Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedän että olen outo, mutta pilasiko mies tällä toiminnalla paistinpannun?

Vierailija
15.07.2018 |

Siis minun outouteeni älkää nyt keskittykö ja kommentoiko, vaan vastatkaa kyssäriin. Mies paistoi viikko sitten vanhaksi menneitä kinkkusuikaleita paistinpannullla, joka ei kestä kuin käsinpesua. Eli pilasiko pannun nyt niin, että siihen jää pöpöjä, jotka eivät kuole käsinpesussa? Olisi toki ollut paistinpannu, joka kestää konepesua, mutta tottakai valitsi (minun kiusakseni) pannun, jota käytän lasten ruokien valmistukseen.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vammasten ei pitäisi tehdä lapsia

Vierailija
22/28 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt riehuko, provohan tää on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei VARMASTI pilannut,PISTE.

Vierailija
24/28 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne bakteerit muutenkaan jää siihen kuivan paistinpannun pinnalle elämään. Ei ole mikään maailman paras kasvualusta. Ja tosiaan se kuumennus tappaa bakteereja, ja pesu poistaa ylimääräisen moskan pinnalta. Steriili se pannu ei ole missään vaiheessa ollut.

Pilalla tässä on vain AP:n järki.

Vierailija
25/28 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se sun miehes on edelleen hengissä, niin tuskin siinä pannussa mitään kovin vaarallisia "ebolabakteereja" on.

Vierailija
26/28 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, miehesi olisi pilannut pannun jos olisi polttanut teflon-pannuun ne suikaleet kiinni ja sitten yrittänyt raaputtaa veitsellä pois. Minulla unohtui kerran tofu pannulle jääkaappiin reissun ajaksi ja vaikka kasvustoa oli reippasti, ei keittämisen ja pirtukäsittelun jälkeen löytynyt mitään huomattavaa.

Vierailija
27/28 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosikot taas alapeukuttamassa. ihan mukavaa kyselyä ja jutustelua ap:llä.

Vierailija
28/28 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos levyllä kuumentaa tyhjää paistinpannua, sen lämpötila on helposti kolmessa sadassa. Induktiolla jopa 400. Mikähän pöpö sellaisesta selviäisi?

Joten ajattelepa järjellä, ihan normikäytössä kaikki mikrobit on vainaita sen pannun pinnalla. Niin, ja sekin, että tuliko sille miehelle mitään siitä lihasta? Ruokamyrkytystä? Vatsanpuruja? Jos ei, niin mahdolliset patogeenit oli tapettu jo siinä kevyessä paistossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme