Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muilla fiilis että on raskauden jälkeen pilalla?

Vierailija
08.03.2026 |

Onko muilla fiilistä, että on raskauden jälkeen ihan "kakkosluokkaa" ja pilalla? Jotenkin että työ on nyt tehty, kroppa ottanut osumaa ja enää ei ole muuta virkaa kun hoitaa lasta? 

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ollut, ennemmin arvostus omaa kehoa kohtaan lisääntyi.

Vierailija
2/46 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Nainen pilaantuu raskauden aikana. Löysää pillua ei kukaan halua ja ne raskausarvet 🤮🤮🤮

Sä et oo saanut pillua koskaan, joten ehkä sun ei kannata internetissä suureen ääneen kertoa pillusta yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi? Jos on ollut raskaana kehohan on toiminut juuri niin hienosti kuin pitää.

Vierailija
4/46 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko susta läski raskauden myötä? 

Vierailija
5/46 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan itse mielelläni paneskele yh-äitejä. He ovat puhkinussittuja ja seurustellessa väkivaltaisia ja vihamielisiä. 

T: kokemusta on

Vierailija
6/46 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Ranskassa ja täällä saa kiristettyä 'paikat' kuntoon julkisin varoin. Eli siinä mielessä kaikki hyvin. Mieskin tykkää:)

Vierailija
7/46 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä muija aika pilalla oli raskauden jälkeen.

Vierailija
8/46 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ainakaan itse mielelläni paneskele yh-äitejä. He ovat puhkinussittuja ja seurustellessa väkivaltaisia ja vihamielisiä. 

Ei taida olla kuitenkaan

Vierailija
9/46 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko avata vaikka oman ketjun, jossa haetaan vertaistukea syrhjäytyneille miehille? 

Vierailija
10/46 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ensin vaikka kokeilisit pitää naista kädestä ja pussata ja sitten tulet kertomaan vauvapalstalle kokemuksiasi naisista. 

Vierailija
11/46 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää naistenpäivää!

Vierailija
12/46 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu kuin pillu. Liikaa jos valkkaa jää vaan ilman.

Vierailija
13/46 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ensin vaikka kokeilisit pitää naista kädestä ja pussata ja sitten tulet kertomaan vauvapalstalle kokemuksiasi naisista. 

Hyvin vaikeeta ku alkaa heti rutina että "kauhee ku mä oon ruma".

Vierailija
14/46 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ikävää, jos olet kovin ruma. Voiskohan sitä sun ulkonäköä jotenkin parannella? Hoitaa ihon kuntoon, käydä parturissa?

Vierailija
15/46 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tällaiset inisevät naiset ovat sitten voimakkaita ja miehiä parempia kaikessa? Joka päivä tällä palstalla on näitä säälinkerjuukeskuteluja naisten aloittamina.

Vierailija
16/46 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli joo, ja kuinka väärässä sitä olikaan. Sulla on se työ vasta alussa.

Vierailija
17/46 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ikävää, jos olet kovin ruma. Voiskohan sitä sun ulkonäköä jotenkin parannella? Hoitaa ihon kuntoon, käydä parturissa?

Mitä helvettiä sä peukkupää oikein sekoilet? Muija aloittaa aina rutinan että se on niin kamalan ruma ja kuinka on huono. Oletko oikeasti noin saatanan tyhmä ettet tajua lukemaasi vai esitätkö jostain älyvapaasta syystä?

Vierailija
18/46 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tällaiset inisevät naiset ovat sitten voimakkaita ja miehiä parempia kaikessa? Joka päivä tällä palstalla on näitä säälinkerjuukeskuteluja naisten aloittamina.

Mitä jos nyt avaisit vaikka oman ketjun, jossa miehet voivat keskustella miesten asioista, ja antaisit naisten keskustella naisten asioista? Mikä tässäkin aiheessa sua niin valtavasti kiehtoo?

Vierailija
19/46 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos nyt avaisit vaikka oman ketjun, jossa miehet voivat keskustella miesten asioista, ja antaisit naisten keskustella naisten asioista? Mikä tässäkin aiheessa sua niin valtavasti kiehtoo?

En avaa kun sinäkin tunget joka ketjuun jankuttamaan miten miehet on paskoja kaikessa ja persuja ja inkkeleitä ja ties mitä milloinkin. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, tiedä se!

Vierailija
20/46 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on Pertsa, samoin nro 16. Nyt Pertsa nukkumaan, huomenna on koulua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä