Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Psykologia 2019

Vierailija
15.07.2018 |

Hei tein tällasen jo nyt tosi ajoissa, jotta tää ehtisi tavoittaa mahdollisimman monen ennen ensi kevättä. :D Ja voihan tässä jo fiilistellä seuraavia pääsykokeita etukäteen vaikka niiden sisällöstä ei vielä olekaan paljoa tietoa.
Tän vuoden keskustelu oli musta ihanaa seurattavaa, ja vaikka ite onnekseni pääsin jo tänä vuonna sisään niin olis mulla mielenkiintoa mahdollisesti auttaa muita ens vuonna (hki/tku/tre) hakevia. (Varsinkin jos koe pysyy vielä tän vuoden samanlaisena kuin mitä se oli nyt tänä keväänä:)!)

Kommentit (5687)

Vierailija
4421/5687 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa, että viime vuoden "psykologia 2018" -keskustelussa on vain noin 46 sivua viestejä! Nyt ollaan oltu aktiivisia. Viime vuonna HTT-tulokset tulivat 26.6. eli sen viikon tiistaina... jos huomenna sitten....

Vierailija
4422/5687 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa, että viime vuoden "psykologia 2018" -keskustelussa on vain noin 46 sivua viestejä! Nyt ollaan oltu aktiivisia. Viime vuonna HTT-tulokset tulivat 26.6. eli sen viikon tiistaina... jos huomenna sitten....

Tota oon kanssa hämmästellyt! :D kuitenkin hakijoita lähes yhtä paljon, niin kuinka vasta nyt innostuttiin juttelemaan. Onneks on ollu tää keskustelu, olisin varmaan tullu hulluksi yksin näiden juttujen kanssa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4423/5687 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

apua8888999 kirjoitti:

Siis miten noita opintopolun koodeja pitäs tulkita?? mulla on siellä näkyvissä mm: cceptEducation: {received: "Opiskelupaikka myönnetty",…

lasnaoloilmoittautuminen: {title: "Läsnäoloilmoittautuminen", title_kk: "Lukuvuosi-ilmoittautuminen",…}

acceptConditionallyAccepted: "Luovun jonotuksesta ja muutan vastaanoton sitovaksi"

Mitä nää tarkottaa?? :D tuun ihan hulluks 

missä kohti sul lukee toi cceptEducation:(received: "opiskelupaikka myönnetty",....

Vierailija
4424/5687 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kans oo viittiny läheisiäni vaivata hokemalla 24/7 sitä kuinka paljon odotan tuloksia. Täällä ryhmässä on saanut rauhassa hermoilla, jännittää ja odottaa, koska kaikki on samassa mielentilassa. Aivan mahtavaa vertaistukea siis!

Vierailija
4425/5687 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkyykö muilla tää  cceptEducation:(received: "opiskelupaikka myönnetty

mä en löydä iteltäni

Vierailija
4426/5687 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko toi on taas trolli tai sit pääsit sisään onnea!! tai sit oon sokee

Vierailija
4427/5687 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonottaminen ja siitä luopuminen viittaa varasijoilla olemiseen ylempänä ja hyväksyttyä alempana.

Sitä hyväksyttyä ei kuitenkaan voi ottaa vastaan ennen kuin koko valtakunnallinen yhteishaku on käsitelty, eli sellaista valintamahdollisuutta sinne ei pätkähdä "heti huomenna".

Vierailija
4428/5687 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset näkyykö teillä muilla kun tolla yhellä koodissa jotain uutta??

Vierailija
4429/5687 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihmiset näkyykö teillä muilla kun tolla yhellä koodissa jotain uutta??

Ei näy mitään uutta ainakaan mulla.

Vierailija
4430/5687 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mulla

Vierailija
4431/5687 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

apua8888999 kirjoitti:

Siis miten noita opintopolun koodeja pitäs tulkita?? mulla on siellä näkyvissä mm: cceptEducation: {received: "Opiskelupaikka myönnetty",…

lasnaoloilmoittautuminen: {title: "Läsnäoloilmoittautuminen", title_kk: "Lukuvuosi-ilmoittautuminen",…}

acceptConditionallyAccepted: "Luovun jonotuksesta ja muutan vastaanoton sitovaksi"

Näkyvätkö siis tämän sivun kautta? https://opintopolku.fi/omatsivut/secure/applications

Jos löysit ihan pelkästään sivun kautta F12-näppäimellä, niin ne näkyy ainakin mulla kaikissa hakukohteissa, myös yhdessä jonka valintakokeessa en käynyt ollenkaan ja siinä lukee jo hylätty. Joten todennäköisesti se voi tarkoittaa ennemmin sitä ettei päässyt sisään :D

Vierailija
4432/5687 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

apua8888999 kirjoitti:

Näkyvätkö siis tämän sivun kautta? https://opintopolku.fi/omatsivut/secure/applications

Jos löysit ihan pelkästään sivun kautta F12-näppäimellä, niin ne näkyy ainakin mulla kaikissa hakukohteissa, myös yhdessä jonka valintakokeessa en käynyt ollenkaan ja siinä lukee jo hylätty. Joten todennäköisesti se voi tarkoittaa ennemmin sitä ettei päässyt sisään :D

Mä en löydä tollasia kohtia lainkaan (Firefox, Chrome). Onko sulla näkynyt jo aiemmin noi kohdat, ja nyt vaan muuttui se mitä kaksoispisteen jälkeen lukee? Vai ilmestyikö ne vasta nyt?

Vierailija
4433/5687 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

apua8888999 kirjoitti:

Mä en löydä tollasia kohtia lainkaan (Firefox, Chrome). Onko sulla näkynyt jo aiemmin noi kohdat, ja nyt vaan muuttui se mitä kaksoispisteen jälkeen lukee? Vai ilmestyikö ne vasta nyt?

Nuo kohdat siis näkynee ainakin Chromelle kun painaa hiiren oikeaa näppäintä ja "Tarkista" tai F12. Siellä on sitten Elements-välilehti ja sitä kautta kun painaa kaikki nuolet auki niin löytää nuo tekstit.

Vierailija
4434/5687 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos, sain jo sydänkohtauksen että jollain näkyy jo hyväksytty :D 

huh toivo ei ole menetetty

Vierailija
4435/5687 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi kuinka ahdistava on tämä viimeinen viikko. Olen yrittänyt koko ajan olla ajattelematta koko asiaa, mutta nyt koko ajan pala kurkussa mietin, että hetkenä minä hyvänsä tällä viikolla. Vaikka tiedän etten pääse koska koe meni päin peetä, niin silti ahdistaa kun ns "ei pääse jatkamaan elämäänsä" ilman virallista tulosta

Vierailija
4436/5687 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saas nähdä saadaanko kuulla huomennakaan. Aikasen pirun monta alaa vielä julkaisematta...

Vierailija
4437/5687 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saas nähdä saadaanko kuulla huomennakaan. Aikasen pirun monta alaa vielä julkaisematta...

Psyka, lääkis ja oikis ainakin, kaikissa paljon hakijoita. Onkohan muita "isoja" kohteita vielä tulematta?

Vierailija
4438/5687 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingistä ja Joensuusta on kasvatustieteistä kaikki päähaut tulematta. Helsingistä on koko matemaattis-luonnontieteellinen tdk tulematta, se taitaa olla isoin tiedekunta. Sosiaalityö puuttuu kaikista isoista yliopistoista. Logopedia lienee tulematta, iso sekin.

Nopeamminhan ne luettelisi mitä on tullut... AMK-puolelta taitaa olla suurin osa soteleista, insinööreistä ja tradenomeista tulematta. Ne on isoja hakuja.

Mun mielestä kauppis on vielä tulematta. DIA on tulematta Espoo/Tampere.

Vierailija
4439/5687 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en löytänyt elements-kohdasta chromella noita taikasanoja. Tekis mieli onnitella teitä opiskelupaikoista

Vierailija
4440/5687 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en löytänyt elements-kohdasta chromella noita taikasanoja. Tekis mieli onnitella teitä opiskelupaikoista

Avaa kaikki nuolet niin pitäis löytyä