Seuraa 
Liittynyt17.7.2018

Heippa kaikille kuumeilijoille!
Täs eletää jännittäviä päiviä :p
Edelliset kuukautiset oli 22.6-25.6 ja oletettu ovulaatio oli 9.7, en tikuttanut mutta laskujeni mukaan. Ukon kanssa me pupuillaan lähes päivittäin niin ei tuo oviksen laskeminen oo ollu mitenkään se päälimmäinen juttu :) Seuraavat menkat pitäis alkaa 23.7
Olen kyllä lukenut että raskausoireita ei voi tulla ennen kun kiinnittyminen on tapahtunut mutta 4 päivää oletetun ovulaation jälkeen olen kärsinyt menkkamaisista jomotuksista PÄIVITTÄIN, ei se jatkuvaa ole mutta sellasia hetkiä on päivässä kun joutuu juosta ihan vessaan katsomaan että alkoiko menkat, joo typerää koska niiden ei pitäisi alkaa edes vielä :D 6 päivää sitten kun kärsin aika kovasta alavatsa jomotuksesta, illalla pupuiltiin ja tuntui todella epämukavalta, tuonne alapäähän pikkusen sattui mitä ei koskaan ole ennen tehnyt,kuivuutta se ei ole koska alapää on kyllä oviksesta asti ollut todella kosteana, ukkokin on mielissään :D ylävatsaa (suunnilleen peukalonmitan verran rinnoista alaspäin keskelle) on "puristanut" oudosti muutaman kerran, tiedä sitten onko edes raskausoire mutta ennen sellaista ei ole ollut, AHH, kyllä tää intoilu on samalla ihanaa vaikka stressaavaa :P rinnat kipeytyivät 3 päivää sitten ja se kipu on sellaista "rintojen sisäistä" kipua, painellessa ei tunnu kipua sen kummemmin, se särky on jossain tuolla sisällä ja varsinkin selälleen maatessa alkaa sellanen pistävä jomotus ja ilman rintsikoita nuo tuntuu roikkuvan polvissa asti :D, tosin kyllä pientä jomotusta tuntuu niissä myös mahalleen maatessa. rintsikat päällä se kipu on mun pongauksien mukaan voimakkaampi, tiedä sitten. nännipihat mun mielestä on lautasen kokoset, tossa aamulla peilistä niitä katselin ja mietin että eihän ne nyt tolta aina näytä,mutta meillä yk3 menossa ja hirveääkin hirveämpi vauvakuume molemmilla niin kai ne silmät saa raskaushaaveissa nännitkin näyttämään isommilta, haha :D pari päivää sitten väsytti niin per***esti,olisin voinut vaan nukkua, mutta se väsymys on jotakuinkin pois, uupunu olo kuitenkin seuraa päivästä toiseen. hmmm, sen kummempia toivottuja raskausoireita mulla ei ole.
No,pakkohan se on kertoa että todellakin MALTTAMATTOMANA, siis todellakin ihan täpinöissäni olen hölmö mennyt ja testannut jo 3 päivää sitten ekan kerran, puhdas negahan se sieltä tuli, tosin en kyllä uskonutkaan sen näyttävän vielä mitään mutta kyllähän te tiedätte :D Tänä aamuna se malttamattomuus sieltä taas astui esiin kun kaapissa kuitenkin yksi halpistesti mua huhuili, halus aamupissalle mukaan,olihan se pakko ottaa :D ihan testiajan sisällä olin kyllä näkeväni siinä tikussa toisen HAALEAN viivan,mutta ne silmät kyllä saattaa heittää ja pahasti. Ja senkin tiedän että liian aikaisin testaaminen ei kannata :/ Laitan kuvan tähän ja haluisinkin kuulla teidän mielipiteen testistä :) ja myös teidän tilannetta,missä vaiheessa kiertoa ja mitä oireita? Oikein paljon plussatuulia kaikille!(y)

Sivut

Kommentit (74)

Pa Ha
Seuraa 
Liittynyt27.6.2016

Hetken kun puhelinta käänteli niin saattaahan siinä jotain näkyä. Kiinnostais kuulla että miten kävi, joko tuli plussa??

Itsellä samat kuumeilut meneillään, aloitin juuri uuden keskustelun mutta tuntuis että täälä vauvakuume puolella aika hiljasta..

aniiR
Seuraa 
Liittynyt17.7.2018

Kunnon plussahan se sieltä tuli viikkoa myöhemmin 😊 15 päivä ois ensimmäinen ultra! Oireet pysyneet samoina, väsymys on vaan lisääntynyt ja paljon!
Mikäs sulla tilanne Pa Ha?

Janli
Seuraa 
Liittynyt12.8.2018

Moi!
Eilen tuli eka haamu ja tänään toinen 10 hcg-testillä. Vielä ei uskalla innostua. Esikoista yritetään ja eka yrityskierto menossa.
Ovulaatiosta lähtien on ollut enenevissä määrin rintojen arkuutta, etenkin iltaisin sekä menkkamaisia kipuja milloin sattuu. Ovulaatiosta on nyt tasan 2 viikkoa. Nyt jännitetään tuleeko se pääsiäisvauva vai ei 😊

aniiR
Seuraa 
Liittynyt17.7.2018

mun mielestä toi on jo plussa eikä haamu :D mutta niin monta mielipidettä kun tulkitsijaa :)Tuuthan kertomaan sit miten kävi? :) peukut j varpaat pystyssä täällä! :)

Saniainen
Seuraa 
Liittynyt3.8.2018

Näkeekö joku muu haamun? 😬 menkkojen pitäisi alkaa ensi sunnuntaina, testi tehty eilen. Viime lauantaina oli koko päivän menkkamaisia kipuja vatsassa ja yöllä pyyhkiessä tuli muutama tippa verta. Sen jälkeen olo ollut normaali, mutta jotkut ruoat etovat.

Jos en nyt ole raskaana niin ikinä enää en osta näitä halpistestejä, testailu on mennyt ihan överiksi mulla näiden kanssa 😬

aniiR
Seuraa 
Liittynyt17.7.2018

Mä en nää tuossa kyllä haamua :/ testaa uudelleen kun menkkojen pitäs alkaa :) tuu sitten kertomaan meille muille miten kävi :) plussapeukut 👍

Käyttäjä66666
Seuraa 
Liittynyt9.9.2018

Kierto 32/26-33(vaihtelee). Dpo16. Tein mielenkiinnosta ovistestejä pari viimeistä päivää, kun tekemäni raskaustesti oli nega(silmissä vilisi kyllä haamuviiva, mutten sitä noteerannut), ja en ehtinyt hakea raskaustestejä kaupasta viikonloppuna. Niin ovistesteihin kaikkiin tuli kaksi viivaa, yksi noin yhtä vahva viiva kuin kontrolliviiva, ja kaksi vaaleampaa. Pohdin, kun oireita piisaa, että voiko lugesteron sekoittaa kroppaani? Ensimmäinen kierto, jossa luget tukena, tämä vuosi yritetty raskautta... piinaavaa, en uskalla lopettaa vielä lugeja. Kun kuukautisia ei kuulu. Kai tässä pari päivää pitää vielä kärvistellä. Pahoinvointia ja omituisia tuntemuksia on kyllä, mutta en oikein osaa toivoa, kun kohta vuoden saanut pettyä joka kuukausi.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat