Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kanssa riitaa; mulla alkoi loma ja pitäs ottaa anoppi meille helteiden ajaksi

Vierailija
15.07.2018 |

Meillä koneellinen ilmastointi ja kuulemma nyt pitäisi ottaa vanha anoppi meille. Ikinä ei oo anoppi minua auttanut. Ei edes lasten hoidossa kun kerran pyysin. Lomaa olen odottanu koko vuoden. Anopilla sydän vaivoja. Mitä tekisit?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti nämä anoppivihaajat ovat itse tulevaisuudessa vihattuja anoppeja.

Ei ole kyse siitä että vihaa, jos ei halua kahta vanhaa ihmistä kotiinsa asumaan. Vanhuksilla on usein niin pinttyneet tavatkin, ettei ole helppoa yhdessä asuminen. Esim. herääminen aamulla, kahvittelut, syömiset...

Tämä niin totta. Esim minun appiukolle pitää anopin keittää kahvit tasan klo 13 kupit ja pullat pöydässä odottaen.

Vierailija
42/49 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö voi uhrata muutamaa satasta ja ostaa niille ilmastointilaitetta sinne niiden omaan kotiin? Vaikka yhdisetyksi seuraavan vuoden isänpäivä- äitienpäivä- ja joululahjaksi. Mies voi mennä sen asettelemaan sitten toimimaan ja perehdyttää vanhempansa käyttöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisestä akasta on kyse. Ihanko itse on tunkemassa vai onko miehesi idea. Saatat avata pandoran lippaan jos päästät nyt loisimaan. On jatkossa aina tulossa jollakin verukkeella ja jos ukkokin vielä mukana änkeää.

Joo, olen itsekäs ja vittumainen ihminen, mutta en voi sietää ns. kaupanpäällisiä ja pakkosuhteiluja, siksi en koskaan luovu omasta asunnostani.

Vierailija
44/49 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun lomasihan on paras aika miehen ottaa vieraita. Sinä tietty menet jonnekin ihanalle järvenrantamökille viikoksi miehen kustantamana, tai mikä ikinä sinua kiinnostaakaan.

Kamalampaa olisi jos talo olisi täynnä porukkaa kun tulet töistä, etkä voisi lainkaan rentoutua.

Vierailija
45/49 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä tilava vierashuone?

Vähintään 150 m2:n asunto?

Minkälaiset teidän nyt peruuntuvat lomasuunnitelmat oli?

Miksi puhuit ensin vain anopista, jos appikin tulee?

Eivät ole olleet yötä erillään, koskaan?

Appi oli synnytyssairaalassakin mukana vai?

ilmiselvä P R O V O !!

Vierailija
46/49 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kuulu ap.tä enää keksimässä vastauksia.

Kuten aina, provon tunnistaa säyseistä kommenteista pureviin kysymyksiin.

Mut oikeesti, tää oli avuton yritys.

Vierailija
47/49 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydänongelmaisen anopin kohdalla kyse on elämästä ja kuolemasta, joten eihän tuossa edes ole oikeasti muita vaihtoehtoja kuin ottaa tämä miehesi ÄITI kotiinne. Muulla tapaa toimiva ihminen olisi hirviö, eikä mies taatusti antaisi ikinä anteeksi jos kieltäisit anoppia tulemasta ja sitten siitä olisikin kohtalokkaita seurauksia. Itsehän tämä miniä voi vaikka ottaa lähteä minkälaiselle lomalle tahtoo. Anoppi tarvitsee ymmärtääkseni ainoastaan viileää asuntoanne, ei teitä.

Vierailija
48/49 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän mies sanoisi jos tulossa olisi sinun äitisi? Entäs mammat?

Vierailija
49/49 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sydänongelmaisen anopin kohdalla kyse on elämästä ja kuolemasta, joten eihän tuossa edes ole oikeasti muita vaihtoehtoja kuin ottaa tämä miehesi ÄITI kotiinne. Muulla tapaa toimiva ihminen olisi hirviö, eikä mies taatusti antaisi ikinä anteeksi jos kieltäisit anoppia tulemasta ja sitten siitä olisikin kohtalokkaita seurauksia. Itsehän tämä miniä voi vaikka ottaa lähteä minkälaiselle lomalle tahtoo. Anoppi tarvitsee ymmärtääkseni ainoastaan viileää asuntoanne, ei teitä.

Sydänongelmainen on varmaankin varustanut itselleen tarvittavat releet kotiinsa.

Ei nyt ole pahat helteet, eikä varsinkaan ensimmäiset.

Keksitty juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi