Psykologia 2019
Hei tein tällasen jo nyt tosi ajoissa, jotta tää ehtisi tavoittaa mahdollisimman monen ennen ensi kevättä. :D Ja voihan tässä jo fiilistellä seuraavia pääsykokeita etukäteen vaikka niiden sisällöstä ei vielä olekaan paljoa tietoa.
Tän vuoden keskustelu oli musta ihanaa seurattavaa, ja vaikka ite onnekseni pääsin jo tänä vuonna sisään niin olis mulla mielenkiintoa mahdollisesti auttaa muita ens vuonna (hki/tku/tre) hakevia. (Varsinkin jos koe pysyy vielä tän vuoden samanlaisena kuin mitä se oli nyt tänä keväänä:)!)
Kommentit (5687)
Come on nyt ihan oikeesti!!!!!!! Missä ne tulokset viipyy
En hakenut psykologiaan, mutta kohdaltani loppui nyt odotus HY:ssä. 27. varasija, 60 otetaan ja kiintiössäni 12 eli se siitä sitten. Tähän olin henkisesti jo valmistautunut, mutta mitään jo olemassa olevaa varasuunnitelmaa ei ole kuin ajatuksen tasolla ja mielekästä työtä ei nykytilanteessa edes saa ja vähemmän kivasta jo sairaslomaa pariin kertaan joutunut hakemaan. :(
HELSINGIN LÄÄKIS TULI, NYT SE PSYKA TÄNNE!!!!!!!!!
Mulla ei näy pisteitä vielä, viimeisin muutos edelleen eilen :(
Vierailija kirjoitti:
Lääkiksestä ja oikiksestakin tänään tullut. Nyt psykan vuoro. Mä oon varma että psykasta edes joku tulee
Lääkis ei ole tullut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkiksestä ja oikiksestakin tänään tullut. Nyt psykan vuoro. Mä oon varma että psykasta edes joku tulee
Lääkis ei ole tullut
Ainakin jodelissa on paljon ihmisiä kertomassa ja kuviakin näkyy. Mut ei kaikkea pidä uskoo mitä netis sanotaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkis ei ole tullut
Ei ehkä kokonaan, mutta jopa Helsingin lääkis on tullu
Kuopion ja Turun lääkis on ainaki jo tullu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkis ei ole tullut
Ei ehkä kokonaan, mutta jopa Helsingin lääkis on tullu
Eläinlääkis ja hammas
Hki lääkis pisteet löytyy jo HY:n sivuilta. Se riittäs itellekin jos edes tulis ne pisteet näkyviin
Älyvuodossa Turkuun hampilääkis.
Vierailija kirjoitti:
En hakenut psykologiaan, mutta kohdaltani loppui nyt odotus HY:ssä. 27. varasija, 60 otetaan ja kiintiössäni 12 eli se siitä sitten. Tähän olin henkisesti jo valmistautunut, mutta mitään jo olemassa olevaa varasuunnitelmaa ei ole kuin ajatuksen tasolla ja mielekästä työtä ei nykytilanteessa edes saa ja vähemmän kivasta jo sairaslomaa pariin kertaan joutunut hakemaan. :(
Voi hitsi! Voiko alaa lukea avoimessa?
En tiedä uskallanko mennä opintopolkuun kun tulokset tulee. Se on niin lopullista sitten jos ei pääse varasijoille. Kuin isku vasten kasvoja ja ei enää tarvitse tulla tälle palstalle ja voi alkaa miettimään syksyn suunnitelmia. Hyi kuulostaa niin masemtavalta että parempi ois päästä apua
Vierailija kirjoitti:
JOENSUUN PSYKA TULLU
Onko totta??????
Apua mitä oikeesti? Mulla näkyy Joensuu kesken!
Varmaan aika lopullista kun Joensuun kohdalla lukee että sait kokeesta vähemmän kuin 60 pistettä? :)
Oikiksen koe oli viikkoa myöhemmin ja kokeessa piti kirjoittaa. Psykan on paree tulla tänään!