Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pomoni on ihastunut minuun, miten toimia?

Vierailija
15.07.2018 |

Olen töissä ainut nainen ja pomoni on osoittanut selviä kiinnostuksen merkkejä. Lähettelee viestejä vapaa-ajalla, nyt kun on lomalla on laittanut viestejä, että on ikävä. Vie mua työajalla jätskille ja syömään. On pyytänyt jopa kerran kotiinsa vkl.

Taustoja..mies on minua 15 vuotta vanhempi, naimisissa, lapset jo aikuisia. Minä olen sinkku tällä hetkellä. Mies on mun mielestä mukava, mutta ei parisuhde mielessä kiinnostava. Eikä mua muutenkaan kiinnosta naimisissa olevat miehet.
Miten kerron asian kohteliaasti? Tässä on vielä se, että mulla on määräaikainen työsuhde, jonka toivoisin jatkuva syksyllä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelitko varmistaa jatkon suostumalla seksiin? Jos et, niin et vastaa viesteihin ja kohteliaasti kieltäydyt muusta. Ei ole vaikeaa.

Vierailija
2/25 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä hiton takia olet sitten mennyt syömään yms jos ei kiinnosta? Totta kai se luulee että sillä on mahiksia. Pakko olla provo, ei noin hölmöä olekaan.

Vierailija
4/25 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna on luvassa tukalaa 30 asteen hellettä tänne Helsingin keskustaan. Täytyypä muistaa avata ikkunat, että asunto vähän jäähtyisi. Työpäivän jälkeen on mukava tulla hyvin tuuletettuun ja raikkaseen kotiin. :D

Vierailija
5/25 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pyysi ihan kaverimielessä.

Vierailija
6/25 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä hiton takia olet sitten mennyt syömään yms jos ei kiinnosta? Totta kai se luulee että sillä on mahiksia. Pakko olla provo, ei noin hölmöä olekaan.

:D 

Sinkkumies

Vierailija
7/25 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin se pomosakaan mitään parisuhdetta haluaa, seksiä vaan ja susta pientä arjen piristystä.

Vierailija
8/25 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot, että "minä nyt olen vain tavallinen provo, ei minua kannata ottaa vakavasti."

Vierailija
9/25 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-5/5

Vierailija
10/25 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotikutsut poislukien ei tarkoita vielä mitään.

Vierailija
11/25 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsit sormuksen jo huomiseksi sormeen, palasitte yhteen entisen kihlattusi kanssa.

Vierailija
12/25 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtele että olet alkanut seurustelemaan ja et sen vuoksi voi enää käydä sen kanssa syömässä etkä mitään muutakaan. Tuollaiset tyypit ei välttämättä usko pelkästään kieltäytymistä vaan alkavat inttämään, ja sitten saa jo sanoa pahasti (eli saa sanoa hyvästi jatkolle työpaikalla). 

Vierailija
13/25 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD

Vierailija
14/25 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ymmärtää ja ymmärrä antaa. Teet pomosi iloiseksi.

Vierailija
15/25 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelitko varmistaa jatkon suostumalla seksiin? Jos et, niin et vastaa viesteihin ja kohteliaasti kieltäydyt muusta. Ei ole vaikeaa.

Todellakaan seksiin en aio suostua. Eikä mies ole onneks ainakaan vielä edes yrittänyt mitään siihen viittaavaa. Viesteihin olen vastannut kohteliaasti, mutta kaikki ikävä viestit olen jättänyt huomiotta.

Vapaa-ajalla en ole suostunut näkemään. Ap

Vierailija
16/25 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työajalla ollaan käyty syömässä, niistä on aika mahdoton kieltäytyä, jos ollaan hänen autolla liikenteessä ja hän haluaa tarjota. Ap

Vierailija
17/25 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakaan seksiin en aio suostua. Eikä mies ole onneks ainakaan vielä edes yrittänyt mitään siihen viittaavaa. Viesteihin olen vastannut kohteliaasti, mutta kaikki ikävä viestit olen jättänyt huomiotta.

Vapaa-ajalla en ole suostunut näkemään. Ap

Oikein toimittu. Kokeile tuota ehdotettua sormus sormeen huomenna -kikkaa. Samoin vetoaminen seurusteluun on ok. Jos ei siitä tajua, jätä kahvihuoneen pöydälle lehti auki metoo-jutun kohdalta.

Vierailija
18/25 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työajalla ollaan käyty syömässä, niistä on aika mahdoton kieltäytyä, jos ollaan hänen autolla liikenteessä ja hän haluaa tarjota. Ap

Vastaisuudessa ruokapöytäkeskustelun lomassa kerrot, mitä hyvää söitte miesystäväsi kanssa viikonloppuna. Jos lounaslistalla on vaikkapa äyriäisiä, huomautat, ettet solidaarisuudesta voi niitä syödä, koska rakastettusi on niille allerginen.

Vierailija
19/25 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, pitää kokeilla seurustelu kikkaa, kun hän palaa lomalta :D ap

Vierailija
20/25 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kamala tilanne. Ei auttanut, että pomo oli naimisissa ja itsekin seurustelin. Silti se rakkaus vaan roihusi hänen puoleltaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän