Mitä ajattelet naisesta jolla on ollut yli 5 seksikumppania?
Kommentit (196)
Tuo luku 5... Itselle ainakin tulee mielikuva kuinka naisen seksuaalihistoriaa käsitellään kuin vanhan ajan linja-autojen leimakortilla, kun 6 tullut täyteen niin sitten kortilla ei tee enää mitään, vaan pitää nakata pois, kun ei kelpaa jatkossa.
Eipä tuo kenellekään muulle muutenkaan kuulu montako sitä on elämänsä aikana kaatanut, miehenä tai naisena.
Oma mies pitää oman lukunsa visusti salassa, vaikka minua itseäni ei kysyessä haittaisi kertoa. Eipä kysy niin en kerro.
30 vuotta takana ja ennen nykyistä parisuhdetta noin + 80 ukon kanssa piehtaroinut elämäni aikana, ja ne miehet olen valinnut minä eikä toisin päin. En ole etsinyt kenenkään hyväksyntää vain terveellä itsetunnolla hauskanpitoa, niin seurustelumielessä sekä yhdenillan juttuina.
Yhden illan jutuissa mielummin painaakin sellaista miestä mikä ei ole takertuva ja tietää ottaa kasuaalisti jälkeenpäin.
Naurettavaa moralisointia näinä aikoina aiheesta muutenkin.
Millähän perusteella täältä taas poistatetaan kommentteja 😂
Vierailija kirjoitti:
Tuo luku 5... Itselle ainakin tulee mielikuva kuinka naisen seksuaalihistoriaa käsitellään kuin vanhan ajan linja-autojen leimakortilla, kun 6 tullut täyteen niin sitten kortilla ei tee enää mitään, vaan pitää nakata pois, kun ei kelpaa jatkossa.
Eipä tuo kenellekään muulle muutenkaan kuulu montako sitä on elämänsä aikana kaatanut, miehenä tai naisena.
Oma mies pitää oman lukunsa visusti salassa, vaikka minua itseäni ei kysyessä haittaisi kertoa. Eipä kysy niin en kerro.
30 vuotta takana ja ennen nykyistä parisuhdetta noin + 80 ukon kanssa piehtaroinut elämäni aikana, ja ne miehet olen valinnut minä eikä toisin päin. En ole etsinyt kenenkään hyväksyntää vain terveellä itsetunnolla hauskanpitoa, niin seurustelumielessä sekä yhdenillan juttuina.
Yhden illan jutuissa mielummin painaakin sellaista miestä mikä ei ole takertuva ja tietää ottaa kasuaalisti jälkeenpäin.
Naurettavaa moralisointia näinä aikoina aiheesta muutenkin.
Etenkin näinä ainoina vastuutonta ja sokeaa puhetta. Mutta historia on opettanut meitä ennekin. Vietti edellä on erikoinen tapa elää, libidopohjainen ajatusmaailma jossa kaikki on sallittua.
Mulla just 5:
-eka kerta 19-vuotiaana
-1. Poikaystävä opiskeluaikana, vuoden suhde
-2. Poikaystävä opiskeluaikana, kahden vuoden suhde
-yksi vähän outo suhde kaverin kanssa
-aviomies, suhde 18 vuotta
Ikää 44. Uskon, että jää tuohon viiteen, ellei sitten erottaisi.
T. Villi teekkarityttö
Jotkut miehet aattelee, että paljon irtoseksiä harrastavat naiset on epäluotettavia. Tuo on aika typerää yleistystä ja voin antaa esimerkin omasta elämästäni. Minulla on kaveri joka harrastaa sinkkuillessaan paljon yhdenillanjuttuja. Seksikumppaneita on kertonut olevan +200. Tuo on aivan pöyristyttävän iso luku kun vertaa miten kunnollinen on kuitenkin nyt seurustellessaan, 100% uskollinen ja laittaa kumppaninsa aina kaiken edelle. Kun taas minä jolla seksikumppaneita on vain tasan 3, olen pettänyt. Petin melkein vuoden ajan elämäni toista poikaystävää ja lopulta vaihdoin hänet tähän kolmanteen. En ole ylpeä teoistani, mutta yritän vain havainnollistaa, että seksikumppaneiden määrä ei kerro ihmisen uskollisuudesta oikein yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Luolamiehetkin ova taas heränneet örisemään ennakkoluulojaan.
Hu**a!
Miksi mun aloitus poistettiin, jossa kerroin mulla olleen 19 seksikumppania ennen nykyistä poikaystävääni?
Nainen 27v
Vierailija kirjoitti:
Miksi mun aloitus poistettiin, jossa kerroin mulla olleen 19 seksikumppania ennen nykyistä poikaystävääni?
Nainen 27v
Mietit sitä siellä nyt että mikä meni vikaan. Koko elämässä.
Varmaan ihan hyvä kaveri vois olla, mutta ei sen enempää.
En mitään, miten niin?
onko täällä taas joku körttijengin kokoontuminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen 27vMietit sitä siellä nyt että mikä meni vikaan. Koko elämässä.
Ei mun elämässä ole mennyt mitään vikaan. Hyvä parisuhde löytyy, tiedän mistä nautin sängyssä, on työpaikka, kiva asunto ja kiva auto.
Nainen 27v
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ihan hyvä kaveri vois olla, mutta ei sen enempää.
Kyllä. Friend zone kutsuu sarjapanijaa. Hyi. Likainen.
Vierailija kirjoitti:
Kenellä naisella ei viittä muka olisi?
Mulla! Yksi seksikumppani ollut ja ikää kohta 40. Eikä muuten liity mihinkään uskontojuttuihin Sama mies teini-ikäisestä asti. Miksi hyvän vaihtaisi? Ei seksikumppanien vähäinen lukumäärä tarkoita vähäistä seksin määrää elämässä. Sen yhdenkin kanssa voi harrastaa sitä runsaasti. :D
Eka tulee mieleen sukupuolitaudin runtelema ruho. Ei kiinnostais saada naiselta jotain sankkeria.
Että voi olla TYLSÄ aihe -_- ja tästä te oikeasti jaksatte jauhaa sivutolkulla???
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä neitsyt.
Suomisarjassa kyllä, maailman tasolla saastaa.
Riippuu kuinka paljon yli, jos on ollut 10-20, se lienee ihan keskiverto eli normaali määrä. Jos on ollut sata, se kertoo minusta siitä ettei kaikki ole ns.kotona, siis naisen mielenterveys ei ole ok.
Puhutaanko tässä 16-vuotiaista naisista? Silloin ehkä. Itsekin olen saanut tuon luvun täyteen ihan henkilönä, joka ei hirveästi seksistä piittaa ja joka harrastaa sitä vain seurustelusuhteessa. Enkä ole kolmeakymmentä.