Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kanssa riitaa; mulla alkoi loma ja pitäs ottaa anoppi meille helteiden ajaksi

Vierailija
15.07.2018 |

Meillä koneellinen ilmastointi ja kuulemma nyt pitäisi ottaa vanha anoppi meille. Ikinä ei oo anoppi minua auttanut. Ei edes lasten hoidossa kun kerran pyysin. Lomaa olen odottanu koko vuoden. Anopilla sydän vaivoja. Mitä tekisit?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaako tulla koko lomaksi?Eikö hirmuhelteet kestä vain muutaman päivän?

Vierailija
22/49 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appiukko tulee siis myös kaupanpäälle. Eivät ole olleet ikinä yötä erossa. Ja tosiaan kuuma on meilläkin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaako tulla koko lomaksi?Eikö hirmuhelteet kestä vain muutaman päivän?

Ei näy vielä loppua näille helteille. Ainakin 10 vrk vielä kestää.

Vierailija
24/49 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna tulla, mutta tee selväksi, että teidän koti. Ilmeisesti vaikeita ihmisiä.

Vierailija
25/49 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai päivän anoppi-miniä -provo? Lähde sinä jonnekkin matkalle (esim äkkilähtö tai hotelli toisella puolen Suomea) niin anoppi saa vapaasti olla teillä.

Vierailija
26/49 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos molemmat tulossa niin no thanks.

Vierailija
27/49 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppi voisi tulla ja mies huolehtikoon. Itse ottaisin lomalennon ulkomaille tms.

Muista lukita laatikot. Anoppi nuuskii joka nurkan, kun et ole vahtimassa.

Vierailija
28/49 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua näitä joiden anopit pyörii nurkissa. Eiks se riitä et ne käy kahvilla joskus.

Vierailija
29/49 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommatkoon omat ilmaistointilaitteensa ja tuulettimensa tai käske miehesi hommata. Pilaa kyllä loman tehokkaasti tuollainen, että tungetaan toisen nurkkiin.

Vierailija
30/49 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, miten itsekästä porukkaa täällä.

V. 2010 oli vastasva hellekesä kuin nyt ja meillä oli molempien iäkkäät vanhemmat pari viikkoa ja nyt jo edesmenneet.

Nyt olemme mökillä ja tarjosin ystävälleni kotiani, kun heillä on pieni vauva ja aurinko paistaa koko päivän huoneistoon. Ottivat tarjouksen vastaan, samoin naapurin rouva, joka odottaa synnytystä ja on viimeisillään.

Vierailija
31/49 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ei anoppi ole tunkemassa, mutta tarjosin omalle tyttärelle turvapaikkaa sen varalta, ettei hän saa kuumuuden vuoksi nukuttua. Hänellä on ollut asunnossa 29 astetta jo ennen näitä helteitä ja pahempaa on ilmeisesti luvassa. 

Ei meilläkään viileää ole, vaikka kone onkin. Mutta auttaa se sen verran, että jäähdyttää tukalan kuuman mukavaksi.

Vierailija
32/49 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai päivän anoppi-miniä -provo? Lähde sinä jonnekkin matkalle (esim äkkilähtö tai hotelli toisella puolen Suomea) niin anoppi saa vapaasti olla teillä.

Ei ole provo. Kehtais nyt omaa kotoa lähteä karkuun. Ja tosiaan yhdesti pyysin anoppia että katsoisi nuorimmaista että pääsen vanhimman kanssa uimaan niin ei eläkeläiselle käyny. Tiedän että lapsellista muistella tätä mutta ihminen oon.

Ap

Vierailija
33/49 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko anopilla sydån vai vaivoja?

Vierailija
34/49 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rytmihäiriötä silloin tällöin.

Ap

Vierailija
35/49 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai KAIKKI av-mammat ottaa anoppinsa kotiinsa milloin vaan. Ap olet huono ihminen. Et ole ansainnut olla tällä palstalla täydellisten miniöiden joukossa.

Vierailija
36/49 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rytmihäiriötä silloin tällöin.

Ap

Kuten kaikilla.

Miksi niiden teille pitää muuttaa, jos ette ole väleissä? Hotellejakin on.

Oletteko joskus olleet yötä päivää yhdessä?

Vierailija
37/49 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti nämä anoppivihaajat ovat itse tulevaisuudessa vihattuja anoppeja.

Ei ole kyse siitä että vihaa, jos ei halua kahta vanhaa ihmistä kotiinsa asumaan. Vanhuksilla on usein niin pinttyneet tavatkin, ettei ole helppoa yhdessä asuminen. Esim. herääminen aamulla, kahvittelut, syömiset...

Eikö viilennystä ole saatavissa heidän omaan kotiinsa? Entä tosiaan hotelli tai vielä paremmin joku täysihoitolapaikka tms?

Vierailija
38/49 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, meille tuli appi&anoppi saunomaan kun oma sauna oli remontissa. Heidän lähdettyään ilmeni että eivät käytä vessapaperia erityisen huolellisesti. Onneksi oli sentään laudeliina takapuolen alla.

Vierailija
39/49 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti nämä anoppivihaajat ovat itse tulevaisuudessa vihattuja anoppeja.

Ei ole kyse siitä että vihaa, jos ei halua kahta vanhaa ihmistä kotiinsa asumaan. Vanhuksilla on usein niin pinttyneet tavatkin, ettei ole helppoa yhdessä asuminen. Esim. herääminen aamulla, kahvittelut, syömiset...

Eikö viilennystä ole saatavissa heidän omaan kotiinsa? Entä tosiaan hotelli tai vielä paremmin joku täysihoitolapaikka tms?

Et selvästi tunne hankalia vanhuksia. Eli ole hiljaa. Helteessä kaikkien pinna kiristyy. Ihan ekana vanhusten.

Vierailija
40/49 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyrrätuuletin ei paljon maksa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi