Tiedän että olen outo, mutta pilasiko mies tällä toiminnalla paistinpannun?
Siis minun outouteeni älkää nyt keskittykö ja kommentoiko, vaan vastatkaa kyssäriin. Mies paistoi viikko sitten vanhaksi menneitä kinkkusuikaleita paistinpannullla, joka ei kestä kuin käsinpesua. Eli pilasiko pannun nyt niin, että siihen jää pöpöjä, jotka eivät kuole käsinpesussa? Olisi toki ollut paistinpannu, joka kestää konepesua, mutta tottakai valitsi (minun kiusakseni) pannun, jota käytän lasten ruokien valmistukseen.
Kommentit (28)
Eiköhän haitalliset bakteerit kuole, kun paistinpannu on käytössä eli kuumenee satoihin asteisiin.
Ei todellakaan! Paistinpannuja suositellaan muutenkin pestäväksi vain käsin, ei ollenkaan koneeseen. Pysyvät sillä tavalla parempina. Ihme nillitystä, peset nyt vaan sen pannusi niin kuumalla vedellä, kuin hanasta tulee, ja sillä selvä.
Paistinpannu on nyt käyttökelvoton. Kannattaa viedä välittömästi ongelmajätteiden keräykseen. Sen säilyttäminen kotona on terveysriski.
Jos noin kovasti huolettaa, niin laita pannuun vetttä ja kuumenna se kiehuvaksi. Ei siinä kyllä mitään pöpöjä ole.
Eiköhän ne mahdolliset pöpöt kuolleet, kun miehesi paistoi pöperönsä kuumalla pannulla. Mutta jos asia vielä arveluttaa sinua, laita paistinpannu täyteen vettä, kuumenna vesi kiehuvaksi ja anna kiehua muutama minuutti.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän haitalliset bakteerit kuole, kun paistinpannu on käytössä eli kuumenee satoihin asteisiin.
Siinäpä se, kun vaan kevyesti paistoi. Ap
Vierailija kirjoitti:
V ittu että naiset on tyhmiä.
Aloituksesta päätellen mies on tyhmä: syö viiko sitten vanhaksi mennyttä lihaa ja valitsee tahallaan väärän pannun. Lyönpä vetoa, että ap:ta ottaa enemmän pannuun pannun sijasta miehen toiminta noin yleisesti ottaen.
Oikeastiko kysyt? Mikä idiootti. Todellakaan mennyt pilalle. Peset ja käytät. Mitä tampioita.... Tiedoksesi, että ilman niitä kinkkusuikaleitakin siinä pannun pinnalla on aina bakteereita, ellet sä autoklavoi sitä halvatun pannua.
Eipä se konepesukaan ihmeitä tee.
https://www.mtv.fi/lifestyle/koti/artikkeli/tutkimus-norovirus-selviaa-…
Itse en bakteeripannua käyttäisi.
Valurautapannu pestään pelkällä vedellä, teflon pannun voi laittaa vaikka pesukoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko kysyt? Mikä idiootti. Todellakaan mennyt pilalle. Peset ja käytät. Mitä tampioita.... Tiedoksesi, että ilman niitä kinkkusuikaleitakin siinä pannun pinnalla on aina bakteereita, ellet sä autoklavoi sitä halvatun pannua.
Itse olet LUKUTAIDOTON ja lisäksi idiootti. Aloituksessa ei pyydetty ap:n olemukseen kannanottoa vaan kysymykseen vastausta. Mieshän teki tuon tahallaan, sehän tässä myös on pointtina ymmärtääkseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä se, kun vaan kevyesti paistoi. Ap
Niin. Tarkoitinkin viimeistään pesun jälkeen seuraavalla kerralla pannua käytettäessä.
Onko muilla pannua erikseen lasten ruualle?
Just tuollaisten takia allergiat lisääntyvät! Käytät pannua kuten ennenkin ja tosiaankin yrität jo
lastenkin takia unohtaa bakteerikammosi. Normaaliin elämään kuuluu altistus pöpöille jota ei tuossa
tapauksessa edes tapahtunut.
Keittele sillä paistinpannulla pelkkää vettä kymmenisen minuuttia, niin saat mielenrauhan.
Vierailija kirjoitti:
Onko muilla pannua erikseen lasten ruualle?
No ei todellakaan ole. Oletko ap? Miksi ihmeessä olisi? En keksi yhtäkään syytä, miksi pitäisi olla. Eivätkö lapset muka syö samaa ruokaa kuin vanhemmat? En ymmärrä yhtään. Kuulostaa aika sairaalta äidiltä tämä ap. Toivottavasti ei onnistu siirtämään neurooseja lapsille. Se on suunnattoman paljon suurempi riski tässä kuin mitkään pöpöt, jotka luonnollisesti kuolevat pannua kuumennettaessa, kuten kenen tahansa pitäisi järjellä käsittää.
Mies parka. On rasittavaa elää neurootikon oikkujen kanssa.
Niin ja itse tietenkin sotkunsa syö, muut emme syö tuota. Pannu vaan askarruttaa.