MP tästä suositusta naisten lomaposeerauksesta? Istutaan uima-altaan reunalla uikkarit peppuun vedettynä selkä kameraan päin
Oletko itse ottanut tuollaista kuvaa? Miksi et? Tuo on kaikinpuolin hyvin imarteleva kuva ja osoittaa että sinulla on vähän pilkettä silmäkulmassa ja uskallat näyttää seksikkäältä.
Kommentit (47)
sexwork.netissä näkee näitä paljon.
Alma Hätönen suuttui Instassa kaikille jotka haukkuivat hänen peppuaan ;)
Vierailija kirjoitti:
Alma Hätönen suuttui Instassa kaikille jotka haukkuivat hänen peppuaan ;)
Voisi olla että itsekin suuttuisit jos sun hyvänä pitämääsi piirrettä haukuttaisiin julkisesti?
Vierailija kirjoitti:
Upea kinkku! 😘
M51
Mitä noin vanha ukko täällä tekee? Noloa tuon ikäisenä kommentoida seksistisesti
N35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Upea kinkku! 😘
M51
Mitä noin vanha ukko täällä tekee? Noloa tuon ikäisenä kommentoida seksistisesti
Pidä suus kiinni kurppa. 51v mies ei ole mikään vanha ukko vielä. 😒
Se on aina plussaa kun (hyvä) perse näkyy.
Turhaan AV-mammat tuomitsevat, vähän runsaampikin nainen näyttää hyvältä tuossa asennossa tuosta kuvakulmasta. Ei kun ladon seinät esille ja kuvaamaan!
Upea kuva! Mitä mieltä 20-25v naiset ovat yleisesti n. +35v miesten kanssa seurustelusta?
M37
Vierailija kirjoitti:
Upea kuva! Mitä mieltä 20-25v naiset ovat yleisesti n. +35v miesten kanssa seurustelusta?
M37
Ei kiitos.
Nolon näköistä. En ikinä ottaisi itsestäni tuollaista saati kehtaisi laittaa moisia nettiin. Mua rupeaa aina naurattamaan, kun mietin noita kuvaustilanteita.
En klikannut linkiä joten en tiedä mistä kirjoitat.Eikä mua kiinnosta pätkääkään kenenkään loma-tai muutkaan poseeraukset. Suosittelen sullekin ap jotain järkevämpää tekemistä kuin toisten lomakuvien kyttääminen.
Vierailija kirjoitti:
Nolon näköistä. En ikinä ottaisi itsestäni tuollaista saati kehtaisi laittaa moisia nettiin. Mua rupeaa aina naurattamaan, kun mietin noita kuvaustilanteita.
Aika akrobaatti pitää olla että tuon pystyy itsestään ottamaan.
Ja supernolo, että pyytää jonkun muun ottamaan JA julkaisee sen koko maailmalle. Siellä se sitten on takapuoli tyrkyllä opettajien, omien lasten, mahdollisten tulevien työnantajien jne jne. nähtävänä.
Vierailija kirjoitti:
M37
Painu takasin vanhainkotiin.
Vierailija kirjoitti:
N35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Upea kinkku! 😘
M51
Pidä suus kiinni kurppa. 51v mies ei ole mikään vanha ukko vielä. 😒
Oot riittävän vanha oleen mun faija. Eli olet vanha kuin taivas.
N27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37
Ei kiitos.
Täh? Miksi mieshän on parhaassa iässä tossa kohtaa.
M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37
Ei kiitos.
Täh? Miksi mieshän on parhaassa iässä tossa kohtaa.
M37
Niin te ikäloput luulette. Oikeasti miehet on parhaimmillaan alle kolmekymppisenä.
Naisten? Tarkoitat varmaan pikkutyttöjen?
Voisitko lopettaa lutkittelun ja horottelun, kiitos? Kuulostaa kammottavalta, oletan että olet aikuinen ihminen. Paljastavien kuvien postaus liittyy huomionhakuun joka puolestaan johtuu huonosta itsetunnosta. Noilla lutkapuheilla et edistä kenenkään asiaa ja teet itsestäsi pellen.