Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpaa tulen katumaan enemmän -lähtemistä vai jäämistä?

Vierailija
13.07.2018 |

Olen sotkenut elämäni täysin ja mennyt rakastumaan toiseen mieheen. Tämä toinen mies haluaisi elää minun kanssani loppuelämänsä ja olen luvannut hänelle, että elokuussa teen ratkaisuni. Olen naimisissa hyvän miehen kanssa, mutta en kykene enää rakastamaan häntä, vaikka olen yrittänyt. Meillä on pieniä lapsia, joiden takia olen tehnyt kaikkeni, että saisin tämän toisen miehen unohdettua. Se ei kuitenkaan vaan onnistu. Olen lomaillut nyt kaksi viikkoa pitämättä mitään yhteyttä tähän toiseen mieheen ja ikävä on järkyttävä. Onko minulla oikeus luovuttaa ja lähteä elämäni rakkauden perään? Jos jään avioliittooni, minusta tuntuu, että en kykene enää olemaan onnellinen niin kuin ennen olin. Jos taas lähden, rikon perheeni ja aiheutan tuskaa monelle.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä ollut vastaavanlainen tilanne. Lähdin, ja elämäni suurin virhe olikin. Tästä on nyt 6-7 vuotta ja edelleenkin kaduttaa. Niin, olen eronnut siitä "toisesta miehestä". Jos vasn saisin nyt valita, valitsisin toisin.

Miksi kadut? Me uskomme vakaasti tämän toisen miehen kanssa, että olisimme onnellisia yhdessä. Olemme puhuneet myös siitä, että me emme sitten koskaan eroaisi ja tämä mies puhuu kauniisti kuinka rakastaa minua vielä 50 vuoden päästäkin.

Ap

Tuo on sellaista vastaihastuneiden ajattelua ruusunpunaisten lasien läpi. "me ei koskaan erota, rakastan sua ikuisesti".

Vierailija
42/42 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse hyväksyisin mieluummin sen, että vaimoni hu*raisi salarakkaansa kanssa kuin rikkoisi perheemme.

Näin tasa-arvon aikana tämän saa kääntäen verrannolliseksi ja tästä löytyy vain yksi päätelmä eli mies joka harrastaa sivusuhteita, huo*aa.

Jaa mutta eihän se sitten enää ollutkaan sama asia, vai miten se meni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan