulleet uutta testiä. Siinä jos ei sitten ole mitään alkaa olee aika selkeä tääkin kierto 🙄

2676/3051 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vielä toinen kuva aamuisesta testistä, en tiedä tuliko yhtä mössöksi laatu kuin edellisellä 🙈

2677/3051 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle päivää olen odottanut menkkoja alkavaksi, mutta rinnnat ei ole kipeät eikä polvia ja lonkkia kolota. Alavatsan nipistelyä on edelleen tietyssä samassa kohdassa. Raskaustestin unohdin eilen ostaa apteekista. Mikä olisi herkin ja tarkin testi? Tänään kp 28/28

2678/3051 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein testin ja viivanpaikka tuli näkyviin 😩

2679/3051 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein vielä yhden testin kun luulin että menkat alkoi. Tuli vähän verta vessassa paperiin ja siinä se. Huikea fiilis! 😊

2680/3051 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä uuteen kiertoon lähdettiin, eli viivanpaikkoja vain antoi 😔 onnea plussanneet🥰