Psykologia 2019
Hei tein tällasen jo nyt tosi ajoissa, jotta tää ehtisi tavoittaa mahdollisimman monen ennen ensi kevättä. :D Ja voihan tässä jo fiilistellä seuraavia pääsykokeita etukäteen vaikka niiden sisällöstä ei vielä olekaan paljoa tietoa.
Tän vuoden keskustelu oli musta ihanaa seurattavaa, ja vaikka ite onnekseni pääsin jo tänä vuonna sisään niin olis mulla mielenkiintoa mahdollisesti auttaa muita ens vuonna (hki/tku/tre) hakevia. (Varsinkin jos koe pysyy vielä tän vuoden samanlaisena kuin mitä se oli nyt tänä keväänä:)!)
Kommentit (5687)
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa, että viime vuoden "psykologia 2018" -keskustelussa on vain noin 46 sivua viestejä! Nyt ollaan oltu aktiivisia. Viime vuonna HTT-tulokset tulivat 26.6. eli sen viikon tiistaina... jos huomenna sitten....
Tota oon kanssa hämmästellyt! :D kuitenkin hakijoita lähes yhtä paljon, niin kuinka vasta nyt innostuttiin juttelemaan. Onneks on ollu tää keskustelu, olisin varmaan tullu hulluksi yksin näiden juttujen kanssa :D
apua8888999 kirjoitti:
Siis miten noita opintopolun koodeja pitäs tulkita?? mulla on siellä näkyvissä mm: cceptEducation: {received: "Opiskelupaikka myönnetty",…
lasnaoloilmoittautuminen: {title: "Läsnäoloilmoittautuminen", title_kk: "Lukuvuosi-ilmoittautuminen",…}
acceptConditionallyAccepted: "Luovun jonotuksesta ja muutan vastaanoton sitovaksi"
Mitä nää tarkottaa?? :D tuun ihan hulluks
missä kohti sul lukee toi cceptEducation:(received: "opiskelupaikka myönnetty",....
Mä en kans oo viittiny läheisiäni vaivata hokemalla 24/7 sitä kuinka paljon odotan tuloksia. Täällä ryhmässä on saanut rauhassa hermoilla, jännittää ja odottaa, koska kaikki on samassa mielentilassa. Aivan mahtavaa vertaistukea siis!
näkyykö muilla tää cceptEducation:(received: "opiskelupaikka myönnetty
mä en löydä iteltäni
joko toi on taas trolli tai sit pääsit sisään onnea!! tai sit oon sokee
Jonottaminen ja siitä luopuminen viittaa varasijoilla olemiseen ylempänä ja hyväksyttyä alempana.
Sitä hyväksyttyä ei kuitenkaan voi ottaa vastaan ennen kuin koko valtakunnallinen yhteishaku on käsitelty, eli sellaista valintamahdollisuutta sinne ei pätkähdä "heti huomenna".
ihmiset näkyykö teillä muilla kun tolla yhellä koodissa jotain uutta??
Vierailija kirjoitti:
ihmiset näkyykö teillä muilla kun tolla yhellä koodissa jotain uutta??
Ei näy mitään uutta ainakaan mulla.
apua8888999 kirjoitti:
Siis miten noita opintopolun koodeja pitäs tulkita?? mulla on siellä näkyvissä mm: cceptEducation: {received: "Opiskelupaikka myönnetty",…
lasnaoloilmoittautuminen: {title: "Läsnäoloilmoittautuminen", title_kk: "Lukuvuosi-ilmoittautuminen",…}
acceptConditionallyAccepted: "Luovun jonotuksesta ja muutan vastaanoton sitovaksi"
Näkyvätkö siis tämän sivun kautta? https://opintopolku.fi/omatsivut/secure/applications
Jos löysit ihan pelkästään sivun kautta F12-näppäimellä, niin ne näkyy ainakin mulla kaikissa hakukohteissa, myös yhdessä jonka valintakokeessa en käynyt ollenkaan ja siinä lukee jo hylätty. Joten todennäköisesti se voi tarkoittaa ennemmin sitä ettei päässyt sisään :D
Vierailija kirjoitti:
apua8888999 kirjoitti:
Näkyvätkö siis tämän sivun kautta? https://opintopolku.fi/omatsivut/secure/applications
Jos löysit ihan pelkästään sivun kautta F12-näppäimellä, niin ne näkyy ainakin mulla kaikissa hakukohteissa, myös yhdessä jonka valintakokeessa en käynyt ollenkaan ja siinä lukee jo hylätty. Joten todennäköisesti se voi tarkoittaa ennemmin sitä ettei päässyt sisään :D
Mä en löydä tollasia kohtia lainkaan (Firefox, Chrome). Onko sulla näkynyt jo aiemmin noi kohdat, ja nyt vaan muuttui se mitä kaksoispisteen jälkeen lukee? Vai ilmestyikö ne vasta nyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apua8888999 kirjoitti:
Mä en löydä tollasia kohtia lainkaan (Firefox, Chrome). Onko sulla näkynyt jo aiemmin noi kohdat, ja nyt vaan muuttui se mitä kaksoispisteen jälkeen lukee? Vai ilmestyikö ne vasta nyt?
Nuo kohdat siis näkynee ainakin Chromelle kun painaa hiiren oikeaa näppäintä ja "Tarkista" tai F12. Siellä on sitten Elements-välilehti ja sitä kautta kun painaa kaikki nuolet auki niin löytää nuo tekstit.
kiitos, sain jo sydänkohtauksen että jollain näkyy jo hyväksytty :D
huh toivo ei ole menetetty
Vitsi kuinka ahdistava on tämä viimeinen viikko. Olen yrittänyt koko ajan olla ajattelematta koko asiaa, mutta nyt koko ajan pala kurkussa mietin, että hetkenä minä hyvänsä tällä viikolla. Vaikka tiedän etten pääse koska koe meni päin peetä, niin silti ahdistaa kun ns "ei pääse jatkamaan elämäänsä" ilman virallista tulosta
Saas nähdä saadaanko kuulla huomennakaan. Aikasen pirun monta alaa vielä julkaisematta...
Vierailija kirjoitti:
Saas nähdä saadaanko kuulla huomennakaan. Aikasen pirun monta alaa vielä julkaisematta...
Psyka, lääkis ja oikis ainakin, kaikissa paljon hakijoita. Onkohan muita "isoja" kohteita vielä tulematta?
Helsingistä ja Joensuusta on kasvatustieteistä kaikki päähaut tulematta. Helsingistä on koko matemaattis-luonnontieteellinen tdk tulematta, se taitaa olla isoin tiedekunta. Sosiaalityö puuttuu kaikista isoista yliopistoista. Logopedia lienee tulematta, iso sekin.
Nopeamminhan ne luettelisi mitä on tullut... AMK-puolelta taitaa olla suurin osa soteleista, insinööreistä ja tradenomeista tulematta. Ne on isoja hakuja.
Mun mielestä kauppis on vielä tulematta. DIA on tulematta Espoo/Tampere.
Mä en löytänyt elements-kohdasta chromella noita taikasanoja. Tekis mieli onnitella teitä opiskelupaikoista
Vierailija kirjoitti:
Mä en löytänyt elements-kohdasta chromella noita taikasanoja. Tekis mieli onnitella teitä opiskelupaikoista
Avaa kaikki nuolet niin pitäis löytyä
Huvittavaa, että viime vuoden "psykologia 2018" -keskustelussa on vain noin 46 sivua viestejä! Nyt ollaan oltu aktiivisia. Viime vuonna HTT-tulokset tulivat 26.6. eli sen viikon tiistaina... jos huomenna sitten....