Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Psykologia 2019

Vierailija
15.07.2018 |

Hei tein tällasen jo nyt tosi ajoissa, jotta tää ehtisi tavoittaa mahdollisimman monen ennen ensi kevättä. :D Ja voihan tässä jo fiilistellä seuraavia pääsykokeita etukäteen vaikka niiden sisällöstä ei vielä olekaan paljoa tietoa.
Tän vuoden keskustelu oli musta ihanaa seurattavaa, ja vaikka ite onnekseni pääsin jo tänä vuonna sisään niin olis mulla mielenkiintoa mahdollisesti auttaa muita ens vuonna (hki/tku/tre) hakevia. (Varsinkin jos koe pysyy vielä tän vuoden samanlaisena kuin mitä se oli nyt tänä keväänä:)!)

Kommentit (5687)

Vierailija
5361/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin surkuhupaisaa, että tiedän pari jotka pääsivät nyt ekalla yritämällä sisään ja sitten täällä on näitä, jotka eivät päässeet 4. tai 5. kerralla. Sanoiko joku, että on hakenut jo 6. kertaa? :/

Kaikki onnittelee sisäänpäässeitä, mutta mun mielestä eniten onnea ja tsemppiä tarvitsisivat juuri ne, jotka eivät päässeet sisään. Jaksamisia ja voimia teille!

Vierailija
5362/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin onnellinen etten voi uskoa tätä todeksi. Hain ekaa kertaa 2 vuotta sitten, sain täydet pisteet pääsykokeesta ja jäin varasijoille jkl soveltuvuuskokeissa. Otin toisen paikan vastaan, viime syksynä päätin että yritän vielä kerran ja keväällä luin kirjaimellisesti kellon ympäri 12-15 tuntia päivässä. Pääsykoe meni huvin, mutta mokasin regressiotehtävässä ja olin varma etten pääse: en edes odottanut tuloksia, suunnittelin hakevani muutaman vuoden kuluttua maisteriin ja tadaa: kesken työpäivän päivitin opintopolun ja pääsin ainoaan hakukohteeseen Jyväskylään ei-ensikertalaisena 😭 en voi käsittää että tää onn totta ♥️ en malta oottaa että syksyllä tavataan tulevat stimppalaiset 😍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5363/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä joensuun maisteriin päässeitä joiden paikka vapautuu? Eli olet päässyt ylempään hakukohteeseen? Tuskailen onko omalta varasijalta mahdollista päästä😫

Vierailija
5364/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyh! Avasin Psykologia 2020 -langan hyvissä ajoin! :( :) Onnittelut sisäänpäässeille, pian on taas kevät!

https://www.vauva.fi/keskustelu/3496665/psykologia-2020

Vierailija
5365/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä joensuun maisteriin päässeitä joiden paikka vapautuu? Eli olet päässyt ylempään hakukohteeseen? Tuskailen onko omalta varasijalta mahdollista päästä😫

Ei niitä enää vapaudu... päivällä meni ainakin yksi Helsingin maisteriin päässeeltä kun Helsinki ei ollut vielä julkaissut.

Vierailija
5366/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea onnea ja onnea kaikille sisäänpäässeille! Mä pääsin ekalla yrittämällä Jyväskylään ja en voi uskoa tätä todeksi!

Ja tietenki tsemppiä tsemppiä ja tsemppiä kaikille, joiden kova työ palkitaan vasta vuoden päästä! Älkää luovuttako. Ensi vuonna te ootte vahvempia <3

Vierailija
5367/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän niitä voi edelleen vapautua ellei kaikki ole paikkoja vielä hyväksyneet.

Vierailija
5368/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi ne jonot ei päivity reaaliajassa🙄

Vierailija
5369/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kovaksi keitetään ne, jotka eivät tänä(kään) vuonna päässeet sisälle. Tsemppiä teille, kyllä ne ovet avautuvat ennen pitkään ja elämä heittää eteen uusia mahdollisuuksia!

Onneksi olkoon myös sisään päässeille!

Vierailija
5370/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampereelle pääsijät: Oletteko ensikertalaisia? Minkä ikäistä porukkaa?

Ensikertalainen joo, toisen kerran hain. Ja 19v.

Vierailija
5371/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua oikeesti huolettaa että miks mulle ei oo tullut sähköpostia ollenkaan??? Opintopolussa näkyy että hyväksytty ja maksoin jo ne yliopisto maksut, mutta mistään en nää esim omia pisteitä.

Vierailija
5372/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ei-ensikertalainen ja 24-vuotta! Toinen hakukerta oli nyt😌 Onko tamperelaisille mitään fb/muuta ryhmää? Tän paremmin ei ois voinu käydä, Tampere oli mulla ensimmäisenä ja täällä asun eli koulua odotellessa vaan!

Vierailija
5373/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän niitä voi edelleen vapautua ellei kaikki ole paikkoja vielä hyväksyneet.

Ei vapaudu tällaisilta aloilta. Realisti pitää olla.

Vierailija
5374/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua oikeesti huolettaa että miks mulle ei oo tullut sähköpostia ollenkaan??? Opintopolussa näkyy että hyväksytty ja maksoin jo ne yliopisto maksut, mutta mistään en nää esim omia pisteitä.

Jos hait Helsinkiin, niin pisteet näkyy HY:n Hakijakohtaiset pisteet -sivulta

Vierailija
5375/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenenkään varasijat vielä liikkuneet? Oon Joensuun maisteriin varasijalla, eikä mun sijoitus oo muuttunut yhtään, vaikka ehkä joku Joensuuhun päässeistä pääsi myös Helsingin maisteriin ylempänä..

Vierailija
5376/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä ajatella, ahdistaa. Seitsemäs hakukerta ja alle 60p. Viime vuotena meni suhteellisesti paremmin, vaikka nyt vilpittömästi luulin, että koe meni hyvin ja voin päästäkin. Avoimessa yliopistossa olen vuosien varrella tehnyt niin pitkälle psykologian ja sosiaalipsykologian opintoja mitä vaan voi tehdä. Lisäksi tilastotiedettä oon opiskellut avoimessa, samoin englannin kursseja. Tuntuu ihan uskomattomalta, että kaikista noista opinnoista ei ole mitään hyötyä pääsykokeen kannalta. Olen vuosien varrella toki käynyt useammilla valmennuskursseilla, eli en vain opiskellut avoimessa. Rahaa on palanut niin paljon, etten uskalla ajatella. Onneksi mies on pystynyt tukemaan tätä mun unelmaa. Mutta tuntuu myös vähän epäreilulta, ettei ole mitään väylää päästä pääaineopiskelijaksi noiden avoimien opintojen pohjalta. Monissa muissa aineissa se on mahdollista, miksi psykologiassa ei? Vaikea käsittää.

Voih, paljon tsemppiä, toivottavasti pääsisit vielä. Itellä oli nyt 5. hakukerta ja alle 60 pistettä, sekä myös meni viime vuonna sentään hieman tätä paremmin.

Vierailija
5377/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kenenkään varasijat vielä liikkuneet? Oon Joensuun maisteriin varasijalla, eikä mun sijoitus oo muuttunut yhtään, vaikka ehkä joku Joensuuhun päässeistä pääsi myös Helsingin maisteriin ylempänä..

Varasijajonothan liikkuvat eniten perinteisesti sinä päivänä, kun jo saadut paikat on otettava vastaan. Ei kannata lannistua sitä ennen kenenkään varasijalle jääneen. Toivo se on heikkokin toivo.

Vierailija
5378/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon hyväksytty, mutta odottaa ylempiä kohteita... millonkohan ton saa otettua vastaan?

Vierailija
5379/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon ei-ensikertalainen ja 24-vuotta! Toinen hakukerta oli nyt😌 Onko tamperelaisille mitään fb/muuta ryhmää? Tän paremmin ei ois voinu käydä, Tampere oli mulla ensimmäisenä ja täällä asun eli koulua odotellessa vaan!

Heippa, mäkin pääsin Tampereelle ja olisin kans kiinnostunut, jos joku face/whatsapp-ryhmä löytyy! Vai pitäiskö sellanen nyt perustaa? :)

Vierailija
5380/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon hyväksytty, mutta odottaa ylempiä kohteita... millonkohan ton saa otettua vastaan?

Mietin samaa, mutta luulis et perjantaina voi ottaa vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän