Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kanssa riitaa; mulla alkoi loma ja pitäs ottaa anoppi meille helteiden ajaksi

Vierailija
15.07.2018 |

Meillä koneellinen ilmastointi ja kuulemma nyt pitäisi ottaa vanha anoppi meille. Ikinä ei oo anoppi minua auttanut. Ei edes lasten hoidossa kun kerran pyysin. Lomaa olen odottanu koko vuoden. Anopilla sydän vaivoja. Mitä tekisit?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin lomalle ja anoppi saisi tulla viileään kämppään,

Vierailija
2/49 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin anopin meille. Joskus sitä uhraudutaan parisuhteen eteen ja tämä olisi nyt se hetki. Se on miehesi äiti kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kuolla pois. Kuollut anoppi on paras anoppi. Varsinkin jos jää perintöä.

Vierailija
4/49 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota anoppi kylään, mitta tee selväksi, että hän viihdyttäköön itse itseään ja sinä lomailet oman huvisi mukaan. Jos ja kun kerran anoppi suu itsenäisesti, häntä ei tarvits nytkään passata eikä hoitaa.

Vierailija
5/49 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan itse jäisi pitämään anopille seuraa, mies varmasti itse huolehtisi. Itseasiassa en ottaisi koko anoppia kotiini ellei olisi lainkaan läheinen minulle.

Vierailija
6/49 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loma pilalla, tiedän. No jospa ensi kesänä ei hellettä vai tuleeko sittenkin myös ensi kesänä??

Vierailija
7/49 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna on luvassa tukalaa 30 asteen hellettä tänne Helsingin keskustaan. Täytyypä muistaa avata ikkunat, että asunto vähän jäähtyisi. Työpäivän jälkeen on mukava tulla hyvin tuuletettuun ja raikkaseen kotiin. :D

Vierailija
8/49 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sit miten ratkaisit asian?

Vierailija
9/49 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuu... että kun kerran pyysit lapsenhoitoapua, eikä anoppi silloin ehtinyt tai voinut sua auttaa, kuolkoon pois!

Armoton miniä.

Minä ainakin ottaisin ilman muuta. Ja lomailisin silti ihan kuten olin aikonutkin. Ruokaa tekisin kaikille siinä missä ilman anoppiakin, mutta en siis alkaisi mitään ylimääräistä passausta järjestämään. Talo elää tavallaan, vieras tulee ajallaan.

Vierailija
10/49 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies omistaa 50% kodista, siksi joudun joskus uhrautumaan. Ap voi sanoa, koska on asunnon ainoa omistaja. niin hän saa päättää.

Vierailija
11/49 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös anoppi ja miniän kanssa ollaan asia puhuttu jo selväksi, että en tule olemaan ikinä heiltä mitään vaikka. Pystyn kyllä vanhana maksamaan palveluni. Sen verran on säästöjä tilillä. Olen myös nyt jo muuttanut asumaan sellaiseen asuntoon, että saan hoidettua itse, mitä pitääkin ja loput voin ostaa ostopalveluna.

Joten heidän ei tarvitse stressata minun takia ja minun olla heidän vaivoinaan. Tytön kanssa ollaan eri tavalla läheisissä väleissä, joten meillä YYA-sopimus pelaa tarpeen mukaan, jos sellaiseen on tarvetta.

Vierailija
12/49 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi voisi tulla ja mies huolehtikoon. Itse ottaisin lomalennon ulkomaille tms.

Vierailija
13/49 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset voi anoppia ottaa kotiisi? Hän todennäköisesti on kuitenkin synnyttänyt ja kasvattanut miehesi ja on miehellesi rakas. Sen lisäksi jokainen ihminen voisi osoittaa vähän pyyteetöntä lähimmäisen rakkautta?

Vierailija
14/49 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna kuolla pois. Kuollut anoppi on paras anoppi. Varsinkin jos jää perintöä.

Tämä! Paras anoppi on purkissa kellarissa.

Vierailija
15/49 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti nämä anoppivihaajat ovat itse tulevaisuudessa vihattuja anoppeja.

Vierailija
16/49 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kotonaankin pärjää. Turhaa hössötystä mieheltäsi. Ei ilmastointikaan nyt auta. Kuuma varmaan teilläkin.

Vierailija
17/49 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpas itsekäs. Juuri miehen kanssa puhuttiin kun meillä on myös ilmastointi että pitääkin soittaa kummankin porukoille että jos on tarvetta niin meille saa tulla yöpymään täällä kun on näillä helteillä mukavampi olla. Eikä mekään mtn erityistä apua heiltä olla saatu.

Vierailija
18/49 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin loma pilalla, sehän tuntuu nyt tuplat pidemmältä.

Vierailija
19/49 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi menköön hotelliin jos ei ole kotiaan osannut varustaa.

Vierailija
20/49 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava tilaisuus päästä anopista. Nyt et sössi tätä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi