Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun kauhunainen on yh, asuu pk-seudulla kaupungin vuokraluukussa, tupakoi, juo kaljaa ja on tatuoitu

Vierailija
14.07.2018 |

Tällainen nainen on minulle totaalinen turn-off.

Mies, 43

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa kun on aikaa ja kiinnostusta nimetä tiettyjä kriteereitä noin, veikkaan että on oikeastaan jo aika yksin. Ihmiset joiden ympärillä ja lähipiirissä pyörii mielenkiintoisia ihmisiä ei keksi tällaisia listoja siitä miksi jotkut ei kiinnosta, vaan keskittyvät vain niihin kiinnostaviin ja unohtavat ne ei-kiinnostavat sen enempää lokeroimatta.

Teillä wt kauhunaisilla ei ole tietystikkään aikaa tai kiinnostusta ajatella mitään kriteereitä miehille koska jaatte toosaa ympäri kyliä koko ajan ja sitten ihmetellään kun ollaan yksinhuoltaja viidelle eri lapselle joilla kaikilla on eri isä.

Naimisissa pian 11 vuotta. Mietin vaan, näiden listojen laatijat on aina ikisinkkuja. Koskee molempia sukupuolia.

Vierailija
42/55 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap milloin oot viimeksi seurustellut? Kauanko kesti? Kumpi jätti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa kun on aikaa ja kiinnostusta nimetä tiettyjä kriteereitä noin, veikkaan että on oikeastaan jo aika yksin. Ihmiset joiden ympärillä ja lähipiirissä pyörii mielenkiintoisia ihmisiä ei keksi tällaisia listoja siitä miksi jotkut ei kiinnosta, vaan keskittyvät vain niihin kiinnostaviin ja unohtavat ne ei-kiinnostavat sen enempää lokeroimatta.

Teillä wt kauhunaisilla ei ole tietystikkään aikaa tai kiinnostusta ajatella mitään kriteereitä miehille koska jaatte toosaa ympäri kyliä koko ajan ja sitten ihmetellään kun ollaan yksinhuoltaja viidelle eri lapselle joilla kaikilla on eri isä.

Loppujen lopuksi sinua harmittaa, kun se yh ei jaa sinulle vaikka kaikille muille jakaisikin. Oikeiasti yh:illa pitää olla hyvin tiukat kriteerit miehille. Sinkkuna sitä saattaa katsella huonompaakin miestä, mutta kun on lapsia, niin ei voi.

Vierailija
44/55 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peukutuksista päätellen palstan mammat taisi tunnistaa itsensä

Ne on kyllä miehiä, jotka ottavat jokaisen kommentin itseensä. Minä alapeukutin vain siksi, että aloitus ja aloittaja on typeriä.

Vierailija
45/55 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tasokkaana miehenä viettää aikaansa täällä av-palstalla, helteisenä lauantai-iltana, koko muun suomen sinkkujen ollessa ulkona, etsien seuraa, kertoen, millaisista naisista hän ei pidä? 😂😂😂😂. (Ps. Äitimuori tarvitsee vaipanvaihdon ja iltalääkkeet.)

Vierailija
46/55 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tasokkaana miehenä viettää aikaansa täällä av-palstalla, helteisenä lauantai-iltana, koko muun suomen sinkkujen ollessa ulkona, etsien seuraa, kertoen, millaisista naisista hän ei pidä? 😂😂😂😂. (Ps. Äitimuori tarvitsee vaipanvaihdon ja iltalääkkeet.)

No ei siellä perämettässä ole mitään terassia minne mennä. Siksihän sitä harmittaa tuo Helsinkikin. Yrittää epätoivoissaan saada mätsiä tinderissä, mutta 100 kilometrin säteellä ei ole mitään elämää.

Vierailija
47/55 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos kaikki muuta natsaa paitsi Helsingissä asuminen? Jos asuu Tampereella tai Turussa, Oulussa? Mitäs sitten?

Vierailija
48/55 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se ois minullekki😂

Olen nainen itsekin..mutta nuo mainitsemasi... alaluokkainen nainen.

Vierailija
49/55 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä eronnut, mutta yhteishuoltajuus. Lapset lähes yhtä paljon isällä. En asu pk-seudulla, enkä sinne muuttaisi. Oulussa asun omassa. Kalja on kyllä ihan ok, mutta harvemmin tulee sitä juotua. Pari pientä tatskaa löytyy mutta nykyään jos saisin valita olisin ehkä jättänyt ottamatta. Iän puolesta olen kyllä totaalisen turn off, kun täytän kohta 30v. Kuulostat sinäkin kyllä vähän turn offilta..

Vierailija
50/55 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderiä en kyllä käyttäis, jäipä sanomatta :D Melko wt oli mies taikka nainen jos siellä pyörii

Vierailija
51/55 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

VITTU HAISTA AP VITTU

Vierailija
52/55 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, täytin noista kauhukriteereistäsi lähes kaiken: yh, pääkaupunkiseutu, tupakointi, tatuointi, kalja ok, ellei jääkaapistasi muuta löydy. Talo oma ja velaton, sori siitä. Oliko sinulla vielä vaatimuksia koulutuksen ja tulojen suhteen?

No mitään tukimuijaa en katsele, koulutuksen suhteen on kantani pehmentynyt. Ennen vaadin korkeakoulututkinnon, mutta koska nykyään se ei ole enää todiste sivistyksestä, en sitä enää vaadi.

Ap[/quote

Mitä tarkoittaa tukimuija? Elää yhteiskunnan tuilla, tarvitsee kukille tukia?

Kävit ilmeisesti minulla työhaastatteluun keskiviikkona?Työntekijäni valtaosin täyttävät kriteerisi, tosin lähinnä miehiä. Ja käsittääkseni yhteishuoltajuus, eivät yksinhuoltajia.

Vierailija
53/55 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällainen nainen on minulle totaalinen turn-off.

Mies, 43

Minulle totaalinen turn-off on mies, joka kokee tarpeelliseksi avautua näin vauvapalstalla lauantai-iltana.

Vierailija
54/55 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on Alfa.

Vierailija
55/55 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raitis, en tupakoi, asun kaupungin vuokraluukussa mutta Helsingin ulkopuolella. Minulla on jo mies, en ole kiinnostunut sinusta ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi