Plussa,haamu vai nega? Kaikki kuvien ja oireiden kera mukaan ketjuun :)
Heippa kaikille kuumeilijoille!
Täs eletää jännittäviä päiviä :p
Edelliset kuukautiset oli 22.6-25.6 ja oletettu ovulaatio oli 9.7, en tikuttanut mutta laskujeni mukaan. Ukon kanssa me pupuillaan lähes päivittäin niin ei tuo oviksen laskeminen oo ollu mitenkään se päälimmäinen juttu :) Seuraavat menkat pitäis alkaa 23.7
Olen kyllä lukenut että raskausoireita ei voi tulla ennen kun kiinnittyminen on tapahtunut mutta 4 päivää oletetun ovulaation jälkeen olen kärsinyt menkkamaisista jomotuksista PÄIVITTÄIN, ei se jatkuvaa ole mutta sellasia hetkiä on päivässä kun joutuu juosta ihan vessaan katsomaan että alkoiko menkat, joo typerää koska niiden ei pitäisi alkaa edes vielä :D 6 päivää sitten kun kärsin aika kovasta alavatsa jomotuksesta, illalla pupuiltiin ja tuntui todella epämukavalta, tuonne alapäähän pikkusen sattui mitä ei koskaan ole ennen tehnyt,kuivuutta se ei ole koska alapää on kyllä oviksesta asti ollut todella kosteana, ukkokin on mielissään :D ylävatsaa (suunnilleen peukalonmitan verran rinnoista alaspäin keskelle) on "puristanut" oudosti muutaman kerran, tiedä sitten onko edes raskausoire mutta ennen sellaista ei ole ollut, AHH, kyllä tää intoilu on samalla ihanaa vaikka stressaavaa :P rinnat kipeytyivät 3 päivää sitten ja se kipu on sellaista "rintojen sisäistä" kipua, painellessa ei tunnu kipua sen kummemmin, se särky on jossain tuolla sisällä ja varsinkin selälleen maatessa alkaa sellanen pistävä jomotus ja ilman rintsikoita nuo tuntuu roikkuvan polvissa asti :D, tosin kyllä pientä jomotusta tuntuu niissä myös mahalleen maatessa. rintsikat päällä se kipu on mun pongauksien mukaan voimakkaampi, tiedä sitten. nännipihat mun mielestä on lautasen kokoset, tossa aamulla peilistä niitä katselin ja mietin että eihän ne nyt tolta aina näytä,mutta meillä yk3 menossa ja hirveääkin hirveämpi vauvakuume molemmilla niin kai ne silmät saa raskaushaaveissa nännitkin näyttämään isommilta, haha :D pari päivää sitten väsytti niin per***esti,olisin voinut vaan nukkua, mutta se väsymys on jotakuinkin pois, uupunu olo kuitenkin seuraa päivästä toiseen. hmmm, sen kummempia toivottuja raskausoireita mulla ei ole.
No,pakkohan se on kertoa että todellakin MALTTAMATTOMANA, siis todellakin ihan täpinöissäni olen hölmö mennyt ja testannut jo 3 päivää sitten ekan kerran, puhdas negahan se sieltä tuli, tosin en kyllä uskonutkaan sen näyttävän vielä mitään mutta kyllähän te tiedätte :D Tänä aamuna se malttamattomuus sieltä taas astui esiin kun kaapissa kuitenkin yksi halpistesti mua huhuili, halus aamupissalle mukaan,olihan se pakko ottaa :D ihan testiajan sisällä olin kyllä näkeväni siinä tikussa toisen HAALEAN viivan,mutta ne silmät kyllä saattaa heittää ja pahasti. Ja senkin tiedän että liian aikaisin testaaminen ei kannata :/ Laitan kuvan tähän ja haluisinkin kuulla teidän mielipiteen testistä :) ja myös teidän tilannetta,missä vaiheessa kiertoa ja mitä oireita? Oikein paljon plussatuulia kaikille!(y)
Kommentit (3051)
Mistähän seuraavanlainen tilanne vois johtua?
Kierto hyvin epäsäännöllinen. Elokuun alussa menkat ja kuun viimenen päivä selkee nega testiin. Marraskuun eka alkoi sitte vuotaa ilman kipuja mutta runsaasti kirkasta verta. Vuodon loputtua alko hiljalleen ilmaantua etovaa oloa ja eilen 15.11 tehty testi näytti hyvin vahvaa positiivista. Viivat testissä näkyi heti. Tehty päivällä.
Heippa taas!
Sain varhaisen keskenmenon rv 4+6. Vähän on ollut mieli maassa, mutta uutta raskautta saatiin alkaa yrittää heti. Kävin pari kertaa verikokeessa tarkistuttamassa, että raskaushormoni laskee ja viime viikolla se oli jo normaali.
Oviksen bongasin perjantaina ja päätin, että teen raskaustestin vasta kun menkat myöhässä vähintään viikon. Nähtäväksi jää maltammeko odottaa. 🙈
Onnea plussanneille!!
Ylempi on eilisen aamun testi, keskimmäinen ja alin tämän aamun, alin on clearbluesta ulos otettu, tulos oli ei raskaana. Dpo 7 vasta jos lasketaan ovulaatio testin plussan jälkimmäisestä päivästä alkaen. Onko keskimmäisessä haamu? Vai mahdollisesti viivan paikkaa yk9 ja toiveita elättelen 🤭 kuukautisiin vielä viikko aikaa.
Mitä olen nyt omaa kehoa seurannut, jatkuva nälkä. Siis ihan jumalaton nälkä, jota ei ikinä ole. Iltaisin ja iltapäivisin aivan järkyttävä väsymys. N. 2 päivää sitten oli menkkamaisia jomotuksia ja vihlasuja kohdun alueella päivän pari jotka loppuivat kuin seinään. Tänään ei moisia enää ole ollut. Tissit hieman herkät, ei kovin kipeät mutta aremmat kuin aiemmin. Voi kun siellä jotain olisi
Tein sitten tänään digitestin sen jälkeen kun olin ollut yhteydessä neuvolaan. Edelleen ihmetyttää tuo vuoto kuun alussa. Taidan käydä yksityisellä ultrassa 🤔
Käyttäjä22695 kirjoitti:
Tein sitten tänään digitestin sen jälkeen kun olin ollut yhteydessä neuvolaan. Edelleen ihmetyttää tuo vuoto kuun alussa. Taidan käydä yksityisellä ultrassa 🤔
Voi olla kiinnittymisvuoto vai kaksoset jossa toinen meni kesken
Moikka,
Oon tänne aiemminki jaanut testeistä kuvia. En jotenki usko että näkisin haamua tässä vaikka silmäni näkevät siinä ihan väriäkin. Tänne vaan kun näitä kuvia laittaa niin tuntuu laatu heikentyvän, joten näkeekö kukaan haamua?
Meltsku kirjoitti:
Moikka,
Oon tänne aiemminki jaanut testeistä kuvia. En jotenki usko että näkisin haamua tässä vaikka silmäni näkevät siinä ihan väriäkin. Tänne vaan kun näitä kuvia laittaa niin tuntuu laatu heikentyvän, joten näkeekö kukaan haamua?
Kyllä haamuviiva näkyy! 👍
Meidän haamut oli näköjään enne tästä, pari päivää myöhemmin digitaalinen näytti tältä Voi kun pieni pysyisi nyt kyydissä 🤞
Eilinen kommentti katosi johonkin, mutta täällä taas ja eilen sain päiväpissasta haamulaisen dpo11 (en saanut testejä aiemmon käsiini). Kuvassa nyt alempi tänäaamuna dpo 12 🥰
Jospa meillä on nyt pieni matkassa ja pysyisi!
Testit pregcheck.
Ja ne oireet unohdin 😅 eli dpo 8-9 alkoi lievä etova olotila joka nyt voimistunut aina päivästä. En onneks ole oksentanut vielä, mutta kun se iskee niin mikään ei oikein mene alas. Kuin olisi jokin darra, puhalluttaa🙈 Sitten huimaus on myös mikä tuli jo muutama päivä sitten, ajattelin eka omien alhaisten verenpaineiden piikkiin, mutta nyt oli joka pienempi ylösnousukin mikä aiheutti. Kolmantena jano, huulet oikein halkeilee ja vesi/vissy on kovasana. Rinnat vähän aristelee myös, nännit varsinkin.
Ja lieviä jomotuksia mahalla/selässä/reisissä ja alavatsalla kuplintaa.
Toivon tosiaan, että kaikki menisi hyvin 🤞🏻
Meltsku kirjoitti:
Moikka,
Näen kyllä värillisen haamun 😊 Varovainen onnittelu💞
Voi mahdoton! Tein illalla testi, kun tänään on pikkujoulut ja oli tarkoitus nauttia alkoholia. Meinasin selälleni lentää, kun toinen viiva alkoi heti ilmestyä ja huusin miehenkin katsomaan. 🥺
Olo on epäuskoinen. Mulla ei ole ollut mitään oireita. Keskenmenosta nyt tasan 4 viikkoa. 10.11. Otetussa verikokeessa raskaushormoni oli 2, eli ei testin tulos siitä johdu.
Toivottavasti tämä pysyy matkassa 😥
Viimein jouduin rekisteröitymään tänne. Menossa yk3 ja yksi kemiallinen raskaus jo takana. Nyt dpo9 ja viimein tuli rfsun testiin paljon puhuttu viivanpaikka. Olen niitä tehnyt aiemminkin, mutta ikinä ei ole tämmöistä tullut. Haluaisin sanoa, että viiva punertaa edes vähän, mutta en parhaalla tahdollakaan saa kuviteltua siihen punaista.😥 onkohan täällä ketään kelle olisi käynyt hyvin vastaavassa tilanteessa?
Käyttäjä2564 kirjoitti:
Näkyykö näissä mitään??
Kyllä niissä jotain pientä mielestäni näkyy :)
Heidihei kirjoitti:
Voi mahdoton! Tein illalla testi, kun tänään on pikkujoulut ja oli tarkoitus nauttia alkoholia. Meinasin selälleni lentää, kun toinen viiva alkoi heti ilmestyä ja huusin miehenkin katsomaan. 🥺
Olo on epäuskoinen. Mulla ei ole ollut mitään oireita. Keskenmenosta nyt tasan 4 viikkoa. 10.11. Otetussa verikokeessa raskaushormoni oli 2, eli ei testin tulos siitä johdu.
Toivottavasti tämä pysyy matkassa 😥
Paljon onnea ja vauvaliimaa matkallenne, toivottavasti hän pysyy visusti matkassa 🥰
Käyttäjä2564 kirjoitti:
Näkyykö näissä mitään??
Näen myös jotain, tänne kuvan laitto laatua vielä huonontaa entisestään niin saattaa siellä olla haamulainen 🤗
Tein vielä tänään dpo 14 ja hienosti viiva vahvistunut 🥰
Uskallan julistautua raskaaksi kyllä nyt 😍
Jos Tintti vielä linjoilla, niin tu sinun onnittelu hieman reilu vuosi sitte osui kyllä niin hyvin tuon sinisen sydämen suhteen, nyt meillä 5kk ikäinen poika😅