Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Psykologia 2019

Vierailija
15.07.2018 |

Hei tein tällasen jo nyt tosi ajoissa, jotta tää ehtisi tavoittaa mahdollisimman monen ennen ensi kevättä. :D Ja voihan tässä jo fiilistellä seuraavia pääsykokeita etukäteen vaikka niiden sisällöstä ei vielä olekaan paljoa tietoa.
Tän vuoden keskustelu oli musta ihanaa seurattavaa, ja vaikka ite onnekseni pääsin jo tänä vuonna sisään niin olis mulla mielenkiintoa mahdollisesti auttaa muita ens vuonna (hki/tku/tre) hakevia. (Varsinkin jos koe pysyy vielä tän vuoden samanlaisena kuin mitä se oli nyt tänä keväänä:)!)

Kommentit (5687)

Vierailija
5061/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ohjeet, millä katsoa pisteet:

1. Klikkaa oma opintopolku

2. Paina f12 (web-kehitystyökalut avautuvat)

3. Paina Network-välilehti auki kehitystyökaluista

4. Päivitä sivu (esim. F5)

5. Valitse Network-välilehdestä XHR-filtteri (näyttää pelkät XHR-pyynnöt/vastaukset)

6. Klikkaa applications-pyynnöstä

7. Klikkaa preview

8. Avaa myös kuvassa näkyvä polku nuolista (tunnistettavissa olevat tiedot poistettu kuvasta)

8. (root) -> 0 -> hakemus -> state -> valintatulos -> hakutoiveet (huomaa että alkavat nollasta)

9. Valitse hakutoive, jonka pisteet haluat nähdä (ainoastaan hyväksytty/varasija-tilanteessa olevista näin itse)

10. Pisteet näkyvät 'pisteet'-nimisestä muuttujasta.

Entäs jos yhdessäkään ei näy pisteitä? 

Vierailija
5062/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäänpäässeet! Onko teillä tämä tieto luettavissa Opintopolun ”Omat hakemukseni”-kohdassa? Ja onnea, tietty!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5063/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ohjeet, millä katsoa pisteet:

1. Klikkaa oma opintopolku

2. Paina f12 (web-kehitystyökalut avautuvat)

3. Paina Network-välilehti auki kehitystyökaluista

4. Päivitä sivu (esim. F5)

5. Valitse Network-välilehdestä XHR-filtteri (näyttää pelkät XHR-pyynnöt/vastaukset)

6. Klikkaa applications-pyynnöstä

7. Klikkaa preview

8. Avaa myös kuvassa näkyvä polku nuolista (tunnistettavissa olevat tiedot poistettu kuvasta)

8. (root) -> 0 -> hakemus -> state -> valintatulos -> hakutoiveet (huomaa että alkavat nollasta)

9. Valitse hakutoive, jonka pisteet haluat nähdä (ainoastaan hyväksytty/varasija-tilanteessa olevista näin itse)

10. Pisteet näkyvät 'pisteet'-nimisestä muuttujasta.

Entäs jos yhdessäkään ei näy pisteitä? 

Onko sulle tullut mitään tuloksia?

Vierailija
5064/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisäänpäässeet! Onko teillä tämä tieto luettavissa Opintopolun ”Omat hakemukseni”-kohdassa? Ja onnea, tietty!

En oo päässyt sisään (ainakaan vielä...) mut siellä se lukee, missä muuallakaan?

Vierailija
5065/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 5. varasija Joensuuhun ja mulla on pisteitä 90.028 (koepisteet) ja jonosija on 154. Onko siis vielä mahis päästä sisään johonkin? 

Vierailija
5066/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö mitä eroo on siis varasijalla ja jonosijalla?

Vierailija
5067/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo päässyt sisään (ainakaan vielä...) mut siellä se lukee, missä muuallakaan?

Ajattelin, jos tieto oli luettavissa sen koodin takana. Ihmettelen siksi, koska itselläni on edelleen kaikki kesken ”Omat hakemukseni”-kohdassa. Tympeä tuo kesken, tulisi nyt jokin varma tieto, vaikka sitten se karsea Hylätty.

Vierailija
5068/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, eli ns tavalliseen hakuun Joensuussa tosi kova pisterajat, jos yli 90 jättää 5. Varasijalle! Maisteriin näkyi olevan n 80p varasija eli tavalliseen noin paljon vaikeampi päästä kuin maisteriin, myös Joensuussa! Mitenköhän sinulle voi jo näkyä pisteet, ehkä muillekin alkaa kohta tulla!

Vierailija
5069/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 5. varasija Joensuuhun ja mulla on pisteitä 90.028 (koepisteet) ja jonosija on 154. Onko siis vielä mahis päästä sisään johonkin? 

Kyllä pääset. Sitten kun ylemmät tulee saat paikan Joensuusta takuuvarmasti. Kannattaa alkaa jo etsimään kämppää Joensuusta

Vierailija
5070/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joensuuhun jää ehkä 5 kunhan muut kaupungit ovat julkaisseet tulokset. :D

Vierailija
5071/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis missä viipyy muut kaupungit......

Vierailija
5072/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaakohan jonosija oma sijoitusta koko haussa (kaikki kaupungit) vai kyseisen kaupungin haussa?

Vierailija
5073/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on! Tuleekohan muut kaupungit tänään?

Vierailija
5074/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä luki, muissa kesken ja Joensuussa luki "hyväksytty, odottaa ylempien hakukohteiden tuloksia". :)

Vierailija
5075/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis missä viipyy muut kaupungit......

Tulis edes Joensuusta kaikki...

Vierailija
5076/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, eli ns tavalliseen hakuun Joensuussa tosi kova pisterajat, jos yli 90 jättää 5. Varasijalle! Maisteriin näkyi olevan n 80p varasija eli tavalliseen noin paljon vaikeampi päästä kuin maisteriin, myös Joensuussa! Mitenköhän sinulle voi jo näkyä pisteet, ehkä muillekin alkaa kohta tulla!

No täähän käytännössä oli koko maan haku, niin monella on Joensuu vaikka sitten sijalla 5. Joensuun pisteraja laskee ropisten kunhan muut kaupungit julkaisevat. Virallinen pisteraja on se, mikä on haun päätyttyä perjantai-iltapäivänä tilanne ja samalla varasijat menee kiinni viikonlopuksi.

Vierailija
5077/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan jäätävää että osalla on ollut jo tunteja opintopaikka, varasija tai kesken, ja itsellä edelleen kesken kesken sekä maisterissa että tavan puolella...Aaaargh!

Vierailija
5078/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on ihan jäätävää että osalla on ollut jo tunteja opintopaikka, varasija tai kesken, ja itsellä edelleen kesken kesken sekä maisterissa että tavan puolella...Aaaargh!

Tarkotin siis opintopaikka, varasija tai hylsy.

Vierailija
5079/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli voisko alle 60p päästä joensuuhun? Vai onko se sinetöity että ei pääse kun kerran niin lukee

Vierailija
5080/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli voisko alle 60p päästä joensuuhun? Vai onko se sinetöity että ei pääse kun kerran niin lukee

ei pääse. aiemminkin on ollut minimipistemäärä mikä pitää vähintään saada kokeesta vrt parhaisiin hakijoihin, että voi päästä sisään/varasijalle. Ikävä kyllä :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä