Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Psykologia 2019

Vierailija
15.07.2018 |

Hei tein tällasen jo nyt tosi ajoissa, jotta tää ehtisi tavoittaa mahdollisimman monen ennen ensi kevättä. :D Ja voihan tässä jo fiilistellä seuraavia pääsykokeita etukäteen vaikka niiden sisällöstä ei vielä olekaan paljoa tietoa.
Tän vuoden keskustelu oli musta ihanaa seurattavaa, ja vaikka ite onnekseni pääsin jo tänä vuonna sisään niin olis mulla mielenkiintoa mahdollisesti auttaa muita ens vuonna (hki/tku/tre) hakevia. (Varsinkin jos koe pysyy vielä tän vuoden samanlaisena kuin mitä se oli nyt tänä keväänä:)!)

Kommentit (5687)

Vierailija
4981/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääsin ainaki joensuun maisteriin ja nyt itken töissä omassa huoneessa

Onnea!! Mitä sinulla on ylempänä? Helsingin maisteri?

Pikkuhiljaa pomolle ilmoitusta, että syksyllä lähden..!

Kiitos, Helsinki tosiaan joo. Ja näyttäisi, että 120 pistettä eli todnäk sinne sitten?

Juuri tässä sähköpostia kirjoittelen.

Siis kuuluit 1 % parhaimmistoon? Vau! Menikö susta sulla niin hyvin koe?

Joo, en ymmärrä. Töiden ohella luin lauantaisin. Mutta meni se ihan tasaisen hyvin, mutta mokailin myös vähän eli ei täydellisesti kuitenkaan.

Jaksaisitko eritellä miten sulla meni eri osa-alueet? :)

Vierailija
4982/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Opintopolun "Hakemukseni"-kohdassa kaikki kesken.  Lukeeko jollakin teistä siellä hyväksytty, hylätty tai edes jotain muuta kuin tuo kesken?

En ole lähtenyt tähän koodihommaan ollenkaan, enkä lähde :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4983/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama!! Mitä tuo jonosija tarkottaa? Jos on esim 3. niin tarkoittaako että 3.parhain?

Vierailija
4984/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tosiaan hyväksytty, luulen pääseväni yhteispisteillä ja olen ensikertalainen. Koko kevään oon luullu ettei mitään mahdollisuuksia pääsyn suhteen! En kyllä vieläkään usko tätä todeksi :D

Onneksi olkoon!! :) Ihanaa yllättyä positiivisesti. Miten arvioit tehneesi kokeessa?

Tarkennuksena vielä siis, että perässä lukee suluissa, että odottaa ylempiä :) Matikasta osasin tehdä sen ekan monivalinnan. Laskemaan en kuitenkaan lähtenyt ja veikkasin tuloksia loppuosan tehtävään :D Matikan kunnollinen monivalinta meni hyvin. Artikkeleita en edes vaivautunut tarkistamaan, mut kai ne näköjään meni sit yllättävänkin hyvin! Logiikasta ehdin tehdä noin puolet. Lähtöpisteitä noin 130, mutta koodia en oo katsonut.

Oho. Kiitos kun kerroit. Jos tosiaan tolla suorituksella saa 110 koepistettä niin eihän mulla sitten mitään hätää ole.. :D

Mulle tuli vähän sama fiilis... :) Tulis nyt vaan tuloksekset, ett pääsis jatkamaan elämää ohonkin suuntaan.

Vierailija
4985/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noita pisteitä koodissa tulkitaan, jos on tyyliin 186.123

Vierailija
4986/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääsin ainaki joensuun maisteriin ja nyt itken töissä omassa huoneessa

Onnea!! Mitä sinulla on ylempänä? Helsingin maisteri?

Pikkuhiljaa pomolle ilmoitusta, että syksyllä lähden..!

Kiitos, Helsinki tosiaan joo. Ja näyttäisi, että 120 pistettä eli todnäk sinne sitten?

Juuri tässä sähköpostia kirjoittelen.

Siis kuuluit 1 % parhaimmistoon? Vau! Menikö susta sulla niin hyvin koe?

Joo, en ymmärrä. Töiden ohella luin lauantaisin. Mutta meni se ihan tasaisen hyvin, mutta mokailin myös vähän eli ei täydellisesti kuitenkaan.

Vain lauantaisin?!

