Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lauantai-illan kysy kokemattomalta keski-ikäiseltä kössiltä (ei se kenguru) -ketju.

Vierailija
13.07.2018 |

Lempivärini on vihreä.

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, että tykkäämällä esim. punaisesta olisit joskus päässyt harrastamaan seksiä?

Vierailija
2/72 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määritä keski-ikä tapauksessasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että tykkäämällä esim. punaisesta olisit joskus päässyt harrastamaan seksiä?

Tämä on elämän suuria kysymyksiä. Valitettavasti kohtaloni päätettiin jo varhaisessa lapsuudessa, kun päätin että ankanpojista suosikkini on Hupu (vai oliko se Tupu), jolla oli vihreä lakki. Nyt kun yritän pukea edes punaista teepaitaa on tuloksena huono olo ja viikon masennus.

ap

Vierailija
4/72 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokematon missä?

Vierailija
5/72 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen olevani 50, passissa lukee 39 ja tänään Alkossa kysyttiin paperit.

ap

Vierailija
6/72 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokematon missä?

Mustikanpoiminnassa.

No, ei. Läheisyydessä, suutelemisessa, halaamisessa, seksissä, rakkaudessa, alastomuudessa ja käsi kädessä kävelemisessä.

ap

Vierailija
7/72 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen olevani 50, passissa lukee 39 ja tänään Alkossa kysyttiin paperit.

ap

Okei. Kokeile löytää merkitys elämään jostain muualta. Ei kaikki ansaitse suhdetta tai seksiä.

Vierailija
8/72 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kössi Kenguru oli huono sarja.

Vierailija
9/72 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kössi Kenguru oli huono sarja.

Ei ole. Lapsuuteni suosikki. Perustele näkemyksesi!

ap

Vierailija
10/72 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee maksullisiin, heti! Tai sit se on elämä ilman kokemusta. Kuulostaako kivalta?

Vierailija
11/72 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee maksullisiin, heti! Tai sit se on elämä ilman kokemusta. Kuulostaako kivalta?

Tässä se on kai ainoa mahdollisuuteni. Uskoin joskus rakkauteen, mutta kai se on tunnustettava olevansa kenellekään kelpaamaton. Haluaisin tietää onko se seksi kaiken hehkutuksen arvoista. Toisaalta enemmän kiinnostaisi läheisyys, parisuhde ja välittäminen toisesta. Noita ei saa rahalla, joten kai sitten mennään tolla pelkällä seksillä.

ap

Vierailija
12/72 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan ollut edes lähellä sellaista tilannetta, että saisit joltakulta läheisyyttä?

Vierailija
13/72 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan ollut edes lähellä sellaista tilannetta, että saisit joltakulta läheisyyttä?

Kerran baarijonossa eräs hyvin päihtynyt nainen halusi viedä minut kotiini ja hänen sanojensa mukaan "nhussiaah" mua. En lähtenyt. Kerran ruotsinlaivalla oli jotain juttua erään mukavan tytön kanssa. Olin niin saamaton, jännittävä ja epäitsevarma, että hän löysi lopulta parempaa seuraa. Viimeiseen kymmeneen vuoteen ei ole ollut mitään.

ap

Vierailija
14/72 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko koskaan ajatellut, että olet mahdollisesti homo.

Vierailija
15/72 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko koskaan ajatellut, että olet mahdollisesti homo.

Kiitos, tämä olikin todella uusi kysymys. Olisikohan noin kolme kertaa, kun lähimmät kaverini ovat kysyneet tätä.

Ilmeisesti, jos ei ole tiettyyn ikään mennessä harrastanut seksiä on pakko olla epätietoinen omasta seksuaalisuudestaan. Mutta mä en ole harrastanut seksiä miestenkään kanssa. Mitäs siihen sanot?

ap

Vierailija
16/72 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran baarijonossa eräs hyvin päihtynyt nainen halusi viedä minut kotiini ja hänen sanojensa mukaan "nhussiaah" mua. En lähtenyt. Kerran ruotsinlaivalla oli jotain juttua erään mukavan tytön kanssa. Olin niin saamaton, jännittävä ja epäitsevarma, että hän löysi lopulta parempaa seuraa. Viimeiseen kymmeneen vuoteen ei ole ollut mitään.

ap

Olen pahoillani. Vaikutat mukavalta ja ihan varmasti saisit juttua aikaiseksi naisten kanssa, jos vain luottaisit itseesi ja uskaltaisit olla aktiivisempi. Mutta tiedän itsekin, että sehän ei vaan valitettavasti toimi noin, että tuosta noin vaan ruvetaan itsevarmaksi - valitettavasti.

Vierailija
17/72 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ootkin vain kaapissa oleva piilohomo, etkä ole tätä itsellesi myöntänyt.

Vierailija
18/72 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Olen pahoillani. Vaikutat mukavalta ja ihan varmasti saisit juttua aikaiseksi naisten kanssa, jos vain luottaisit itseesi ja uskaltaisit olla aktiivisempi. Mutta tiedän itsekin, että sehän ei vaan valitettavasti toimi noin, että tuosta noin vaan ruvetaan itsevarmaksi - valitettavasti.

Kiitos. Mä en itseäni osaa kehua, mutta jos olisi pakko niin voisin sanoa itseäni mukavaksi.

Tässä iässä vaan pitää olla paljon muutakin. Mulla menee ihan hyvin naisten kanssa, kunnes mennään intiimiin puolelle. Sitten epävarmuuteni ottaa vallan ja kun en voi luottaa toisen ymmärrykseen pakenen tilanteesta. Haluaisin unohtaa kaiken tähän liittyvän, mutta se ei ole niin helppoa.

ap

Vierailija
19/72 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ootkin vain kaapissa oleva piilohomo, etkä ole tätä itsellesi myöntänyt.

Ehkä, mutta en ole miestenkään kanssa mitään kokenut.

Onko tämä oikeasti normaalien ihmisten oletus vanhoista kokemattomista? Kun tulee tietty ikä mittariin, eikä ole suhdetta tai seksiä, niin on pakko olla homo/lesbo? Muita syitä ei voi olla, koska se olisi liian outoa?

ap

Vierailija
20/72 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kiitos. Mä en itseäni osaa kehua, mutta jos olisi pakko niin voisin sanoa itseäni mukavaksi.

Tässä iässä vaan pitää olla paljon muutakin. Mulla menee ihan hyvin naisten kanssa, kunnes mennään intiimiin puolelle. Sitten epävarmuuteni ottaa vallan ja kun en voi luottaa toisen ymmärrykseen pakenen tilanteesta. Haluaisin unohtaa kaiken tähän liittyvän, mutta se ei ole niin helppoa.

ap

Koetko siis olevasi jotenkin huonompi tuon kokemattomuuden vuoksi ja et usko, että nainen ymmärtäisi? Vai onko ylipäätään vaikea päästää ketään liian lähelle, mahdollisesti muista syistä?