Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Psykologia 2019

Vierailija
15.07.2018 |

Hei tein tällasen jo nyt tosi ajoissa, jotta tää ehtisi tavoittaa mahdollisimman monen ennen ensi kevättä. :D Ja voihan tässä jo fiilistellä seuraavia pääsykokeita etukäteen vaikka niiden sisällöstä ei vielä olekaan paljoa tietoa.
Tän vuoden keskustelu oli musta ihanaa seurattavaa, ja vaikka ite onnekseni pääsin jo tänä vuonna sisään niin olis mulla mielenkiintoa mahdollisesti auttaa muita ens vuonna (hki/tku/tre) hakevia. (Varsinkin jos koe pysyy vielä tän vuoden samanlaisena kuin mitä se oli nyt tänä keväänä:)!)

Kommentit (5687)

Vierailija
4481/5687 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin, että laitoin tänään samat vaatteet kuin mitä oli kokeessa päällä. Ehkä se on nyt kohtaloa ja tulokset tulis tänään. :D

Vierailija
4482/5687 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tulokset tosiaan tulisi jo huomenna. Matikassa ja tilastotieteessä olen pompannut jo 9. varasijalle, huj. Alan pikkuhiljaa uskaltaa toivoa, että jos musta ei tulekaan psykologian opiskelijaa niin sentään yliopisto-opiskelija kuitenkin.

Jos sulla meni noin hyvin tilastomatikan pääsykoe, niin varmasti on hyvät mahdollisuudet päästä psykologiaan! :)

Olisikin näin, mutta ei siinä ollut kirjoittaneille pääsykoetta lainkaan. Pelkillä yo-papereilla olen nyt noussut tuohon asti, mutta psykalle pääsemisessä keskitasoisista arvosanoistani ei välttämättä ole mitään apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4483/5687 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että tänään tuleen päivälle tulokset. Tai viimeistään huomenna. Mä huomaan jännitykseni siitä että ei maistu ruoka enää. En pysty syömään aamupalalla mitään muuta kuin kahvia. Illalla jännitys laantuu mutta näin aina aamuisin se kasvaa kun periaatteessa tulokset voivat tulla millä sekunnilla hyvänsä.

Ite oon ihan mahoton stressisyöjä, alkaa pikkuhiljaa varmaan näkyä lantiolla tää stressi ja juhannuksen kolmipäivänen grillailu :D 

Vierailija
4484/5687 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin näin viimeyönä unta tuloksista. Siinä ne tulivat samanlaisena korjattuna konseptipaperina kuin aikoinaan lukion kokeet, ja mulla oli monessa kohtaa nollaa pistettä tai vain vähän pisteitä, ja lopputulos oli joku 25p. :’D

Mulla oli kans yhessä unessa tollanen :D ja sit siinä kokeessa oli kaikkia osioita mitä ei oikeesti ollut, mm. että piti keksiä synonyymeja tai vastakohtia jollekin sanoille.. Olin saanut 90/100 pistettä yllätyksekseni mutta silti en päässyt sisään ja mietin vaan et voi helvetti jos taso on näin kova niin en varmaan pääse ikinä.. :D

xDD Voi eih, tää kuulostaa kyllä vielä pahemmalta kuin huonot pisteet.

Vierailija
4485/5687 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Argh, ei taida tulla vielä tänäänkään :(

Vierailija
4486/5687 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi koskaan pitänyt alkaa tuijotella sitä koodia - nyt siitä vaan tulee paranoidi olo. Onko kaikilla muillakin siinä sellainen kohta, missä lukee jotain tyyliin "Hyvaksytty-Kesken" - valintatulos-kohdan jälkeen? Jotain vastaavaa pomppaa sekä tietokoneella että kännykällä.

Tuossa kuva, miltä oma koodi näyttää:

https://ibb.co/CKRwdc2

En todellakaan usko pääseväni sisään, niin haluaisin ehkä kuulla, että kaikilta löytyy tuo samanlainen teksti, niin sitten ei lähtisi nyt turhaan heräämään toivo.

Vierailija
4487/5687 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi koskaan pitänyt alkaa tuijotella sitä koodia - nyt siitä vaan tulee paranoidi olo. Onko kaikilla muillakin siinä sellainen kohta, missä lukee jotain tyyliin "Hyvaksytty-Kesken" - valintatulos-kohdan jälkeen? Jotain vastaavaa pomppaa sekä tietokoneella että kännykällä.