Vierailija
4987/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi oikeesti uskoo tätä! Joensuu 5.sijalla ja Hyväksytty (odottaa ylempien hakukohteiden tuloksia)

Onneksi olkoon!! :) Nyt voi jo vähän rentoutua kun koulupaikka on varmistunut ja enää pitää jännittää kaupunkia. Miten sun koe meni? :)

Itse en vieläkään pääse opintopolkuun kun oon op -pankin asiakas, niin haluaisin kuulla miten sisänpäässeillä mennyt koe että vois vähän suhteuttaa itseeni.😅

Eikös niistä onneksi kuuluisi tulla spostia asap, kun tiedot ovat päivittyneet? siinä mielessä ei hätää teillä keillä on op:n tili. :) 

Vierailija
4988/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Töiden ohella luin lauantaisin”

Vau. Mulla pääs pieni itkunsekainen naurahdus. Kun miettii omaa (ja ketjun perusteella ilmeisesti myös monen muun hakijan) työmäärää kevään ja huhtikuun aikana. Toiset ne on ollu aikasin jonossa kun älykkyyttä ja omaksumiskykyä on jaettu! :D Me ollaan kaikki niiin erilaisia.

Jokatapauksessa valtavasti onnea sulle!! Ja tsemppiä muillekin tuloksiaan vielä odottaville ja hylsyn saaneille. Kyllä se elämä siitä suttaantuu, tavalla tai toisella. <3

Vierailija
4989/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka saitte jo tulokset, tuliko teille myös spostia?

Vierailija
4990/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi on ilmeisesti sun yhteispisteet, eli koepisteet saat ku vähennät tosta lähtöpisteet.

Vierailija
4991/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Töiden ohella luin lauantaisin”

Vau. Mulla pääs pieni itkunsekainen naurahdus. Kun miettii omaa (ja ketjun perusteella ilmeisesti myös monen muun hakijan) työmäärää kevään ja huhtikuun aikana. Toiset ne on ollu aikasin jonossa kun älykkyyttä ja omaksumiskykyä on jaettu! :D Me ollaan kaikki niiin erilaisia.

Jokatapauksessa valtavasti onnea sulle!! Ja tsemppiä muillekin tuloksiaan vielä odottaville ja hylsyn saaneille. Kyllä se elämä siitä suttaantuu, tavalla tai toisella. <3

Kuulostaa trollilta tai sitten ei lukenut vain lauantaisin. Artikkeleita ei oo mitenkään mahdollista oppia niin, että niitä lukee kerran viikossa.

Vierailija
4992/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten noita pisteitä koodissa tulkitaan, jos on tyyliin 186.123

Tähän siis tarkoitettu toi aiempi

Vierailija
4993/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi oikeesti uskoo tätä! Joensuu 5.sijalla ja Hyväksytty (odottaa ylempien hakukohteiden tuloksia)

Onneksi olkoon!! :) Nyt voi jo vähän rentoutua kun koulupaikka on varmistunut ja enää pitää jännittää kaupunkia. Miten sun koe meni? :)

Itse en vieläkään pääse opintopolkuun kun oon op -pankin asiakas, niin haluaisin kuulla miten sisänpäässeillä mennyt koe että vois vähän suhteuttaa itseeni.😅

Mulle jäi ihan hyvä fiilis kokeesta, mutta en yhtään tienny oliko helppo koe vai osasinko vaan ja osa tehtävistä meni vähän arvauksella 😁

Matikka oli tässä kokeessa ehottomasti mun vahvuus ja oon varma, että niistä tehtävistä sain paljon pisteitä. Artikkeleista en oikeen osaa sanoa, osa helppoja ja muutamia haastavia ja logiikasta en osannu tehdä ihan kaikkea ja laitoinki lopuks lottokoneen pyörimään, ku aika meinas loppua.

Vierailija
4994/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka saitte jo tulokset, tuliko teille myös spostia?

Ei tullut, en tiiä johtuuko siitä, että on 5. vaihtoehto, eikä ole hyväksyttävissä vielä

Vierailija
4995/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei te jotka saitte jo tulokset, onko teidän sukunimi alkupäässä vai loppupäässä aakkosissa?

Vierailija
4996/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitä pääsisi elämässään eteenpäin

Vierailija
4997/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään, jolla oli tänään vielä kesken, muuttunut tilanne?

Vierailija
4998/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei te jotka saitte jo tulokset, onko teidän sukunimi alkupäässä vai loppupäässä aakkosissa?

Alkupäässä

Vierailija
4999/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluun jo pelkällä valintakokeella pääsevien tulokset 

Vierailija
5000/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös niistä onneksi kuuluisi tulla spostia asap, kun tiedot ovat päivittyneet? siinä mielessä ei hätää teillä keillä on op:n tili. :) 

Siis onko vika osuuspankissa eikä opintopolussa? :o Mullakin opn tili ja oon se, joka ei oo koko aamuna päässy opintopolkuun

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä