Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet naisesta jolla on ollut yli 5 seksikumppania?

Vierailija
16.07.2018 |

?

Kommentit (196)

Vierailija
41/196 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan viisi. Onpa onnesi etten ottaisi enää yhtään miestä passattavaksi, koska minut nähdessäsi menee polvet veteliksi, ja kuiskisin korvaasi jotain epämääräistä kahdesta. Aivan sama onko exiä kuusi vai kaksitoista, miehestä on aina vaivaa enemmän kuin iloa. Joten thanks for nothing.

Vierailija
42/196 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on ollut enemmän kumppaneita kuin naisellaan.... Hänen on turha arvostella....ja toisinpäin myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/196 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nyt vaan akateemisesta mielenkiinnosta kysyn, montako seksikumppania ap:lla on ollut?

Vierailija
44/196 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei soutaen kulu järvikään. Oppiipa hyvin soutamisen taidon.

Vierailija
45/196 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että minkähänlainen monsteri on kyseessä kun ei ole useammalle kelvannut.

Vierailija
46/196 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekös, on aika hassua kun nykyään on ok että on jopa satoja seksikumppaneita (toki se mullekkin on ok, mitä se mun persettä kutittaa) ja jos siitä aletaan moralisoimaan niin hyökätään joukolla kimppuun että "kyllä saa harrastaa seksiä ihan kenen kanssa vaan ja kuinka paljon vaan!##!!#!?!!" mutta sitten, jos onkin vain yksi ainut kumppani niin siitä saa nälviä ja pilkata kyllä, kun "itseppä olet sen tiesi valinnut, voi sua" ja kuinka on vanhanaikaista ja naista alistavaa kun on vain yksi kumppani :DDD no mut olen kyllä ylpeä siitä, että olen ollut vain nykyisen mieheni kanssa

Vierailija
47/196 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu koskaan ei nainen tee oikein.

Itse olen 35v., kumppaneita 0. Tämä on tietenkin kauhistus, olen pilalla, hullu, varmaan ruma ja outo. Ei suhdemateriaalia, koska ei osaa mitään.

Jollain ikäiselläni on 6. Hän on tietenkin kauhistus, jakorasia ja kevytkenkäinen. Ei suhdemateriaalia, koska liian kokenut.

Naisen tulee olla sekä neitsyt että h***a. Se myytti on täyttä totta vielä nykypäivänäkin! Mitäs jos saisimme kukin olla mitä olemme?

Vierailija
48/196 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika ylärajoilla alkaa olla 5 seksikumppania jos naista parisuhteeseen ajattelee. Rajoilla onko turn off.

Panoseuraksi toki kelpaa ja oletan aktiiviseksi ja osaavaksi suunnilleen kaikenlaisesta seksistä pitäväksi jos noin paljon on jo kokemusta.

Jos viisi on paljon, niin sulla ei taida olla kokemusta ollenkaan.

Vierailija
49/196 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika ylärajoilla alkaa olla 5 seksikumppania jos naista parisuhteeseen ajattelee. Rajoilla onko turn off.

Panoseuraksi toki kelpaa ja oletan aktiiviseksi ja osaavaksi suunnilleen kaikenlaisesta seksistä pitäväksi jos noin paljon on jo kokemusta.

Ajatteletko silloinkin noin, jos nainen on seurustellut viiden eri miehen kanssa aina vuoden kerrallaan eikä ole aloittanut seksiä ennen kuin seurustelu on kestänyt pari kuukautta? Aika hurjaa. Taidat itse olla seksin suhteen estoinen uhostasi huolimatta, ettei vain ole niin, että se ei kiinnosta sinua ollenkaan?

Vierailija
50/196 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah. Tämän takia mun seksikumppaneiden määrä on kolme. Oli jo vuonna 1999. Ja 2006. Ja 2015 eikä ole siitä lisääntynyt. Kummasti kun tapasin nykyisen mieheni (vuosi sitten), hänellä oli sama luku. Ja ikää lähes 50v. Uskokoon ken haluaa, pysytään kolmessa 😉

Vierailija
51/196 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatteletko silloinkin noin, jos nainen on seurustellut viiden eri miehen kanssa aina vuoden kerrallaan eikä ole aloittanut seksiä ennen kuin seurustelu on kestänyt pari kuukautta? Aika hurjaa. Taidat itse olla seksin suhteen estoinen uhostasi huolimatta, ettei vain ole niin, että se ei kiinnosta sinua ollenkaan?

Se, että aikuinen ihminen ei kykene kuin vuoden mittaisiin suhteisiin (sarjana), kertoo vielä enemmän kuin ”seksuaalivapautuminen” ja jatkuva tavaranjako.

Vierailija
52/196 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän iästä ja suhteiden laadusta. Eihän viisi nyt oikeasti ole kovin paljoa. En kyllä ehkä miehenä alkaisi suhteeseen sellaisen naisen kanssa, joka paneskelee kenen tahansa kanssa (siis paljon yhden yön juttuja) ja kenellä on ollut kymmeniä kumppaneita. En myöskään alkaisi suhteeseen samanlaisen miehen kanssa. Ei tasapainoinen ihminen hae toisista pelkkää seksiseuraa ja paneskele kenen tahansa kanssa.

Itselläni oli nuorena näitä yhden juttuja ja ainakin omalla kohdalla taustalla oli huono itsetunto ja huomion kaipuu, jota paikkasin seksillä. Sain siis seksin kautta miehiltä kaipaamaani huomiota.   

Vierailija
53/196 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sillä väliä ole, onko ollut parin miehen kanssa monta kertaa sängyssä, vai useemman eri ihmisen kanssa.

Itse olen ollut vain nykyisen mieheni kanssa, ja hän vain yhden kanssa minun lisäkseni.

Vierailija
54/196 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos viisi on paljon, niin sulla ei taida olla kokemusta ollenkaan.

Ei hirveän huono vaihtoehto seuratessa tautitilastoja.

Vierailija
55/196 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedättekös, on aika hassua kun nykyään on ok että on jopa satoja seksikumppaneita (toki se mullekkin on ok, mitä se mun persettä kutittaa) ja jos siitä aletaan moralisoimaan niin hyökätään joukolla kimppuun että "kyllä saa harrastaa seksiä ihan kenen kanssa vaan ja kuinka paljon vaan!##!!#!?!!" mutta sitten, jos onkin vain yksi ainut kumppani niin siitä saa nälviä ja pilkata kyllä, kun "itseppä olet sen tiesi valinnut, voi sua" ja kuinka on vanhanaikaista ja naista alistavaa kun on vain yksi kumppani :DDD no mut olen kyllä ylpeä siitä, että olen ollut vain nykyisen mieheni kanssa

Jaa no en ole kylläkään eläessäni kuullut kenenkään moralisoivan toisten seksikumppaneiden määrää livenä (oli niitä sitten paljon tai vain yksi). Aika harvoin ihmiset edes puhuu tuollaisesta, koska miksi kenenkään seksikumppanisaldo edes kuuluisi kenellekään muulle. Normaali ihminen tuskin pitää edes mitään lukua. Ainoastaan olen täällä palstalla lukenut näiden palstanyhveröiden virtuaalista sormien helistelyä. 

Vierailija
56/196 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah. Tämän takia mun seksikumppaneiden määrä on kolme. Oli jo vuonna 1999. Ja 2006. Ja 2015 eikä ole siitä lisääntynyt. Kummasti kun tapasin nykyisen mieheni (vuosi sitten), hänellä oli sama luku. Ja ikää lähes 50v. Uskokoon ken haluaa, pysytään kolmessa 😉

:)

Vierailija
57/196 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sillä väliä ole, onko ollut parin miehen kanssa monta kertaa sängyssä, vai useemman eri ihmisen kanssa.

Itse olen ollut vain nykyisen mieheni kanssa, ja hän vain yhden kanssa minun lisäkseni.

No onhan siinä pieni ero, mutta kukin ajatelkoon vapaasti...

Vierailija
58/196 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että aikuinen ihminen ei kykene kuin vuoden mittaisiin suhteisiin (sarjana), kertoo vielä enemmän kuin ”seksuaalivapautuminen” ja jatkuva tavaranjako.

No jopas. Itse en osaa pitää vuoden mittaista suhdetta lyhyenä, en varsinkaan silloin, jos seurutelun alkaessa on vielä alaikäinen. Mutta onhan vielä nykyäänkin varsinkin uskonnollisissa ääriliikkeissä tavallista, että seksiä ei harrasteta ennen avioliittoa eikä oikein sen aikanakaan, joten siinä suhteessa ymmärrän mielipiteesi.

Vierailija
59/196 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista käyttää kumia, ei jatkoon.

Jos on huomattavan kaunis vois ehkä... En kumminkaan esittelisi sitä äidilleni. Vinkki pidä vanhat kumppanit omana tietonasi.

Vierailija
60/196 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 kuulostaa erittäin normaalilta ja aika vähältäkin. Minun mielestä yli 10 kumppania voisi olla normaalimpi ja siitä yli menevä ''paljon'' eikä siinäkään mitään väärää tietty ole.

T: Neitsyt nainen 26v :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme