Mitä ajattelet naisesta jolla on ollut yli 5 seksikumppania?
Kommentit (196)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika ylärajoilla alkaa olla 5 seksikumppania jos naista parisuhteeseen ajattelee. Rajoilla onko turn off.
Panoseuraksi toki kelpaa ja oletan aktiiviseksi ja osaavaksi suunnilleen kaikenlaisesta seksistä pitäväksi jos noin paljon on jo kokemusta.
Tämä.
Vitsailetteko te?
Sama tyyppi vastaa omiin viesteihinsä, haluaa vaik trollata, että AV:llä kiehuisi 🙂
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa aika paljolta varsinkin jos ikää on alle 30v
Kuulostaa aika vähälle jos on alle 30 :D
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa aika paljolta varsinkin jos ikää on alle 30v
On todella paljon. Ilmeisesti pyritään ammattilaislukuihin.
Voin rehellisesti kertoa, että olen 25-vuotias nainen ja minulla on ollut aika kiireistä makkarin puolella ennen nykyistä parisuhdettani. Rakastan seksiä ja kumppani määrä on myös sen mukainen. Ja kyllä, kerron tämän, koska miksi en? Mitä saatana siinä on, että vielä tänäkin päivänä 2018 on tampioita, jotka ajattelevat naisen olevan likainen, kun seksikumppaneita on useampia, kun taas mies on alfa.
Kyllä olen nainen ja nautin seksistä ja minulla on aivan täysi okeus nauttia potematta huonoa omatuntoa siinä missä miehenkin.
Vierailija kirjoitti:
Voin rehellisesti kertoa, että olen 25-vuotias nainen ja minulla on ollut aika kiireistä makkarin puolella ennen nykyistä parisuhdettani. Rakastan seksiä ja kumppani määrä on myös sen mukainen. Ja kyllä, kerron tämän, koska miksi en? Mitä saatana siinä on, että vielä tänäkin päivänä 2018 on tampioita, jotka ajattelevat naisen olevan likainen, kun seksikumppaneita on useampia, kun taas mies on alfa.
Kyllä olen nainen ja nautin seksistä ja minulla on aivan täysi okeus nauttia potematta huonoa omatuntoa siinä missä miehenkin.
Hyi.
Miehen pitää olla neitsyt. Muuten ei kukaan fiksu nainen huoli. Kuka nyt likaisen, rikkinussitun miehenkuvotuksen huolisi. Hyi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika ylärajoilla alkaa olla 5 seksikumppania jos naista parisuhteeseen ajattelee. Rajoilla onko turn off.
Panoseuraksi toki kelpaa ja oletan aktiiviseksi ja osaavaksi suunnilleen kaikenlaisesta seksistä pitäväksi jos noin paljon on jo kokemusta.
Tämä.
Vitsailetteko te?
En. Vaikka sinä pitäisitkin puhkinussituista kaikillejakajista, ihmisistä ilman moraalia, niin kaikki eivät pidä. Puhumattakaan että haluaisivat parisuhteeseen sellaisen kanssa.
Kyllä. Sama kuin maksullisia käyttäneet miehet - saastaisia.
Terveellä ja vilkkaalla seksielämällä ei ole mitään tekemistä seksin ostamisen kanssa. Ainoastaan se seksiä ostava mies on saastainen.
Kuka kyselee seksikumppanien määrää? Ja mitä järkeä edes kysyä, kun ei voi olla varma vastauksen rehellisyydestä...
Voih, en tiennyt että Oikeat Miehet ovat vähentäneet exien määrän kuudesta viiteen. Nyt olen sitten pilalla. Kauheaa, menen heti saunan taakse.
En mitään?
Itsellä ollut 10 seksikumppania ja olen nuorikin vielä. Nuorena masentuneena teininä sitä tuli harrastettua ihan vaan siksi että kelpas edes johonkin, edelleenkin harmittaa nuo seksijutut nuoruudesta. Onneksi vanhempana sitten päätin että en harrasta seksiä muuta kun sitten kun on suhteeseen sitoutuduttu ja nykyään ei tule sitä saatanallista pahaa mieltä seksin jälkeen kun on oma kulta vieressä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Vitsailetteko te?
En. Vaikka sinä pitäisitkin puhkinussituista kaikillejakajista, ihmisistä ilman moraalia, niin kaikki eivät pidä. Puhumattakaan että haluaisivat parisuhteeseen sellaisen kanssa.
Kyllä. Sama kuin maksullisia käyttäneet miehet - saastaisia.
Mikä sen saastarajan asettaa juuri tuohon viiteen? Se on älyvähän, jos ajattelee, että 23- 25v pariudut, vaikka aloittaisit seksielämän myöhään eli 20v. niin se on keskimäärin 1-2 vuodessa. Ei jaksa.
Olen sitä mieltä, että jos tähän asiaan liittyy inhoa, niin ei ole sinut oman seksuaalisuutensa kanssa. Ja lisäksi jotain ikivanhaa patriarkaalista koskematon neitsyt-hifistelyä.
Raamattua ei nyt tähän kannata vetää todisteeksi, sillä siellä vasta varsinaisia bakkanaaleja pidettiin.
Mitä jos seksikumppaneita on vähemmän kuin viisi? Olen aina tiennyt olevani aseksuaali. Saisinko olla sitä jatkossakin, niin ettei tarvitsisi maata sinunkaan kanssasi?
Harmi, jos mun kanssa ei haluta parisuhdetta mun seksiseikkailujen takia, ei ole multa pois. Eräs viisas täti sanoi kerran: ”Vie kaikki hyöty minkä irti saat, rahat, huomio ja nautinto, mutta älä helvetissä rakastu” ja elämä on ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitää olla neitsyt. Muuten ei kukaan fiksu nainen huoli. Kuka nyt likaisen, rikkinussitun miehenkuvotuksen huolisi. Hyi!
Kuka järkevä nainen rikkinussitun miehen huolisi, kun niiltä saa papilloomaviruksen ja sen seurauksena syövän ja varhaisen kuoleman?
Se on nyt vaan järkevän naisen valinta, että kelpuuttaa sänkyynsä vain puhtaita, koskemattomia miehiä. Ikävä tietysti niistä rikkinussituista miehistä ja aina pahoittavat mielensä, mutta oma terveys etusijalla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos seksikumppaneita on vähemmän kuin viisi? Olen aina tiennyt olevani aseksuaali. Saisinko olla sitä jatkossakin, niin ettei tarvitsisi maata sinunkaan kanssasi?
Ai ei? En sitä uskonutkaan. Ap:n naisen pitäisi siis siveänä odottaa prinssin ilmestymistä taivaanrantaan. Olisi melko hauskaa nähdä millainen prinssi sieltä todellisuudessa ryömisi esiin.
Jos nainen on mukava tyyppi, ajattelen, että hän on mukava tyyppi. Jos fiksu, ajattelen, että hän on fiksu. Jos kiltti, niin kiltti. Jos kusipää, niin kusipää. Ja niin edelleen. Jollen ole itse seksisuhteessa kyseiseen henkilöön, hänen seksielämänsä ei minulle kuulu pätkän vertaa. Ihan samalla lailla kenenkään omistamien kenkäparien, kissojen, akkuporakoneiden tai haarukoiden määrä ei vaikuta mitenkään siihen, mitä heistä muuten ajattelen.
Olen 27-vuotias nainen ja mulla on 20 seksikumppania yhteensä. Eikä todellakaan ole paljon.
Kenellä naisella ei viittä muka olisi?
saunailloissa po