En todellakaan usko pääseväni sisään, niin haluaisin ehkä kuulla, että kaikilta löytyy tuo samanlainen teksti, niin sitten ei lähtisi nyt turhaan heräämään toivo.

Löytyy tuo teksti kaikilta.

Vierailija
4488/5687 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko toi millä selaimella/koneella? Mulla koko koodi erinäköinen

Vierailija
4489/5687 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna tulosten tuli olla siirrettynä sijoitteluun 26.6., tulokset tulivat samana päivänä. Tänä vuonna tulosten tulee olla sijoittelussa 25.6., voisiko siis olla, että tulokset tulevat tänään?!

Vierailija
4490/5687 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo sama näkyy. Ja näkyy myös sellaisessa hakukohteessa, jossa en käynyt edes valintakoetta tekemässä ja josta tuli jo hylsy :D eli ei tarkoita mitään.

Vierailija
4491/5687 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös tässä oo sellanen systeemi, että jos pääsee esimerkiksi ensimmäiseen ja toiseen valintaan niin on pakko mennä siihen ensimmäiseen? vai olenko nyt ymmärtänyt jotain ihan väärin?

Vierailija
4492/5687 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko toi millä selaimella/koneella? Mulla koko koodi erinäköinen

Puhutte varmaan eri koodeista. Tuo kuvan koodi on eri koodi kuin se, joka näkyy sivulla https://opintopolku.fi/omatsivut/secure/applications

Vierailija
4493/5687 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon edelleen niin varma, että tulee perjantaina.

Vierailija
4494/5687 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tuolta olette sitä löytäneet... Ei, nuo koodit eivät valitettavasti kerro sisäänpääsystä mitään. Sivustolla on valmiina nuo kaikki härpäkkeet ja niitä aktvioidaan tuloksiin sitä mukaa kun koskettavat itseä.

Vierailija
4495/5687 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime vuonna tulosten tuli olla siirrettynä sijoitteluun 26.6., tulokset tulivat samana päivänä. Tänä vuonna tulosten tulee olla sijoittelussa 25.6., voisiko siis olla, että tulokset tulevat tänään?!

Kyllä varmaan, kiinnostaisi vaan jos jollain olis varmaa tietoa siitä että mihin aikaan ne voi ylipäätään tulla! Ainakin eilen tuli joitain hakuja mm. HY:ltä jossain 12-13 aikaan, että varmaan ainakin sillon voi vielä

Vierailija
4496/5687 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eikös tässä oo sellanen systeemi, että jos pääsee esimerkiksi ensimmäiseen ja toiseen valintaan niin on pakko mennä siihen ensimmäiseen? vai olenko nyt ymmärtänyt jotain ihan väärin?

tai siis meinasin sitä, että ei voi valita sitä toista vaihtoehtoa

Vierailija
4497/5687 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon edelleen niin varma, että tulee perjantaina.

En usko

Vierailija
4498/5687 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hakenut jo muutamana vuonna, mutta ikinä en ole panostanut näin paljon. Tää psykaan haku on jo koettelemus sinänsä. Kuukausien valmistautuminen ja sitten muutamassa tunnissa saa sössittyä typerillä virheillä asiat (koe ei mennyt penkin alle mutta ei myöskään luultavasti riittävän hyvin). Tulis nyt jo ne tulokset, että tää projekti loppuisi tältä vuodelta...Tuntuu, että mikään ei suju. Sain jo viime viikolla jobin postia yhdestä toisesta hakukohteesta, ja se oli aika iso pettymys koska koe meni oikeasti hyvin.

Mulla ihan sama! Toisen alan valintakoe meni ihan tosi tosi hyvin ja olin varma sisäänpääsystä, mutta varasija sieltä tulikin. Ilmeisesti kaikilla muilla mennyt vielä paremmin :P

Vierailija
4499/5687 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, että sä oot päässy sisään. Itse meinaan kävin vain istumassa kokeen ja en pääse. Minulle ei lue mitään tuollaista. Eli ehkä oot päässy sisään.

Vierailija
4500/5687 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellekään tuttu Stanfordin vaahtokarkkikoe ? Tuli vaan mieleen tästä hösäämisestä, ei millään pahalla... tsemppiä kaikille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän