Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Psykologia 2019

Vierailija
15.07.2018 |

Hei tein tällasen jo nyt tosi ajoissa, jotta tää ehtisi tavoittaa mahdollisimman monen ennen ensi kevättä. :D Ja voihan tässä jo fiilistellä seuraavia pääsykokeita etukäteen vaikka niiden sisällöstä ei vielä olekaan paljoa tietoa.
Tän vuoden keskustelu oli musta ihanaa seurattavaa, ja vaikka ite onnekseni pääsin jo tänä vuonna sisään niin olis mulla mielenkiintoa mahdollisesti auttaa muita ens vuonna (hki/tku/tre) hakevia. (Varsinkin jos koe pysyy vielä tän vuoden samanlaisena kuin mitä se oli nyt tänä keväänä:)!)

Kommentit (5687)

Vierailija
4741/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4742/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on varmaan myös paljon muita, jotka jännittää tuloksia töissä? Itse päivittelen jokaisessa mahdollisessa välissä työkoneella epätoivoisesti tätä keskustelua ja opintopolkua, toivon oikeen että tulis mahdollisimman kiireinen päivä ja vaikeita asiakkaita, etten ehtis ajatella koko ajan pelkästään tuloksia! :D Pelottaa hiukan olla asiakaspalvelussa töissä, jos tulee huonoja uutisia kesken työpäivän, saattaa olla aika vaikeaa pitää pakka kasassa.

Miten olis unohtaa asia työpäivän ajaksi? Terve ratkaisu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4743/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan tänään vihdoinkin se päivä? Jännittää!

Vierailija
4744/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna tulosten on tultava. For real. Kaikki ihmiset ympärillä iloitsee koulupaikoistaan. Mulla on pinna jo niin hemmetin kireellä tästä odottamisesta. Huomenna aamuvuoroon töihin enkä tasan saa nukuttuakaan..

Perjantaina on tulosten tultava

Vierailija
4745/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on varmaan myös paljon muita, jotka jännittää tuloksia töissä? Itse päivittelen jokaisessa mahdollisessa välissä työkoneella epätoivoisesti tätä keskustelua ja opintopolkua, toivon oikeen että tulis mahdollisimman kiireinen päivä ja vaikeita asiakkaita, etten ehtis ajatella koko ajan pelkästään tuloksia! :D Pelottaa hiukan olla asiakaspalvelussa töissä, jos tulee huonoja uutisia kesken työpäivän, saattaa olla aika vaikeaa pitää pakka kasassa.

Voi kumpa onnistuiskin! :D helpottais tätä piinaavaa odottelua kummasti!

Vierailija
4746/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika mitätön asia olis jos sen pystyis noin vaan unohtamaan, oli töissä tai ei.. 😅

Vierailija
4747/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulevat psykologit on aika IIIIHQUI tämän ketjun perusteella.

Pakkomielteisiä. Neuroottisia. Lapsellisia.

"Tänään on tultaVA, tai...."

Vierailija
4748/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika mitätön asia olis jos sen pystyis noin vaan unohtamaan, oli töissä tai ei.. 😅

Ei vaan terve suhtautuminen. Ei edes aloita etukäteen spekulointia. Tieto tulee xx eli perjantaina ja silloin tarkistan sen

Vierailija
4749/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on aika kypsää purkaa tänne jännitystä läheisten tai vaikka asiakkaiden sijaan...

Vierailija
4750/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jollain sitten se ei vaikuta niin radikaalisti koko seuraavan vuoden sisältöön pääseekö vai ei? Itellä vaikuttaa, asiat menee todella erilailla jos pääsen tai en pääse, erityisesti jos en pääse niin paljon hankaluuksia tiedossa erinäisiin asioihin liittyen. Siksi jännittää aivan helvetisti ja kun on nyt tullut paljon jo teaseria siitä että tulokset tulevat minä hetkenä hyvänsä, niin kai nyt helvetti sitten haluan ne tietää heti kun mahdollista. Siksi päivittelen vähän väliä näitä sivuja.

Vierailija
4751/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan terve suhtautuminen. Ei edes aloita etukäteen spekulointia. Tieto tulee xx eli perjantaina ja silloin tarkistan sen

Mun mielestä on paljon terveempää jännittää ja odottaa tulosten tulemista, koska onhan kyseessä iso, koko loppuelämään vaikuttava asia. Itse kuulostat sen verran välinpitämättömältä, että onkohan sulla edes oikeaa kiinnostusta alaa kohtaan?

Vierailija
4752/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppis tuli nyt ainakin. Ehkä me kohta..

Vierailija
4753/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tulevat psykologit on intohimosia ja välittäviä ihmisiä... Hirveetä...

Vierailija
4754/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden, jotka eivät psykalle ole tosissaan hakeneet, on hankala ymmärtää tätä meidän prosessia.

Itselläkin takana jo kolme välivuotta, joiden aikana on tuntunut siltä, että koko elämä on junnannut paikallaan samalla kun ympärillä olevat ihmiset suuntaavat eteenpäin. Päivääkään en ole elänyt ajattelematta tätä unelmaa opiskelupaikasta. Odottamisen ja ajattelemisen lisäksi tämä prosessi on vaatinut tuhansia tunteja kovaa töitä, stressiä, itkua ja naurua.

Nyt kun taas on tulosten julkistamisen aika, niin en yritäkään sulkea jännitystä ja stressiä pois mielestäni, en edes töissä. Omalla tavallaan tämä vuosittain toistuva piinaava jännitys on kiehtovaa, samoin pääsykoelukemisessa tapahtuva itsensä haastaminen. Tulokset voivat tulla milloin vain ja ne tulevat vaikuttamaan meidän jokaisen tulevaisuuteen.

Vierailija
4755/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jollain sitten se ei vaikuta niin radikaalisti koko seuraavan vuoden sisältöön pääseekö vai ei? Itellä vaikuttaa, asiat menee todella erilailla jos pääsen tai en pääse, erityisesti jos en pääse niin paljon hankaluuksia tiedossa erinäisiin asioihin liittyen. Siksi jännittää aivan helvetisti ja kun on nyt tullut paljon jo teaseria siitä että tulokset tulevat minä hetkenä hyvänsä, niin kai nyt helvetti sitten haluan ne tietää heti kun mahdollista. Siksi päivittelen vähän väliä näitä sivuja.

Tottakai jännittää ja vaikuttaa kaikkeen. Itse vaan selviää vähemmällä, kun tietää ettei se tulos tule nopeemmin vaikka kuinka käy katsomassa. Eikä se yhtään helpota. Itse on antanut itselleen luvan alkaa tarkistelemaan jo viikkoja aikaisemmin. Kun olisi voinut vaan todeta, että tulokset tulee perjantaina, kuten lääkikseen hakijat asiaan suhtautuu

Vierailija
4756/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ihminen vauva.fi sivulla, lukemassa spekulointia.. :D

Vierailija
4757/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on just hauskaa, tämä yhteinen jännittäminen loppumetreillä! Mielestäni kuvastaa kannustavaa yhteishenkeä tässä keskustelussa. Tuskin kaikki täällä kävelee ympyrää hokien ”ehkä tänään, ehkä tänään”, mutta foorumille on mukava jakaa jännittäviä tunnelmiaan ja tavallaan ottaa ”ilo” irti koko kevään uurastuksesta loppuun asti - vaikka pian pettymykseksi vaihtuisikin. Ei nyt ruveta vänkäämään siitä, kuka on tosissaan ja kenelle oikeasti tärkeää. Kukin odottaa tuloksia omalla tyylillään ja ainakin minusta kiva, että tähän keskusteluun mahtuvat kaikki!

Vierailija
4758/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole aikaisemmin tänne kirjoittanut, mutta seurannut keskustelua melkein alusta asti :)

Itse työskentelen asiakaspalvelussa, jonka vuoksi päätin tarkistaa tulokset vasta perjantaina työpäivän jälkeen. Vaikka onkin vaikeaa sinne asti olla katsomatta (jos tuloksest tulevat siis tänään tai huomenna), niin pystyn ainakin tekemään työpäivän kunnolla. Näin siis sen varalta, että en tulisi valituksi. 

Mutta jos tuloksia alkaa tippumaan, niin laittakaa tänne viestiä! Mielenkiintoista nähdä ja seurata miten muilla menee ja saa vähän helpotusta omaan jännittämiseen. 

Vierailija
4759/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai jännittää ja vaikuttaa kaikkeen. Itse vaan selviää vähemmällä, kun tietää ettei se tulos tule nopeemmin vaikka kuinka käy katsomassa. Eikä se yhtään helpota. Itse on antanut itselleen luvan alkaa tarkistelemaan jo viikkoja aikaisemmin. Kun olisi voinut vaan todeta, että tulokset tulee perjantaina, kuten lääkikseen hakijat asiaan suhtautuu

Ai suhtautuu vai? :DD Yliksen lääkiskeskustelu nyt vasta psykoosimeininkiä on ollutkin... siellä on käyty noi kooditkin läpi miljoona kertaa enemmän kun täällä.

Vierailija
4760/5687 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohda työaikana omat asiat .