Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Psykologia 2019

Vierailija
15.07.2018 |

Hei tein tällasen jo nyt tosi ajoissa, jotta tää ehtisi tavoittaa mahdollisimman monen ennen ensi kevättä. :D Ja voihan tässä jo fiilistellä seuraavia pääsykokeita etukäteen vaikka niiden sisällöstä ei vielä olekaan paljoa tietoa.
Tän vuoden keskustelu oli musta ihanaa seurattavaa, ja vaikka ite onnekseni pääsin jo tänä vuonna sisään niin olis mulla mielenkiintoa mahdollisesti auttaa muita ens vuonna (hki/tku/tre) hakevia. (Varsinkin jos koe pysyy vielä tän vuoden samanlaisena kuin mitä se oli nyt tänä keväänä:)!)

Kommentit (5687)

Vierailija
5021/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MITÄÄÄ IHMETTÄ Joensuu "Hyväksytty (odottaa ylempien hakukohteiden tuloksia)"... aloin vaan itkemään ja hokemaan ittekseni että "mitä ihmettä"... apua oon niin onnellinen! Tää keskustelu on kyllä ollut niin henkireikä tulosten odotteluun!

Joku tais kysyä hyväksyttyjen pisteitä, koodin perusteella pisteet 213.4, todistuksesta mä sain 119.8.

Mäkään en päässy OP:n tunnuksilla opintopolkuun mutta toisen pankin tunnuksilla pääsin joten ongelma on kyllä OP:n päässä :P

Mulla oli sama reaktio! 😁 Menin opintopolkuun fiiliksellä, et siellä on kaikki kesken ja kun näin ton "hyväksytty" niin itkuhan siinä tuli, eikä tätä voi uskoa! Nyt vaan ootellaan, että varmistuu mihin kaupunkiin mennään 😎

Vierailija
5022/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tosiaan hyväksytty, luulen pääseväni yhteispisteillä ja olen ensikertalainen. Koko kevään oon luullu ettei mitään mahdollisuuksia pääsyn suhteen! En kyllä vieläkään usko tätä todeksi :D

Onneksi olkoon!! :) Ihanaa yllättyä positiivisesti. Miten arvioit tehneesi kokeessa?

Tarkennuksena vielä siis, että perässä lukee suluissa, että odottaa ylempiä :) Matikasta osasin tehdä sen ekan monivalinnan. Laskemaan en kuitenkaan lähtenyt ja veikkasin tuloksia loppuosan tehtävään :D Matikan kunnollinen monivalinta meni hyvin. Artikkeleita en edes vaivautunut tarkistamaan, mut kai ne näköjään meni sit yllättävänkin hyvin! Logiikasta ehdin tehdä noin puolet. Lähtöpisteitä noin 130, mutta koodia en oo katsonut.

Voisitko katsoa koodista ne koepisteet? Kiinnostaa kuumeilijaa...

Koodissa jonosija 84 ja pisteitä 210,56 eli kokeesta noin 80. Miten muka oon näillä päässyt sisään, jos sijoitus on noinkin kaukana??

Jos laskee kaikki kaupungit mukaan, 141 pääsee opintopolun mukaan yhteispisteillä sisään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5023/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan mahiksia minnekkään 81 koepisteellä? Paperit huonot.

Vierailija
5024/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tosiaan hyväksytty, luulen pääseväni yhteispisteillä ja olen ensikertalainen. Koko kevään oon luullu ettei mitään mahdollisuuksia pääsyn suhteen! En kyllä vieläkään usko tätä todeksi :D

Onneksi olkoon!! :) Ihanaa yllättyä positiivisesti. Miten arvioit tehneesi kokeessa?

Tarkennuksena vielä siis, että perässä lukee suluissa, että odottaa ylempiä :) Matikasta osasin tehdä sen ekan monivalinnan. Laskemaan en kuitenkaan lähtenyt ja veikkasin tuloksia loppuosan tehtävään :D Matikan kunnollinen monivalinta meni hyvin. Artikkeleita en edes vaivautunut tarkistamaan, mut kai ne näköjään meni sit yllättävänkin hyvin! Logiikasta ehdin tehdä noin puolet. Lähtöpisteitä noin 130, mutta koodia en oo katsonut.

Voisitko katsoa koodista ne koepisteet? Kiinnostaa kuumeilijaa...

Koodissa jonosija 84 ja pisteitä 210,56 eli kokeesta noin 80. Miten muka oon näillä päässyt sisään, jos sijoitus on noinkin kaukana??

Sieltä on perattu ylemmäs päässeitä pois. Maisteria ja muita aloja - sekä varmasti myös muita kaupunkeja.

Vierailija
5025/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli onkohan niillä jotka eivät ole päässeet vielä kesken status?

Vierailija
5026/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin Joensuuhun!!! Osuuspankin tunnuksilla!! Hurraa! Mistä näen pisteeni?

Vierailija
5027/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa lukea kaikkia kommentteja, mutta täällä siis 120 pistettä saanut maisterihakija.

Luin tosiaan vaativan työni ohella lauantaisin syksystä asti ja olin netin matikan valmennuskurssilla.

Viimeisen kuukauden luin kaiken vapaa-ajan eli tein 70-80 tuntista työviikkoa. Uhrasin kaiken muun elämän vuoden ajan lähes tämän pääsykokeen takia. Sunnuntaina usein vain olin zombina kotona väsymyksestä.

Olen siis tehnyt melko paljon töitä tuon eteen. Yhden vuoden tein 120 opintopistettä ja parhaimmillaan kahta työtä yhtä aikaa, että sain psykan opinnot kasaan. Eli siis työmäärä on ollut iso.

Myönnän kyllä, että olen myös matemaattisesti lahjakas ja minulla on hyvä looginen päättelykyky.

Minulla meni jokainen osa-alue tasaisen hyvin, mutta luulisin, että pari virhettä/osa-alue.

Tämän enempää en jaksa raportoida. Olen töissä ja onnesta sekaisin.

Eli siis et lukenut vain lauantaisin?

Vierailija
5028/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon niin ilonen teidän puolesta!

odotan vielä, koepistetillä menossa jos pääsen, alkaa itkettää tää odottaminen :D 

mut luulis et meilleki joensuu tulis tänään sentään

Vierailija
5029/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MITÄÄÄ IHMETTÄ Joensuu "Hyväksytty (odottaa ylempien hakukohteiden tuloksia)"... aloin vaan itkemään ja hokemaan ittekseni että "mitä ihmettä"... apua oon niin onnellinen! Tää keskustelu on kyllä ollut niin henkireikä tulosten odotteluun!

Joku tais kysyä hyväksyttyjen pisteitä, koodin perusteella pisteet 213.4, todistuksesta mä sain 119.8.

Mäkään en päässy OP:n tunnuksilla opintopolkuun mutta toisen pankin tunnuksilla pääsin joten ongelma on kyllä OP:n päässä :P

Onneksi olkoon!! :) Jaksatko eritellä vähän miten kokeen eri osiot sulla meni?

Kiitos! En oo missään "tarkistanu" mun koevastauksia joten en tiiä paljonko tästä on apua, mutta oman arvioni mukaan molemmat matikan osiot meni lähes täysin oikein. Artikkelit ei varmaan mennyt niin hyvin, sinällään koin ymmärtäneeni ja "osanneeni" artikkelit mutta en muistanut asioita niin yksityiskohtasesti joten luulisin että aika paljon pisteitä on siinä karissut. Logiikasta ehin tehdä ehkä puolet tai kolmasosan ja loput arvasin.

Vierailija
5030/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa lukea kaikkia kommentteja, mutta täällä siis 120 pistettä saanut maisterihakija.

Luin tosiaan vaativan työni ohella lauantaisin syksystä asti ja olin netin matikan valmennuskurssilla.

Viimeisen kuukauden luin kaiken vapaa-ajan eli tein 70-80 tuntista työviikkoa. Uhrasin kaiken muun elämän vuoden ajan lähes tämän pääsykokeen takia. Sunnuntaina usein vain olin zombina kotona väsymyksestä.

Olen siis tehnyt melko paljon töitä tuon eteen. Yhden vuoden tein 120 opintopistettä ja parhaimmillaan kahta työtä yhtä aikaa, että sain psykan opinnot kasaan. Eli siis työmäärä on ollut iso.

Myönnän kyllä, että olen myös matemaattisesti lahjakas ja minulla on hyvä looginen päättelykyky.

Minulla meni jokainen osa-alue tasaisen hyvin, mutta luulisin, että pari virhettä/osa-alue.

Viimeisenä kuukautena artikkeleita luin myös aamuisin, iltaisin ja vappuna ja pääsiäisenä. Tuo oli vain ensimmäinen reaktio, että ei voi olla mahdollista, että ilman kunnollista aikaa lukea pääsin sisään. Lauantaisin luin loka-maaliskuu. Lopetan nyt tämän palstan seuraamisen. Onnea kaikille sisäänpääseville ja voimia teille, jotka ette päässeet vielä!

Vierailija
5031/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan mahiksia minnekkään 81 koepisteellä? Paperit huonot.

Siis häh, mistä näet sun koepisteesi jollei sua oo jo hyväksytty jonnekin?

Vierailija
5032/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeisenä kuukautena artikkeleita luin myös aamuisin, iltaisin ja vappuna ja pääsiäisenä. Tuo oli vain ensimmäinen reaktio, että ei voi olla mahdollista, että ilman kunnollista aikaa lukea pääsin sisään. Lauantaisin luin loka-maaliskuu. Lopetan nyt tämän palstan seuraamisen. Onnea kaikille sisäänpääseville ja voimia teille, jotka ette päässeet vielä!

No niin, ajattelinkin, ettei oo mitenkään mahdollista päästä sisään jos kerran viikossa lukee. Onnea vielä paikasta, senkin nero!

Vierailija
5033/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeisen kuukauden myös aamuisin ennen töitä, töiden jälkeen illalla ja vappuna ja pääsiäisenä.

Vierailija
5034/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ohjeet, millä katsoa pisteet:

1. Klikkaa oma opintopolku

2. Paina f12 (web-kehitystyökalut avautuvat)

3. Paina Network-välilehti auki kehitystyökaluista

4. Päivitä sivu (esim. F5)

5. Valitse Network-välilehdestä XHR-filtteri (näyttää pelkät XHR-pyynnöt/vastaukset)

6. Klikkaa applications-pyynnöstä

7. Klikkaa preview

8. Avaa myös kuvassa näkyvä polku nuolista (tunnistettavissa olevat tiedot poistettu kuvasta)

8. (root) -> 0 -> hakemus -> state -> valintatulos -> hakutoiveet (huomaa että alkavat nollasta)

9. Valitse hakutoive, jonka pisteet haluat nähdä (ainoastaan hyväksytty/varasija-tilanteessa olevista näin itse)

10. Pisteet näkyvät 'pisteet'-nimisestä muuttujasta.

Vierailija
5035/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitte pisteenne? Auttakaa avutonta! Pääsin Joensuuhun, mut en tiiä mistä löydän pisteet XDD

Vierailija
5036/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin myös Joensuuhun jihuuuuu!! Olin ihan shokissa kun näin tuloksen. En olisi ikinä uskonut, että voisin päästä! Tietääkö joku mitä tarkoittaa jonosija 43? Voiskohan olla mahdollisuus päästä Jyväskyläänkin? Pisteet oli 224.

Vierailija
5037/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ohjeet, millä katsoa pisteet:

1. Klikkaa oma opintopolku

2. Paina f12 (web-kehitystyökalut avautuvat)

3. Paina Network-välilehti auki kehitystyökaluista

4. Päivitä sivu (esim. F5)

5. Valitse Network-välilehdestä XHR-filtteri (näyttää pelkät XHR-pyynnöt/vastaukset)

6. Klikkaa applications-pyynnöstä

7. Klikkaa preview

8. Avaa myös kuvassa näkyvä polku nuolista (tunnistettavissa olevat tiedot poistettu kuvasta)

8. (root) -> 0 -> hakemus -> state -> valintatulos -> hakutoiveet (huomaa että alkavat nollasta)

9. Valitse hakutoive, jonka pisteet haluat nähdä (ainoastaan hyväksytty/varasija-tilanteessa olevista näin itse)

10. Pisteet näkyvät 'pisteet'-nimisestä muuttujasta.

Näkeekö tuolta pisteet, vaikka Opintopolussa on kaikki kesken? 🤔

Vierailija
5038/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään tietoa tuleeko kaikkien psykologiaan hakeneiden tiedot tänään? Vai voidaanko ne porrastaa kahdelle eri päivälle?

Vierailija
5039/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirmuisesti onnea kaikille jotka pääsivät ja kaikille joille vielä tulee myöhemmin tieto! Olette todellakin opiskelupaikkanne ansainneet! Ja teille jotka ette päässeet, hirmuisesti tsemppiä jätkoon! Ymmärrän, että se tuntuu pahalta, mutta onneksi elämä jatkuu tämänkin jälkeen! T. Eri alalle hakenut, joka on seuraillut tätä keskustelua pitkään ja tuskin pääsee omaan unelmapaikkaansa sisään tällä kertaa

Vierailija
5040/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näen pisteet vain siinä kohdassa, missä minulla on tulos (varasija, sniff).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä