Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiusaaja, millä perustelit toimintasi?

Vierailija
15.07.2018 |

Olisi mielenkiintoista tietää.

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun kiusaajani isä oli juoppo luuseri, joka sai tuomion pedofiliasta. Tyttärensä täsmälleen samaa maata. Ja varmaan kauheeta sanoa näin mutta...

Ihan oikein sille.

:D

Olen pahoillani kokemuksistasi ja toivon, että toivut.

Mietitkö koskaan, että tytär saattoi olla isänsä uhri ja käyttäytyä siitä syystä järjettömästi?

Eipä ketään kiinnosta, vaikka olisikin. Eikö kiusaajien mielestä kaikki ole itse syyllisiä.

Nämä "kiusatut" on kyllä empatiakyvyttömiä

Miksi kiusatun tulisi tuntea saati osoittaa empatiaa kiusaajaa kohtaan, kun ei kiusaajakaan tunne mitään empatiaa kiusattua kohtaan?

Vierailija
62/74 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun kiusaajani isä oli juoppo luuseri, joka sai tuomion pedofiliasta. Tyttärensä täsmälleen samaa maata. Ja varmaan kauheeta sanoa näin mutta...

Ihan oikein sille.

Mietitkö koskaan, että tytär saattoi olla isänsä uhri ja käyttäytyä siitä syystä järjettömästi?

Eipä ketään kiinnosta, vaikka olisikin. Eikö kiusaajien mielestä kaikki ole itse syyllisiä.

Miksi kiusatun tulisi tuntea saati osoittaa empatiaa kiusaajaa kohtaan, kun ei kiusaajakaan tunne mitään empatiaa kiusattua kohtaan?

Molemmat siis yhtä huonoja ihmisiä

"Kiusattu" ehkä huonompi. Koska iloitsee ihan mahdottomista kohtaloista. Ja jaksaa olla iljeä vielä aikuisena. Vuosien päästä. Ei osaa nähdä sitä tpista lapsena

"Kiusaaja" tuskin kantaa yhtä pahaa empatiakyvyttömyyttä vielä kymmenien vuosien takaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikein sille.

"Kiusattu" ehkä huonompi. Koska iloitsee ihan mahdottomista kohtaloista. Ja jaksaa olla iljeä vielä aikuisena. Vuosien päästä. Ei osaa nähdä sitä tpista lapsena

"Kiusaaja" tuskin kantaa yhtä pahaa empatiakyvyttömyyttä vielä kymmenien vuosien takaa

Niin, helppohan se on siirtää vastuu omista teoista muille. Eikä osaa nähdä tekojaan väärinä vielä aikuisenakaan.

Eikä kaikilla kiusaajilla mitään mahdottomia kohtaloita ole. Osa on ihan itse perseillyt elämänsä, vaikka lähtökohdat olisi olleet hyvät.

Vierailija
64/74 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikein sille.

Niin, helppohan se on siirtää vastuu omista teoista muille. Eikä osaa nähdä tekojaan väärinä vielä aikuisenakaan.

Eikä kaikilla kiusaajilla mitään mahdottomia kohtaloita ole. Osa on ihan itse perseillyt elämänsä, vaikka lähtökohdat olisi olleet hyvät.

Juuri näin. Nämä ilkeät kommentit kousaajista ja suoranainen pahuus. Se on ihan sen sanojan pahuutta. Turha laittaa vastuuta muille

Vierailija
65/74 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikein sille.

Todellakin on kauheaa että sanot noin. Osoittaa täydellistä empatiakyvyttömyyttä

Vierailija
66/74 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kiusaaja synnytti lapsen isälleen.

Hyi yökkis.

Olen pahoillani. Toivottavasti toivut kuntoon.

Etkö oikeasti näe mitään yhteyttä siinä, että jotain on kohdeltu kotona julmasti ja siihen, että hän kiusasi? Kammottava tilanne lapsiparalle.

Se ei ole syy eikä oikeutus. Muuten kaikki väärin kohtelua kokeneet olisivat kusipäitä, mutta näinhän ei ole. Kusipäisyys on AINA oma valinta, eikä sille ole olemassa oikeutusta.

Vierailija
67/74 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikein sille.

Todellakin on kauheaa että sanot noin. Osoittaa täydellistä empatiakyvyttömyyttä

Eiköhän se kiusaaja ole se empatiakyvytön.

Tullut isäänsä...

Heillä oli varmasti mukavaa.

Vierailija
68/74 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain siitä sisäistä mielihyvää, kun kiusasin ihmisiä. Se on kivaa, nyt aikuisenakin tykkään työelämässä näpäyttää muita tilaisuuden tullen, tosin hyvän maun rajoissa. Kerran kävi niin että laitoin kollegan itkemään kun halusin näpäyttää häntä, selvisin anteeksipyynnöllä. Tuon jälkeen otin hillitymmän strategian.

Olet siis sosiopaatti. Normaali sinä et missään nimessä ole. Oletkohan entinen pomoni?

Vierailija
69/74 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porspors kirjoitti:

Olin kiusattu ja nolattu ala-asteella, yläasteelle mentäessä päätin että en katsele sellaista enää. Jouduin sitten isompien tyttöjen silmätikuksi jostain syystä ja koulussamme oli "tapa", että isommat tytöt huorittelivat, hakkasivat ja keksivät ilkeitä juoruja aina muutaman tytön pään menoksi. Kun siirryin kasille pääsin itse "valtaan", koska kuuluin samalla myös ns. suosittuihin tyttöihin ja sen vuoksi tein sitten samaa itseäni nuoremmille. Todella typerää ja kadun sitä enemmän tänä päivänä kuin mitään muuta. En tietenkään lyönyt ketään, mutta nimittelin ym. kaveriporukkani kanssa. Tämä loppui, kun siirryin lukioon. 

Olen nyt aikuisiällä pyytänyt anteeksi muutamalta tyypiltä. Yhdelle oli jäänyt syvät kaunat minua kohtaan, häntä tosin kiusasivat muutkin kuin vain meidän porukka, mutta hän koki että minä olin "pahin", vaikka en edes muista häntä kunnolla. Hän tosin petti minua myöhemmin poikaystäväni kanssa, eli ehkä sai vähän kalavelkoja maksettua omasta mielestään. Toinen taas kohautti olkapäitään, että hän teki itse samaa myöhemmin. Teini-ikä on kyllä ihan hirveä vaihe ihmisen elämässä. Jos jotain voisin muuttaa elämässäni, niin tuon ajan, vaikka olen kasvanut väkivaltaisen juoppoisän kanssa. Olen kyllä nyt myöhemmin elämässä ns. menestynyt ja minulla on ihana perhe, mistä olen tosi onnellinen.

Toivottavasti lapsesi tulevat ankarasti kiusatuksi, etkä voi tehdä asialle mitään.

Vierailija
70/74 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikein sille.

Eiköhän se kiusaaja ole se empatiakyvytön.

Tullut isäänsä...

Heillä oli varmasti mukavaa.

Sinä olet paha ihminen

Vierailija
71/74 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porspors kirjoitti:

Olin kiusattu ja nolattu ala-asteella, yläasteelle mentäessä päätin että en katsele sellaista enää. Jouduin sitten isompien tyttöjen silmätikuksi jostain syystä ja koulussamme oli "tapa", että isommat tytöt huorittelivat, hakkasivat ja keksivät ilkeitä juoruja aina muutaman tytön pään menoksi. Kun siirryin kasille pääsin itse "valtaan", koska kuuluin samalla myös ns. suosittuihin tyttöihin ja sen vuoksi tein sitten samaa itseäni nuoremmille. Todella typerää ja kadun sitä enemmän tänä päivänä kuin mitään muuta. En tietenkään lyönyt ketään, mutta nimittelin ym. kaveriporukkani kanssa. Tämä loppui, kun siirryin lukioon. 

Olen nyt aikuisiällä pyytänyt anteeksi muutamalta tyypiltä. Yhdelle oli jäänyt syvät kaunat minua kohtaan, häntä tosin kiusasivat muutkin kuin vain meidän porukka, mutta hän koki että minä olin "pahin", vaikka en edes muista häntä kunnolla. Hän tosin petti minua myöhemmin poikaystäväni kanssa, eli ehkä sai vähän kalavelkoja maksettua omasta mielestään. Toinen taas kohautti olkapäitään, että hän teki itse samaa myöhemmin. Teini-ikä on kyllä ihan hirveä vaihe ihmisen elämässä. Jos jotain voisin muuttaa elämässäni, niin tuon ajan, vaikka olen kasvanut väkivaltaisen juoppoisän kanssa. Olen kyllä nyt myöhemmin elämässä ns. menestynyt ja minulla on ihana perhe, mistä olen tosi onnellinen.

Toivottavasti lapsesi tulevat ankarasti kiusatuksi, etkä voi tehdä asialle mitään.

Edellinen analysoi hyvin ja oli myötätunto7nen

Sinä osoitat vain pahuutta

Vierailija
72/74 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kiusaajat olisivat empatiakykyisiä, he ymmärtäisivät viimeistään vanhempana tekojensa vääryyden.

Vierailija
73/74 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kiusaaja antoi isälleen. Isänsä kuulemma otti nilkoista kii, rusautti lonkat oikeeks ja ryskäs sisään. Siinä mahtoi suoli raikaa.

Vierailija
74/74 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö no koska se pässi möllötti aina suu auki, söi räkäänsä, piereskeli, seurasi minua, kusi patjalleni koska hihi hauskaa, röyhtäili jatkuvasti ja näytti tyhmältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi