Psykologia 2019
Hei tein tällasen jo nyt tosi ajoissa, jotta tää ehtisi tavoittaa mahdollisimman monen ennen ensi kevättä. :D Ja voihan tässä jo fiilistellä seuraavia pääsykokeita etukäteen vaikka niiden sisällöstä ei vielä olekaan paljoa tietoa.
Tän vuoden keskustelu oli musta ihanaa seurattavaa, ja vaikka ite onnekseni pääsin jo tänä vuonna sisään niin olis mulla mielenkiintoa mahdollisesti auttaa muita ens vuonna (hki/tku/tre) hakevia. (Varsinkin jos koe pysyy vielä tän vuoden samanlaisena kuin mitä se oli nyt tänä keväänä:)!)
Kommentit (5687)
Vierailija kirjoitti:
mulla on joensuu hyväksytty!!! jonosijassa lukee lähdekoodissa 76? ja pisteet 212.8
Luuletko että oot koe- vai yhteispistejonossa päässyt sisälle? Onneksi olkoon koulupaikasta!! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mulla on joensuu hyväksytty!!! jonosijassa lukee lähdekoodissa 76? ja pisteet 212.8
Monesko Joensuu oli sulla? Jos ei eka niin lukeeko siinä myös et odottaa ylempiä hakukohteita?
oli 5. ja joo, odottaa ylempiä
Mulla joensuu edelleen kesken ja on mulla 6.vaihtoehto
Miksi mulla näkyy, että sait vähemmän kuin 60 pistettä ja lähdekoodissa taas pisteet: 120.488? Tossahan on tuplasti enemmän pisteitä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mulla näkyy, että sait vähemmän kuin 60 pistettä ja lähdekoodissa taas pisteet: 120.488? Tossahan on tuplasti enemmän pisteitä.
Ne on yhteispisteet noi 120
Mitä veikkaatte ”vaikeusjärjestykseksi” jos kaikki kandi plus maisteri ja maisterit laitetaan yhteen?
Vierailija kirjoitti:
oisko kyseessä yhteispisteet?
Te joilla kesken, ootteko aakkosten loppupäässä? Itsellä ainakin näin
Jos teillä on Joensuu Kesken, että varmaankaan päässeet. Koska mulle lukee Joensuun kohdalla Hyväksytty, odottaa ylempiä hakukohteita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monesko Joensuu oli sulla? Jos ei eka niin lukeeko siinä myös et odottaa ylempiä hakukohteita?
Miten voi jonosija olla 76 ja hyväksytty kun Joensuuhun otetaan 40? Jännää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että oot koe- vai yhteispistejonossa päässyt sisälle? Onneksi olkoon koulupaikasta!! :)
Eiköhän toi mee kepeesti yhteispisteisiin
MITÄ TARKOTTAA JOENSUUN HYVÄKSYTTY??? Oonko oikeesti päässy sisään? Perässä lukee, et odottaa ylempien hakukohteiden tuloksia...
Voisko joku laittaa kuvakaappauksen jos on hyväksytty tai lukee jotankin? en usko enää muuten näihin juttuihin... :/
Onks kukaan soittanu OP:lle tästä?
Paljon oli maksimi koepisteet
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku laittaa kuvakaappauksen jos on hyväksytty tai lukee jotankin? en usko enää muuten näihin juttuihin... :/
Usko!! ne tulivat nyt. Onnea kaikille
Vierailija kirjoitti:
Onks kukaan soittanu OP:lle tästä?
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteispisteillä ehdottomasti, yo-pisteitä oli se noin 135. Kiitos!!
Vierailija kirjoitti:
Jos teillä on Joensuu Kesken, että varmaankaan päässeet. Koska mulle lukee Joensuun kohdalla Hyväksytty, odottaa ylempiä hakukohteita
No siis, koska sinulla hyväksytyllä on ylemmät hakukohteet kesken, niin totta kai joku muu voi vielä päästä Joensuuhun.
Sinä saat ylemmän hakukohteen paikan -> Joensuusta vapautuu paikka, jonka joku muu saa.
Tiedän tunteen. Olen hakenut kuusi kertaa tietylle alalle (ei psyka, siksi en ole aiemmin kirjoittanut tähän keskusteluun), eikä ole tärpännyt. Muutama 1. varasija plakkarissa. Tänä vuonna alistuin ja hain "helpompaa" ei niin mielekästä alaa. Odotan itsekin tuloksia, mutta huomaan ettei oikeastaan edes kiinnosta, mitä niissä sanotaan.
Joka tapauksessa: vaikka nyt sinusta tuntuu pahalta, niin aika ja elämä vie ja kuljettaa eteenpäin. Aina tulee uusia mahdollisuuksia, vaikka nyt ei siltä tunnukaan. Minua on näinä vuosina lohduttanut hirveästi ajatus siitä, että vaikka nyt elämä tuntuu ihan kamalan vaikealta ja junnaavalta, niin kun jaksaa vaan yrittää, tulevaisuudessa sinnikkyys varmasti palkitaan tavalla tai toisella. Suret ja harmittelet rauhassa. ♥