Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi IT-alan työpaikkailmoitukse on niin huonoja?
16.07.2018 |
Tein pikahaun mollissa ja joka kolmannessa ilmoituksessa ei selvinnyt lainkaan mitä työhön kuuluu ja mitä olisi osattava ja noin puolessa periaatteessa vain listattu läjä alan termistöä yleensä vailla mitään järkeä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Itse teen työpaikallani noita ilmoituksia. IT-hakuja varten saan aina jonkun termistöluettelon, usein osa ihan päin mäntyä kirjoitettuna ja päivämäärät viturallaan. Siitä pitää koostaa sitten joku järkevä ja innostava työpaikkailmoitus.
Muilta osastoilta saan lähes julkaisuvalmiit ilmoitukset muokattavaksi.