Minun kauhunainen on yh, asuu pk-seudulla kaupungin vuokraluukussa, tupakoi, juo kaljaa ja on tatuoitu
Tällainen nainen on minulle totaalinen turn-off.
Mies, 43
Kommentit (55)
Olen ylipainoinen, poltan, tatskoja ei ole. Asun kissan kanssa Stadissa omassa asunnossa, ei velkaa. Ap on minulle liian vanha.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla ei 43-vuotiaana ole naista, niin et ehkä löydäkään. Otsikon kriteerit ymmärrän, mutta muuta nipotusta en.
Alfa vetää puoleensa naisia. Vertailen mielelläni. Naisissa on paljon tasoeroja.
Ap
En tuollaisen miehen kanssa alkaisi mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Olen ylipainoinen, poltan, tatskoja ei ole. Asun kissan kanssa Stadissa omassa asunnossa, ei velkaa. Ap on minulle liian vanha.
En ole kiinnostunut ylipainoisista. Eli multa et saa. Sorry.
Ap
N. Kylli kirjoitti:
PASKAPÄÄ AP
Kyllä.
AP ON ITSE MULKKU kirjoitti:
En tuollaisen miehen kanssa alkaisi mihinkään.
Miksi luulet minun edes olevan kiinnostunut sinusta?
Ap
Peukutuksista päätellen palstan mammat taisi tunnistaa itsensä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla ei 43-vuotiaana ole naista, niin et ehkä löydäkään. Otsikon kriteerit ymmärrän, mutta muuta nipotusta en.
Alfa vetää puoleensa naisia. Vertailen mielelläni. Naisissa on paljon tasoeroja.
Ap
Niinpä niin. Jaapa jaa. Trallalallalaa.
Luojan kiitos mulla on tatuointi.
Siinä vaiheessa kun on aikaa ja kiinnostusta nimetä tiettyjä kriteereitä noin, veikkaan että on oikeastaan jo aika yksin. Ihmiset joiden ympärillä ja lähipiirissä pyörii mielenkiintoisia ihmisiä ei keksi tällaisia listoja siitä miksi jotkut ei kiinnosta, vaan keskittyvät vain niihin kiinnostaviin ja unohtavat ne ei-kiinnostavat sen enempää lokeroimatta.
Alfamiehen lauantai-illan kohokohta: vauvapalstailu. Oikea unelmamies ❤️
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa kun on aikaa ja kiinnostusta nimetä tiettyjä kriteereitä noin, veikkaan että on oikeastaan jo aika yksin. Ihmiset joiden ympärillä ja lähipiirissä pyörii mielenkiintoisia ihmisiä ei keksi tällaisia listoja siitä miksi jotkut ei kiinnosta, vaan keskittyvät vain niihin kiinnostaviin ja unohtavat ne ei-kiinnostavat sen enempää lokeroimatta.
Teillä wt kauhunaisilla ei ole tietystikkään aikaa tai kiinnostusta ajatella mitään kriteereitä miehille koska jaatte toosaa ympäri kyliä koko ajan ja sitten ihmetellään kun ollaan yksinhuoltaja viidelle eri lapselle joilla kaikilla on eri isä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en juo kaljaa saati tupakoi, en asu vuokraluukussa, eikä mulla ole tatuointeja. Tosin olen ylipainoinen ja juon sidukkaa. Mulla on omakotitalo ja koulutukseni on AMK-tasoinen. Kelpaanko?
Ylipaino viittaa tahdon heikkouteen. Miksi et kontrolloi syömisiäsi? Miksi et liiku site, että hikoilet kunnolla tunnin ajan?
En pidä heikoista ihmisistä. Niin se vaan on. Sorry.
Ap
Itse asiassa, liikun. Käyn kävelemässä koiran kanssa ja vesijumppaan. Ruokaa kyllä mätän, koska se on hyvää. 😀
Ap saa vain negatiivisia kommentteja, koska jo otsikossaan profiloi 89% palstan käyttäjistä.
Vierailija kirjoitti:
Ap saa vain negatiivisia kommentteja, koska jo otsikossaan profiloi 89% palstan käyttäjistä.
Siltä tosiaan vaikuttaa. 😂
Ap
Olet tosi vanhanaikainen ja jäänyt ajastasi johonkin ysärille.
Nykyään yh:t ei juo eivätkä polta, ei ole tatuointeja tai korkeintaan yksi pieni, tiny tattoo vain ranteessa tai nilkassa tai muussa huomaamattomassa paikassa. Nyky yh:t ovat vegaaneita tai ainakin syövät kasvispainotteisesti, harrastavat meditointia ja joogaa, ovat hyvässä kunnossa niin fyysisesti kuin henkisestikin, kasvattavat yrttejä ikkunalaudalla ja vuokraavat kesäksi pienen kasvimaan, jossa kasvattavat juureksia, vihanneksi kuka mitäkin ja niin eivät todellakaan halua miestä vaivoikseen, ainakaan useimmat meistä.
Ihanaa, että asun kaupungin vuokra-asunnossa, enkä tule siten koskaan sekaantuneeksi kauhumieheen, joka suoltaa yli-ihmis- ja tasoläppää lauantai-iltana vauvapalstalla.
Olen tuo. Hyvä tietää, kiitos.
Ps: akateeminen, vuositulot 70+, nuorena malli, vuokralla paossa kun talossa iso remontti. Oletan kaltaisesi antavan säälipisteitä noista?
N. 46
Minun kauhumies on sellainen joka kirjoittelee vauvapalstalle.